Huomenna inssi

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla on tunne että huonosti se mennee tämäki... Mutta katotaan nyt. Laitan mun vanhemmat asialle jos taas hylätään olemattomista syistä kun eihän ne siellä alaikästä tyttöä kuuntele...

Kai sitä vaa pittää yrittää parhaani nii ei ainaskaan varmana ollu mun taidoista kiinni
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pääsin läpi!!!!!
Ajoin huonommin ku sillä mun tokalla yrityksellä mut nyt oli palijon parempi tutvo ku viimeksi nii pääsin läpi xD Se vaa sano että pittää harjotella sit kotona tota ennakointia ettei tuu kiire esim. kaistanvaihdossa. Muuta vikkaa ei ollu paitsi että käytin vahingossa vilkkua ku liityin liikenneympyrään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja siis todellakin olisin voinu tehä oikasuvaatimuksen siitä tokasta hylkäyksestä koska toiki tutvo sano että sillä on vaikia uskoa että mun vaihteiden vaihossa ois yhtään mittään vikkaa ollu ja ajo-opeki sano että ei todellakaan ollu reilua touhua. Mutta noh nyt on kortti nii mitäpä sitä ennää vatvomaan
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Pääsin läpi!!!!!
Ajoin huonommin ku sillä mun tokalla yrityksellä mut nyt oli palijon parempi tutvo ku viimeksi nii pääsin läpi xD Se vaa sano että pittää harjotella sit kotona tota ennakointia ettei tuu kiire esim. kaistanvaihdossa. Muuta vikkaa ei ollu paitsi että käytin vahingossa vilkkua ku liityin liikenneympyrään.
Oon ajanut 11 vuotta autolla ja käytän aina vilkkua ku meen ympyrään jos poistun heti ensimmäisestä liittymästä, mut et varmaan tarkoita tätä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon ajanut 11 vuotta autolla ja käytän aina vilkkua ku meen ympyrään jos poistun heti ensimmäisestä liittymästä, mut et varmaan tarkoita tätä.
Joo en tarkottanu. Tai siis no toisella kertaa toki poistuin ekasta liittymästä mut kaks muuta kertaa (eka ja kolmas) poistuin toisesta ja kolmannesta :'D Ja siis kun en yhtään ollu varma et oisko pitäny käyttää vilkkua vai ei, siinä ekassa laitoin sen vahingossa päälle ja sit loput olin vaa sillee et no mennään sillä ohjeistuksella että jos ei ole varma nii sit varalta käyttää vilkkua
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Joo en tarkottanu. Tai siis no toisella kertaa toki poistuin ekasta liittymästä mut kaks muuta kertaa (eka ja kolmas) poistuin toisesta ja kolmannesta :'D Ja siis kun en yhtään ollu varma et oisko pitäny käyttää vilkkua vai ei, siinä ekassa laitoin sen vahingossa päälle ja sit loput olin vaa sillee et no mennään sillä ohjeistuksella että jos ei ole varma nii sit varalta käyttää vilkkua
Ruotsissa pitää käyttää ympyrään sisään päin kuulema :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ruotsissa pitää käyttää ympyrään sisään päin kuulema :D
Aa no hyvä tietää jos Ruotsiin menen joskus xD Tosin se onnistuu vasta sitte ku oon täysikänen ku ikäpoikkeuslupa ei toimi ku vaa Suomessa
 
Ylös Pohja