Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hullua ajatella että olen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 38486" data-attributes="member: 431"><p>Liian paljon ja liian vähän. Tai siis.. Elän tosi paljon mieleni sisällä ja koen tosi paljon semmosia asioita joita ei voi fyysisessä maailmassa kokea. Semmosia asioita mitä useimmat ei tuu koskaan ees ymmärtämään. Mut sit samaan aikaan en oo kokenu monia semmosia asioita mitä useimmat ihmiset taas kokee elämänsä aikana. Kuten just turvallisen lapsuuden, ammatin opiskelun, uran luomisen, kumppanin ja lapsien hankkimisen, talon omistamisen.. Tämmösiä perus arkisia juttuja. Juttuja jotka on mun mielestä onneks niin tylsiä etten edes koe jääväni mistään paitsi.</p><p></p><p>Oon myös kokenu semmosia inhottavia asioita mitä monet muut ei koe, mitkä ei oo mitenkään "maagisia" tai kauniita. Kuten just alkoholiriippuvaisuus. Mut koen et oon senki nyt selättäny, olkoonki että välil tulee impulsiivisuuttaan vihapäissään juotua. Mut nykyään pystyn jättää sen juomisen siihen yhteen kertaan. Sen lisäks oon kamppaillu tosi paljon mielenterveysongelmien ja itsetuhosuuden kanssa. Molemmat myös tosi rumia asioita joiden kanssa useimmat ei onneks joudu kamppailemaan - ainakaan niin paljoa ku mä oon.</p><p></p><p>Mut onneks tässä on viel aikaa kokea vaikka ja mitä. Toivottavasti sul on kaikki hyvin ja et asiat muuttuu vielä paremmiks. :)</p><p></p><p>Edit: Taisin ymmärtää sun kysymyksen aluks vähän väärin, mut niin. Jos tarkotit et onko kokenu elämänsä aikana liikaa pahaa ikäänsä nähen niin sit joo. Ehdottomasti. :'D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 38486, member: 431"] Liian paljon ja liian vähän. Tai siis.. Elän tosi paljon mieleni sisällä ja koen tosi paljon semmosia asioita joita ei voi fyysisessä maailmassa kokea. Semmosia asioita mitä useimmat ei tuu koskaan ees ymmärtämään. Mut sit samaan aikaan en oo kokenu monia semmosia asioita mitä useimmat ihmiset taas kokee elämänsä aikana. Kuten just turvallisen lapsuuden, ammatin opiskelun, uran luomisen, kumppanin ja lapsien hankkimisen, talon omistamisen.. Tämmösiä perus arkisia juttuja. Juttuja jotka on mun mielestä onneks niin tylsiä etten edes koe jääväni mistään paitsi. Oon myös kokenu semmosia inhottavia asioita mitä monet muut ei koe, mitkä ei oo mitenkään "maagisia" tai kauniita. Kuten just alkoholiriippuvaisuus. Mut koen et oon senki nyt selättäny, olkoonki että välil tulee impulsiivisuuttaan vihapäissään juotua. Mut nykyään pystyn jättää sen juomisen siihen yhteen kertaan. Sen lisäks oon kamppaillu tosi paljon mielenterveysongelmien ja itsetuhosuuden kanssa. Molemmat myös tosi rumia asioita joiden kanssa useimmat ei onneks joudu kamppailemaan - ainakaan niin paljoa ku mä oon. Mut onneks tässä on viel aikaa kokea vaikka ja mitä. Toivottavasti sul on kaikki hyvin ja et asiat muuttuu vielä paremmiks. :) Edit: Taisin ymmärtää sun kysymyksen aluks vähän väärin, mut niin. Jos tarkotit et onko kokenu elämänsä aikana liikaa pahaa ikäänsä nähen niin sit joo. Ehdottomasti. :'D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hullua ajatella että olen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja