Nii
immortalem Antikristus Ylläpidon jäsen Liittynyt 25.3.2021 Viestejä 5,162 Reaktioarvo 5,487 5.1.2023 #2 Saa minun puolestani nostaa, mutta siinä tapauksessa voisi keksiä jotain nostettavaan keskusteluun liittyvää viestiinsä!
Saa minun puolestani nostaa, mutta siinä tapauksessa voisi keksiä jotain nostettavaan keskusteluun liittyvää viestiinsä!
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 960 Reaktioarvo 727 5.1.2023 AP AP #3 immortalem sanoi: Saa minun puolestani nostaa, mutta siinä tapauksessa voisi keksiä jotain nostettavaan keskusteluun liittyvää viestiinsä! Napsauta laajentaaksesi... Totta. Ei mullakaan muuten häiritse, mutta kun saan aina ilmoitukset omista kesuista D:
immortalem sanoi: Saa minun puolestani nostaa, mutta siinä tapauksessa voisi keksiä jotain nostettavaan keskusteluun liittyvää viestiinsä! Napsauta laajentaaksesi... Totta. Ei mullakaan muuten häiritse, mutta kun saan aina ilmoitukset omista kesuista D:
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 20,601 Reaktioarvo 8,669 5.1.2023 #4 Ihan jees jekku, sanoisin 2,75/5. Terveisin jekkujen arvioija, jekkumestari pro.
jokuvaan taivaanrannanmaalari Liittynyt 4.4.2021 Viestejä 956 Reaktioarvo 993 5.1.2023 #5 Joo, huomasin kans tän ihme homer-jutun, jota tää yks käyttäjä syytää vuoden vanhoihin keskusteluihin
Joo, huomasin kans tän ihme homer-jutun, jota tää yks käyttäjä syytää vuoden vanhoihin keskusteluihin
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 960 Reaktioarvo 727 6.1.2023 AP AP #6 jokuvaan sanoi: Joo, huomasin kans tän ihme homer-jutun, jota tää yks käyttäjä syytää vuoden vanhoihin keskusteluihin Napsauta laajentaaksesi... Puhki kulunut Homer-läppä D:
jokuvaan sanoi: Joo, huomasin kans tän ihme homer-jutun, jota tää yks käyttäjä syytää vuoden vanhoihin keskusteluihin Napsauta laajentaaksesi... Puhki kulunut Homer-läppä D:
aviva Asiantuntija Liittynyt 17.12.2021 Viestejä 1,905 Reaktioarvo 931 7.1.2023 #8 Skeletor sanoi: Ihan jees jekku, sanoisin 2,75/5. Terveisin jekkujen arvioija, jekkumestari pro. Napsauta laajentaaksesi... Yli puolet pisteistä, ihan hyvin!
Skeletor sanoi: Ihan jees jekku, sanoisin 2,75/5. Terveisin jekkujen arvioija, jekkumestari pro. Napsauta laajentaaksesi... Yli puolet pisteistä, ihan hyvin!