Muu Huomenna herätys 6:40

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Aijaijai D: Meen yhen äidin kaverin kans Etelä-Suomeen, kun hänellä on siellä joitain asioita hoidettavana. Siihen kaupunkiin on tästä neljän tunnin ajomatka D: Äiti lähtis muuten mukaan, mutta hänellä on töitä eikä hän millään voi ottaa vapaata niin päätin sit ite lähtee seuraks :D Käy kyl hieman sääliks sitä äidin kaveria kun oon niin puhelias, mut yritän hillitä itteni :'D Ja veikkaan että jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyn hänen seuraan, en siks että hän ois jotenkin ärsyttävä vaan siks että muiden ihmisten seura alkaa aina jossain vaiheessa väsyttämään ja tarviin sillon omaa tilaa. Oon tavallaan innoissani siitä reissusta, mutta kuitenkin on vähän sellanen pelko että mitä jos väsähän kesken kaiken tai tulee kiusallinen tunnelma tms. Vaikka se äidin kaveri kiva onkin, niin välillä saattaa tulla kiusallinen tunnelma jos oon hänen kans kahdestaan, ehkä just siks kun hän on melko hiljanen ja mie puhun paljon.

Btw täältä Viihde & vapaa-aika -osiosta puuttuu "matkailu" ja "eläimet" D:
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oijoi D:
Itsehän herään joka koulupäivä 6:40…
Hyyi, en edes haluu kuvitella miltä tuo tuntuu D: Miulla oli joskus melko aikanen herätys (oisko ollu seiskalta?), ja toki piti istuu vielä 45 min täydessä bussissa pääosin pikkulasten kanssa.. hajotti kyllä aika paljon :D Mutta tsemppiä!
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hyyi, en edes haluu kuvitella miltä tuo tuntuu D: Miulla oli joskus melko aikanen herätys (oisko ollu seiskalta?), ja toki piti istuu vielä 45 min täydessä bussissa pääosin pikkulasten kanssa.. hajotti kyllä aika paljon :D Mutta tsemppiä!
Herään ihan vapaa ehtosesti siihen aikaan :D että ehin kaikessa rauhassa käyä suihkussa, syödä ja meikata. Eikä kouluunkaan oo ees kun joku 5km. Vihaan vaan kiirettä niin paljon että herään mieluummin aikasemmin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Herään ihan vapaa ehtosesti siihen aikaan :D että ehin kaikessa rauhassa käyä suihkussa, syödä ja meikata. Eikä kouluunkaan oo ees kun joku 5km. Vihaan vaan kiirettä niin paljon että herään mieluummin aikasemmin.
Aaa, ymmärrän :D Täällä kans toinen kiireen vihaaja D: Ja voi ei, kuulin just äsken äidiltä että miun pitää olla valmiina 6:40, joten joudun sittenkin heräämään joskus kuuden aikoihin :o
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Mulla oli herätys tänään 6.10 mutta laitoin huomiselle 6.20 ku ehin aamulla hyvin linkkariin :D varmaan vois laittaa vieläki myöhemmin mutten uskalla siirtää hirveästi kerralla :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on herätys joka aamu kuudelta mutta usein herään jo ennen sitä. Myös vapaapäivinä yleensä herään ihan itsestään kuudelta 😛 mut tää on ihan uusi juttu mulle. Ennen mua ei saanut kirveelläkään ylös ja kadehdin kaikkia aamuihmisiä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mun pitää nyt herätä aiemmin, koska en voi enää herätä seiskalta ja kävellä koululle vaan nyt joudun herätä bussin takii aiemmin vaikka koulu alkaiski paljon myöhemmin vaik ei ees oo niin pitkä bussimatka. Tänään ja eilen oli herätys 6:20. Menen bussiin 7:40(tiistaina 7:30 ku ei ollut tota toista bussikyytiä) ja ajallaan jos se on niin pitäis olla kaheksalta perillä. Koulu siis alkaa 8:30. On kyllä myös myöhäsempi bussi, joka lähtee 8:15 ja on koululla joskus muutama minuutti puolen jälkeen.

Silleen vois kysyy opeilta haittaako se muutaman minuutin myöhästyminen, mutta tänään oli bussissa teknisiä ongelmia, jonka takia myöhästyon koulusta 8 minuuttia, joten myöhäsemmässä bussissa, jos niitä tulis niin myöhästyisin kyllä paljon enemmän.

Yläasteella koulua pohtiessani aattelin etten todellakaan haluu herätä kouluun ainakaan paljoa ennen seitsemää, joten valitsin lyhyen bussimatkan. Mutta totuushan on se ettei ne bussit kuitenkaan kulje hirveän usein eli tiedossa on vain odottelua... En sitten tiiä, miten jatkossa nää koulupäivät alkaa. Toivoisin et alkais ysiltä. Saisin nukkuu ainaki seitsemään asti. D: Ei se oo ku puolen tunnin ero koulun alkamisesta, mutta ainaki 50 minuutin ero siinä, kuinka kauan saan nukkua.

Loppuviikosta meen aina 8:30 mut saatan laittaa herätyksen vähän myöhemmäks ku meen tohon 7:40 bussiin. Tän viikon jälkeen en sit enää tiedäkkään. D:
 
Ylös Pohja