Huutis

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,230
Reaktioarvo
8,550
Yhdellä sivustolla ollut keskustelu, jossa linkki tänne, on poistettu. Ketkähän ovat käyneet ilmiantamassa.. pistää miettimään..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,230
Reaktioarvo
8,550

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Etkö lukenut aloitusviestiä?


Onhan se huutiksen paikka, kun ympäri nettiä sensuroidaan linkkejä tälle sivustolle. Tuskin varasija ja moderaattorit sitä harrastavat..
Joo en ollut ihan perillä siitä, että tää draama on levinnyt ihan ympäri nettiä…
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Mitä siellä keskustelussa oli puhuttu? Yritin äsken katsoa sen mutta huomasin myös että se oli poistettu. :I oliko siellä esim. nimetty joitakin varasijan käyttäjiä tms?
arvostaisin jos joku kys. keskustelun lukenut viitsisi kertoa, olisin halunnut nähdä sen D:
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Etkö lukenut aloitusviestiä?
luin tottakai, mutta olen kai vähän vajaa kun en ihan ymmärtänyt :D siis jollain keskustelupalstalla oli jaettu linkkiä varasijaan ja se keskustelu oli poistettu? ja siis jos sen joku oli ilmiantanut niin mistä ihmeen syystä?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,230
Reaktioarvo
8,550
Mitä siellä keskustelussa oli puhuttu? Yritin äsken katsoa sen mutta huomasin myös että se oli poistettu. :I oliko siellä esim. nimetty joitakin varasijan käyttäjiä tms?
arvostaisin jos joku kys. keskustelun lukenut viitsisi kertoa, olisin halunnut nähdä sen D:
Yleistä muistelua oli mammoilla Demistä, sampo-spämmiä ja kerran mainittu linkissä tämä sivusto ja sanottu, että moni oli mennyt tänne.

luin tottakai, mutta olen kai vähän vajaa kun en ihan ymmärtänyt :D siis jollain keskustelupalstalla oli jaettu linkkiä varasijaan ja se keskustelu oli poistettu? ja siis jos sen joku oli ilmiantanut niin mistä ihmeen syystä?
Sehän tässä onkin huutis, että kenellä mennyt tunteisiin että joku maininnut sivuston. Itse löysin keskustelun eilen, kun kävin trollaamassa mammoja.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Sehän tässä onkin huutis, että kenellä mennyt tunteisiin että joku maininnut sivuston. Itse löysin keskustelun eilen, kun kävin trollaamassa mammoja.
joo taidan kanssa yhtyä tuohon huutisteluun, ihme juttu kyllä. tässä lähiaikoina oli siitä älyttömästä varasija-discord kärhämästä puhetta niin ensimmäisenä tulee mieleen että olisiko joku sieltä discordista käynyt ilmiantamassa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,230
Reaktioarvo
8,550
joo taidan kanssa yhtyä tuohon huutisteluun, ihme juttu kyllä. tässä lähiaikoina oli siitä älyttömästä varasija-discord kärhämästä puhetta niin ensimmäisenä tulee mieleen että olisiko joku sieltä discordista käynyt ilmiantamassa.
Ei kai ne voisi..aikuiset ihmiset..huutis
 
Ylös Pohja