Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hukkasin mun bussikortin ja rikoin kuulokkeet
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 133206" data-attributes="member: 112"><p>Niin ärsyttävää. Se on tippunut aamulla 99% varmuudella johonkin kodin ja bussipysäkin välille. Aamulla en ehtinyt lähteä sitä etsimään, koska bussi oli tulossa ja seuraavalla olisin myöhästynyt. Iltapäivällä en enää löytänyt sitä. Nyt vaan toivon, että joku ihana ihminen on löytänyt sen ja antaa sen bussikuskille. En jaksa alkaa soittelemaan minnekään ja toivon, että saan sen takaisin, eikä se ole missään ojan pohjalla hautautuneena lumeen, mielummin joku vaikka käyttää sen loppuun. Ja nyt sit vielä mun lempi kuulokkeiden se pään yli menevä osa katkes ja niitä ei voi pitää päässä ):: Nyt kyllä hieman v*tuttaa suoraan sanottuna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 133206, member: 112"] Niin ärsyttävää. Se on tippunut aamulla 99% varmuudella johonkin kodin ja bussipysäkin välille. Aamulla en ehtinyt lähteä sitä etsimään, koska bussi oli tulossa ja seuraavalla olisin myöhästynyt. Iltapäivällä en enää löytänyt sitä. Nyt vaan toivon, että joku ihana ihminen on löytänyt sen ja antaa sen bussikuskille. En jaksa alkaa soittelemaan minnekään ja toivon, että saan sen takaisin, eikä se ole missään ojan pohjalla hautautuneena lumeen, mielummin joku vaikka käyttää sen loppuun. Ja nyt sit vielä mun lempi kuulokkeiden se pään yli menevä osa katkes ja niitä ei voi pitää päässä ):: Nyt kyllä hieman v*tuttaa suoraan sanottuna. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hukkasin mun bussikortin ja rikoin kuulokkeet
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja