Aihe vapaa Hullua että koronan alusta tulee neljä vuotta

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Jossain vaiheessa tuntui ettei se eristyksissä oleminen lopu koskaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Jossain vaiheessa tuntui ettei se eristyksissä oleminen lopu koskaan.
Mitähän ne ihmiset, jotka vaativat ihmisoikeuksien lakkauttamista heiltä, jotka eivät ottaneet rokotetta tai käyttäneet koronapassia, ajattelevat nyt kotikutoisesta fasismistan? Kuten myös uusimaalaisten sulkemista muualta maasta, vaikka kyllä ne lentokoneet ja laivat saapuivat muuallekin maahan?
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mitähän ne ihmiset, jotka vaativat ihmisoikeuksien lakkauttamista heiltä, jotka eivät ottaneet rokotetta tai käyttäneet koronapassia, ajattelevat nyt kotikutoisesta fasismistan? Kuten myös uusimaalaisten sulkemista muualta maasta, vaikka kyllä ne lentokoneet ja laivat saapuivat muuallekin maahan?
Mä oon myös miettinyt välillä että loppui kuin seinään kaikki se vääntäminen? Vaiettiin vaan yhtäkkiä kuoliaaksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Mä oon myös miettinyt välillä että loppui kuin seinään kaikki se vääntäminen? Vaiettiin vaan yhtäkkiä kuoliaaksi.
Niinpä, pistää miettimään. Varmaan sen takia se loppui, kun media uutisoi nuhaan kuolleiden olevan pääosin reilusti eläkeiän ylittäneitä, 75-100-vuotiaita ihmisiä ja parin vuoden aikana alle nelikymppisiä taisi kuolla tartunnan saamisen jälkeen alle tusina, joista jokaisella oli joku muuten elämää haittaava tauti, kuten syöpä tai maksakirroosi.
Sekin oli suhteellisen huvittavaa, että ministeri (jolle asia ei edes kuulunut) huusi naama punaisena, että koronapassi ja sulut ovat pelkkää salaliittoteoriaa, mutta pari kuukautta sen jälkeen esitteli hyvin ylpeänä ihmisoikeuksia rajoittavia asioita ja ideoita. Myöskin jatkuvat "seuraava piikki tuo turvan"-uutisointi taisi turruttaa mediauskovaiset täydellisesti, kun testaamaton ja täysin hatusta vedetty yhden länsimäisen yhtiön lääke ei estänyt tartunnoilta eikä oireilta, samat käärmeöljyt muilta mailta tai yhtiöiltä leimattiin testaamattomina ja hatusta vedettyinä tehottomiksi lumelääkkeiksi.
Asia vaiettiin varmaan sen takia, kun asiaa vähän syvemmin tarkastelee niin tulee mieleen jokaiselle, joka omaa enemmän kuin kolme aivosolua, mieleen sen olleen jonkinlainen väestönhallintatesti. Ruotsissa homma pyöri ihan mukavasti, kuten Afrikassa ja monessa muussakin maassa, vaikka siellä ei pistetty ihmisiä lukkojen taakse ja harkittu keskitysleirien perustamista.
 
Ylös Pohja