Musiikki Huudan ku kaikki mitä lisään soittolistoille euroviisubiiseistä on balladei

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,608
Reaktioarvo
2,893
Huudan suoraa huutoa ehkä tää kertoo mun sielunmaisemasta jotain

Okei ehkä poikkeukset on i don't feel hate ja el diablo varmaa kaikki muut on sellasii vitun emotional settejä

Huudan

Ja tarkotan siis myös niitä euroviisubiisejä mitä ei oo valittu tai ei oo selvinny viel esim kuuntelen lie ja hurt ihan jatkuvasti edelleenkin mut en dark side juurikaan

Oon myös addiktoitunu magus melanhooliaan niin paljon kuolen pois.

Ja we could have been beautiful

Ja torno a te

Sain melkeen paniikkikohtauksen oikeesti ku kuuntelin italian biisejä must tuntu et melkeen kaikissa niissä oli jotain sellasta akdkfkfkrkrkrkrkrk APUA

Ndnfkfkfkfkfk tän siitä saa kun tuntee musiikin liian pahasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,608
Reaktioarvo
2,893
Mikähän ois syynä siihen et ne kaikista tunteellisimmat huutoitkubiisit on niitä jotka on tärkeitä,,,, en keksi syytä,,,,,, mistäköhän johtuis,,,,, en millään keksi,,

Lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,608
Reaktioarvo
2,893
XDDDDDDDD EI VITTU itken kohta 😭😭😭😭 irama, random ja aiello 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en uskalla kuunnella enempää kokonaisia biisejä sanremosta koska noi kolme ainakin jo tappaa viitusti hhhh ei apua

Harmi en tosin pysty enää kuuntelee italiankielisiä biisejä ilman että mietin kummelia mutta ehkä mä selviin
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Se on hyvä mut en oo tyyliin ees lisänny sitä mihinkään soittolistoille koska se ei oo herkistelybiisi. Oon balladien ystävä snif snif. Ihme ku oon näin masis ku kuuntelen tämmöst itkumusaa
Okei, itse tykkään menevämmästä musiikista ja Blind Channel on ihan paras ikinä! Taisin löytää sen just ennen ku UMK biisi julkastiin, joten en tutustunut bändiin sitä kautta! Aikamoinen sattuma...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,608
Reaktioarvo
2,893
Oke kuuntelin ja hyvä biisi mutta ei sinänsä mitään kunnon tarttumapintaa kun ei hajuakaan mistä toi kertoo, mut joka tapauksessa hyvä biisu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,608
Reaktioarvo
2,893
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Joo, itse asiassa youtubessa oli myös jtn kommentteja siit mist se kertoo mut oli jotenki nii hämärä etten vieläkään ihan tajua :D jotain random deep settiä ilmeisesti siitä kuinka se tyttö ei paljasta omaa todellista minäänsä tai jotain tämmöstä?
Joo noin sen varmaan vois tulkita. Marlena on joku hahmo joka esiintyy useammassakin niiden biisissä.
 
Ylös Pohja