Hukkasin mun bussikortin ja rikoin kuulokkeet

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Niin ärsyttävää. Se on tippunut aamulla 99% varmuudella johonkin kodin ja bussipysäkin välille. Aamulla en ehtinyt lähteä sitä etsimään, koska bussi oli tulossa ja seuraavalla olisin myöhästynyt. Iltapäivällä en enää löytänyt sitä. Nyt vaan toivon, että joku ihana ihminen on löytänyt sen ja antaa sen bussikuskille. En jaksa alkaa soittelemaan minnekään ja toivon, että saan sen takaisin, eikä se ole missään ojan pohjalla hautautuneena lumeen, mielummin joku vaikka käyttää sen loppuun. Ja nyt sit vielä mun lempi kuulokkeiden se pään yli menevä osa katkes ja niitä ei voi pitää päässä ):: Nyt kyllä hieman v*tuttaa suoraan sanottuna.
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kannattaa tosiaan soittaa sinne

T. Ihminen joka on hukannut bussikorttinsa niin monesti ettei sormet riitä ja joutunut hankkimaan uuden ainakin neljä kertaa:D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kannattaa tosiaan soittaa sinne

T. Ihminen joka on hukannut bussikorttinsa niin monesti ettei sormet riitä ja joutunut hankkimaan uuden ainakin neljä kertaa:D
Jos siitä ei huomisen aikana kuulu, niin varmaan tosiaan pakko. Mä oon yrittänyt pitää siitä niin hyvää huolta ja sitten se lopulta tippuu taskusta ihan kodin lähelle, joten hienosti meni :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Jos siitä ei huomisen aikana kuulu, niin varmaan tosiaan pakko. Mä oon yrittänyt pitää siitä niin hyvää huolta ja sitten se lopulta tippuu taskusta ihan kodin lähelle, joten hienosti meni :D
Joo ja siis mullakin löyty vasta joulun jälkeen kun olin ennen joulua hukannut. Eli joskus saattaa mennä pidempäänkin. Kannattaa kuiteski kysellä niin tietävät sielläkin että joku sitä kyseistä korttia etsii (etenkin jos ei oo henkilökohtanen kortti)
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Jos yhtään lohduttaa, niin uusi bussikortti maksaa vain muutaman euron ja joissain paikoissa siihen on mahdollista ladata kadonneella kortilla olleet rahat tai liput. Ymmärrän kyllä että ärsyttää (varsinkin nuo kuulokkeet) D:
 
Ylös Pohja