Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hullua ajatella että olen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 38656" data-attributes="member: 154"><p>Mä olen kokenut myös aika liikaa. Okei olen nyt 30 mutta jo parikymppisenä oli takana kaikenlaista. Osasyynä se missä kasvoin, itähelsingissä jossa sattui ja tapahtui ja alkoholi sekä huumet on ihan täysipäivää. Osa syynä oman perheen pieni toimeentulo, ja tietenkin oman isän huumesekoilut jotka johti linnatuomioon jota hän lähti pakoon Espanjaan eikä koskaan voinut palata. Äiti taas joutui sairaalaan ollessani lapsi ja mä asuin tovin tädilläni ja muistan kuinka hän sai epilepsia kohtauksia kun olimme ulkona ja minä, veli ja serkku paniikissa itkettiin keskellä metsää. </p><p>Mun äiti oli aika vapaa sielu ja lapsuus me kierrettiin autolla ympäri Eurooppaa, nukuttiin taivas-alla ja asuttiin bambu hökkelissä Espanjassa. Veljen isä teki itsemurhan huume velkojen takia. Lapsena me myös asuttiin Unkarissa lähetystyössä. Sitten kun asetuttiin aloillemme, asuimme vanhassa puuöämmitteisessä talossa johon ei tule vettä. Pakko oli munkin tehdä paljon töitä talon eteen jo lapsesta. Talvisin se oli niin kylmä että koiran vesikuppi jäätyi. Sitten olin kiusattu 13 vuotta putkeen joka johti masennuksen ja ahdistukseen ja itsemurha yritykseen. Sitten menetettiin talo tulipalossa ja olin koditon kirjoitusten alla keskellä kylmää talvea. Kun kirjoitukset oli hoidettu, lähdin Amsterdamiin jossa aiheutin itselleni alkoholiongelman koska mulla oli jäätävä sosiaalisten tilanteiden kammo. Join puoli pulloa vodkaa ennen kun menin töihin. Työssäni yritin saada turisteja baaritoureille ja sitten juotiin lisää. Pyörin illat punaisilla ja koin paljon ahdistelua ja tarjouksia kuinka maksavat mulle seksistä. Palasin Suomeen ja aloitin parisuhteen ja se lopulta myrskysi niin että mut heitettiin omasta kodista pihalle useasti väkivallan keinoin. Lisäksi se söi kaiken rahani. Siitä suhteesta lähdettyäni mä oon alkanut saamaan elämääni enemmän raiteille.on senkin jälkeen sattunut ja tapahtunut,mutta parempaan päin!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 38656, member: 154"] Mä olen kokenut myös aika liikaa. Okei olen nyt 30 mutta jo parikymppisenä oli takana kaikenlaista. Osasyynä se missä kasvoin, itähelsingissä jossa sattui ja tapahtui ja alkoholi sekä huumet on ihan täysipäivää. Osa syynä oman perheen pieni toimeentulo, ja tietenkin oman isän huumesekoilut jotka johti linnatuomioon jota hän lähti pakoon Espanjaan eikä koskaan voinut palata. Äiti taas joutui sairaalaan ollessani lapsi ja mä asuin tovin tädilläni ja muistan kuinka hän sai epilepsia kohtauksia kun olimme ulkona ja minä, veli ja serkku paniikissa itkettiin keskellä metsää. Mun äiti oli aika vapaa sielu ja lapsuus me kierrettiin autolla ympäri Eurooppaa, nukuttiin taivas-alla ja asuttiin bambu hökkelissä Espanjassa. Veljen isä teki itsemurhan huume velkojen takia. Lapsena me myös asuttiin Unkarissa lähetystyössä. Sitten kun asetuttiin aloillemme, asuimme vanhassa puuöämmitteisessä talossa johon ei tule vettä. Pakko oli munkin tehdä paljon töitä talon eteen jo lapsesta. Talvisin se oli niin kylmä että koiran vesikuppi jäätyi. Sitten olin kiusattu 13 vuotta putkeen joka johti masennuksen ja ahdistukseen ja itsemurha yritykseen. Sitten menetettiin talo tulipalossa ja olin koditon kirjoitusten alla keskellä kylmää talvea. Kun kirjoitukset oli hoidettu, lähdin Amsterdamiin jossa aiheutin itselleni alkoholiongelman koska mulla oli jäätävä sosiaalisten tilanteiden kammo. Join puoli pulloa vodkaa ennen kun menin töihin. Työssäni yritin saada turisteja baaritoureille ja sitten juotiin lisää. Pyörin illat punaisilla ja koin paljon ahdistelua ja tarjouksia kuinka maksavat mulle seksistä. Palasin Suomeen ja aloitin parisuhteen ja se lopulta myrskysi niin että mut heitettiin omasta kodista pihalle useasti väkivallan keinoin. Lisäksi se söi kaiken rahani. Siitä suhteesta lähdettyäni mä oon alkanut saamaan elämääni enemmän raiteille.on senkin jälkeen sattunut ja tapahtunut,mutta parempaan päin! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hullua ajatella että olen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja