Ihastuminen Huoh voi elämä tuota yhtä ku oon ihastunu siihen

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Vaikka en haluis.............. On se myönnettävä nyt että perkele tykkään siitä 😑😑😑😑 muuten oisin ehkä voinu olla myöntämättä, mutta siinä vaiheessa kun alko jännittää sen vieressä istuminen ja sydän vaa alko hakkaa ni tajusin että juu on se nyt vaa myönnettävä.. kusessa ollaan......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Niin ja kyllähän se aikasemminki vaikutti siltä että tykkään siitä, kun olin iha heart eyes siitä et meiän sormet koski toisiaa vahingos.. mut en sillo vaa kyenny sisäistää asiaa ja ahdisti ihan vitusti se ajatus että tykkään siitä. Ahdistaa se vieläkin aika lailla. Mutta nyt mul on sentää ollu vähä aikaa totutella asiaan. Tosin luulin et oisin jo unohtanut sen mut tietty heti ku näin sen ni tunteeeeet nous pintaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Tiedän tunteen, just tän viimesimmän kohalla en halunnu myöntää itelleni et oon täydellisen kusessa...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Ja siis tää kyseinen tyyppihän on sit eilisillasta lähtien tienny mun tunteista ku jossaki mielenhäiriössä menin laittaa sille viestiä :::D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
mitä se vastas
Siinä ekassa viestissä mitä en siis muista lähettäneeni sanoin että mulla ois kerrottavana yks juttu ellei se häiritte ja se oli siihen vastannu sitte että ei häiritte
Sit selitin et okei no hyvä ku se juttu tulee hämmentää sitä ihan rutosti ja sanoin et ekaksi haluun sanoo et sen ei tarvi reagoida mitenkään ja voi unohtaa koko keskustelun ja se sit laitto mulle vaa 😊-emojin ja mää sitte sanoin et mulla taitaa olla tunteita sitä kohtaan ja sanoin et kuulostaa tosi tyhmältä meijän pelkän ikäeronki takia ja selitin vaa et halusin et se tietää
Se luki sen viestin jonku puolen tunnin päästä mut sillä meni vartti vastata, toki ymmärrän sen ku ei sitä joka päivä saa viestiä pikkutytöltä joka on ihastunu
Tarkkaan lainaten sen viesti meni näin:
"Kiitos että kerroit, mutta niin ku arvaatki niin ikäeron lisäksi pelkästään jo se että oon työroolissa/opettajan roolissa rippikoulussa nuoria ohjaamassa tekee asiasta yksinkertaisesti mahdottoman. Kaikkea hyvää ja menestystä (mun nimi)!😊"
Sanoin et kyllähän mää sen tiedän ja toistin että halusin tosiaan että se tietää ettei jää mitään epäselvyyksiä ja näin ja lisäsin vielä että toivottavasti tää ei haittaa ja hän sitte vastas että ei

Lol tuli näköjään selitettyä aika pitkästi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Siinä ekassa viestissä mitä en siis muista lähettäneeni sanoin että mulla ois kerrottavana yks juttu ellei se häiritte ja se oli siihen vastannu sitte että ei häiritte
Sit selitin et okei no hyvä ku se juttu tulee hämmentää sitä ihan rutosti ja sanoin et ekaksi haluun sanoo et sen ei tarvi reagoida mitenkään ja voi unohtaa koko keskustelun ja se sit laitto mulle vaa 😊-emojin ja mää sitte sanoin et mulla taitaa olla tunteita sitä kohtaan ja sanoin et kuulostaa tosi tyhmältä meijän pelkän ikäeronki takia ja selitin vaa et halusin et se tietää
Se luki sen viestin jonku puolen tunnin päästä mut sillä meni vartti vastata, toki ymmärrän sen ku ei sitä joka päivä saa viestiä pikkutytöltä joka on ihastunu
Tarkkaan lainaten sen viesti meni näin:
"Kiitos että kerroit, mutta niin ku arvaatki niin ikäeron lisäksi pelkästään jo se että oon työroolissa/opettajan roolissa rippikoulussa nuoria ohjaamassa tekee asiasta yksinkertaisesti mahdottoman. Kaikkea hyvää ja menestystä (mun nimi)!😊"
Sanoin et kyllähän mää sen tiedän ja toistin että halusin tosiaan että se tietää ettei jää mitään epäselvyyksiä ja näin ja lisäsin vielä että toivottavasti tää ei haittaa ja hän sitte vastas että ei

Lol tuli näköjään selitettyä aika pitkästi
Aika kivasti vastattu silti, auttoko se tunteisiin yhtään? Ainakin mulla autto sillon se kun kerroin e:lle ja se sano että se oikeestaan näkee mut enemmän kaverina tai siskona tms :D vaikka tuon jälkeen se kyllä lähetti aika vitun mixed signals mutta jos ei sitä oteta huomioon, ni tuo asian käyminen läpi sen kanssa auttoi mun tunteita menemään ainakin jonkun verran pois.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Aika kivasti vastattu silti, auttoko se tunteisiin yhtään? Ainakin mulla autto sillon se kun kerroin e:lle ja se sano että se oikeestaan näkee mut enemmän kaverina tai siskona tms :D vaikka tuon jälkeen se kyllä lähetti aika vitun mixed signals mutta jos ei sitä oteta huomioon, ni tuo asian käyminen läpi sen kanssa auttoi mun tunteita menemään ainakin jonkun verran pois.
No huoh ei se mun tunteita mihinkään vieny, aluksi itkin palijon mut sit kuitenki hymyilen ku aattelen sitä ja sydän läpättää.

Hieman erilaista kuin M:n kohalla, sen takia oon itkeny semmoset kaks vuotta välillä melekeen joka ilta ettähhh :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Ja siis se on kyllä ihan totta et se vastas kivasti, ensimmäinen joka anto mulle pakit rehellisesti ja suoraan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
No huoh ei se mun tunteita mihinkään vieny, aluksi itkin palijon mut sit kuitenki hymyilen ku aattelen sitä ja sydän läpättää.

Hieman erilaista kuin M:n kohalla, sen takia oon itkeny semmoset kaks vuotta välillä melekeen joka ilta ettähhh :'D
Ei se munkaa kohalla kyllä heti tapahtunu, mut niiku aika nopeesti sit kuitenki sen jälkeen ajattelin sitä vähemmän. Luulen et sillä oli myös tekemistä sen kanssa että aluksi en kestänyt sitä häpeää ollenkaan joten en ees pystyny sen takii tyylii aattelee sitä yhtää :D oikeestaan vasta nyt viime aikoina kun tapahtumasta on jo yli vuosi, niin en häpee sitä enää melkein ollenkaan. Eikä se asia näytä sitäkään häiritsevän, eikä mikään tunnu kiusalliselta. Mutta siis ei se kyllä välttämättä auta, en takaa että unohat sen :D ja jos minäkin mietin yhä edelleen mun yläasteen aikaista tanssinopee (siit on joku seittemän vuotta ku oon viimeks nähny sen) nii.... Ei näistä ihan noin vaan yli pääse. Ja m (mullakin on m :D oikeestaan kaks m:ää) niin siitäkin on joku nelisen vuotta ku oon viimeks nähny sitä ja vieläkin mietin sitä ja nään siit unta joskus. Että juuuuuu. Samaistun siis. Että ehkä pitää vaa unohtaa koko ylipääseminen ja keskittyä positiivisiin juttuihin eikä siihen että "hitto ku pitäs päästä jo yli".....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ja siis se on kyllä ihan totta et se vastas kivasti, ensimmäinen joka anto mulle pakit rehellisesti ja suoraan
Nii :) varmaan johtuu siitä että se on aikuinen ja riparin työntekijä 🤔 et periaatteessa sillä on velvollisuuskin toimia niin. Tai ois kai se voinu olla esim vastaamattakin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Nii :) varmaan johtuu siitä että se on aikuinen ja riparin työntekijä 🤔 et periaatteessa sillä on velvollisuuskin toimia niin. Tai ois kai se voinu olla esim vastaamattakin.
Totta
Sanoin kyllä aluksi sille et se voi jättää reagoimatta ja vaikka unohtaa koko keskustelun mutta kyl se sitte vastas kuitenki :'D
 
Ylös Pohja