Aihe vapaa Huutista mitä tää ees on

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,613
Reaktioarvo
2,896
Siis jos voisin vaan päättää mitä oon ja kenest tykkään. On nii vitun rasittavaa et joudun tuntee huonoo oloo asioista joille en voi yhtään mitään. Toisaalta vaikka voisinki tehdä niille jotain ni mun ei tarvis eikä pitäis. Koska mun kokemus on yhtä arvokas ku se normi. Mut koska normit niin se tulee aina olemaan niin että ne normit tulee olee yleisesti hyväksytympiä ja mukamas arvokkaampia. Ja niin kauan kun se on niin mä en pääse eroon tästä huonosta olosta. En vaan pääse. Kokonaan. En oikeesti osaa olla oma itteni. Mä luulen et se johtuu pakko-oireista tai jostain et koen et kaikki mitä oon on niin väärin. Kaikki. Se auttaa mua että monet ihmiset sanoo positiivisia asioita esim lgbt-ihmisistä mutta ykskin negatiivinen kommentti lähettää mut takas sinne itseinhon kuiluun D::::::: en siis pääse sieltä koskaan ylös joten NICE

VOI KIESUS

Toisaalta tunnen myös huonoa omaatuntoa (??) Siitä että häpeen ihmisiä joita rakastan. Tai no en mä nyt tiiä häpeenkö niitä ihmisinä mut you get the point. Mut emt ehkä enemmän häpeen joka tapauksessa itteeni koko tässä hommassa. Häpeen mun sukupuolta häpeen muun suuntautumista, vihaan itteeni ja sillee. Tuun pelkäämään aina. En tuu pääseen eroon tästä pelosta, häpeästä, syyllisyydestä, itseinhosta, en ikinä pääse siitä eroon. En ees usko että tää on mitkään yksittäiset asiat mussa kuten sukupuoli ja suuntautuminen jne vaikka ne nyt usein mua vituttaakin mutta luulen et vihaan ittessäni vaan kaikkea tai niiku hhhhhh mitä. Sitä paitsi mun ihastukset on ihan liian gorgeous eikä mul oo ees oikeutta tykätä kenestäkään lmaoooooo i-

Siis nyt ollaan kyl niin solmussa. Emt ehk tää menee ohi.

Kaikki vaan. Mitä vittua oikeesti. Also seki tho et vaikka tiiän keistä tykkään ehk eniten ni silti mua pelottaa jos mul on tunteit muitaki kohtaa koska THAT MESSES UP MY BRAIN. i mean totta kai se on ok jos mul on tunteit vaik kuinka monta kohtaa tahansa mut jotenkin vaa sekottaa aivoi koska äöääö. Mut tiän silti keist tykkään eniten mut on tää saatana niin mahotonta silti kaikki

Ok moi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,613
Reaktioarvo
2,896
Heh nyt oli hyvä :D emminäkää, kun tuo jalka on tossa ”paketissa niin tulee aikalailla pohdittua elämää. Aika paskaa
Pohdimme varmaan vähän liikaa ja pitäisi kääntää aivot johonkin off-asentoon. Mutta minkäs teet. Pakko-oireet kun vaivaa ja kaikkea niin...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,613
Reaktioarvo
2,896
Mitäköhän täällä tapahtuu XD

Mietin ihan vitusti jonttuu ja tõnnii 😱 oon alkanu näköjään käyttämään tota lempinimeä tõnn lmao miks. kieltämättä aika vitun hämmentävä olo kun näin taas unta ihmisistä, siin oli ihan vitun monta tyyppiä tällä kertaa. Ainakin timo, emppu, tõnu ja ehk muitaki mut ainaki noi ja ööäöää. Hirveetä. Kaikki noi kolme tuntu ihan kamalan intensiiviseltä. Se uni oli jotenki niin, intense. Et en ees tajuu mite i mahollista. Huoh pahinta oli et siin ilmeisesti tapahtu jtn seksuaalisiakin asioita. Räääh. En kestä. Muistan ainakin sen että näin tõnun siin ja yritin saada sen huomaan mut, se tyyliin moikkas jopa mua mut ei sen ihmeemmin mitään muuta D': ja tunsin kuinka hirveelt se tuntu kun olin sillee ääää ei se tuu tykkää must. En oo ihan varma olinko enää unessa siinä kohtaa mut jossain siinä ku aloin heräämään unesta nii näin siinä loppupuolella unta et puhuin joidenki mun entisten luokkalaiste (?) Kaa ja puhuttiin siitä että tykkään j:stä ja puhuttiikohan karistaki ja sit kari tyyliin tuli sinne sillee moikka 😆 mitä vittuaaaaaaäaaaäaaaaa ja sit heräsin tai olin tossa kohtaa jo ehkä aikalailla puolunessa etten oikee tiiä olinko hereillä vai en. IHAN HIRVEETÄ :DDDDDD puhumattakaan siitä kun olin empun kaa ja vittu se oli intense muistan et suurinpiirtein itkin sitä kuinka oon rakastunu siihen ja kaipasin sitä ihan hirveesti koko ajan ja sit jossai kohtaa kyl hengasinki sen kaa tho ja tyyliin tanssittiin sen kans tms???? :D muistan vaa sen ku se pyöräytti mua ympäri silleen u know ja olin sillee "😭😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖💖💖" et jaaha ok :D intense. En tiedä suudeltiinko myös ja probably pantii jossai vaihees (mikä mun aivoi vaivaaa) mut muistan kuitenkin kuinka itkin siinä sitä ettei se tykkää musta kuiteskaan. Rääh :D iha kamalan intensiivinen uni enkä tiä olinko ees aatellu sitä kunnol pitkää Aikaa joten why tho?? No ehkä se tuli siitä ku oon täs viime aikoina selaillu vanhoi kuvii jonku verran ja siel oli joukos kyl empunki kuvii vaik toisaalta menin kyl ne aika nopee läpi etten jääny kattoo niit yhtä paljon ku esim pepsin kuvii...mut silti muistan ku olin sillee "......... I may or may not still love you" :///////////// et AHA. right. Huutista. Hhhdhdkk. Pepsistä puheen ollen... Seki tais olla mun unes. Muistan ku selasin siin unes jotai mun muistioita ja etin sielt kaikkii merkintöi mitä oon kirjottanu pepetsust. Siel oli ihan hirveesti yhtäkkiä kaikkee empusta (vaikka todellisuudessa oon kirjotellu siitä aika vähän sinne) ja sit olin silleen MISSÄ PEPE XDDDDD SEEEISSSSS. ya boi i put the bi in bitch 😭😩 huutista unilleni. Mitäköhän muuta siin tapahtu, oli ihan helvetin sekavaa enkä meinaa muistaa enää mitään. Sen muistan selvästi et timppakin oli siin ja salee jotain söpöiltiin tai jotain mut se oli öööö sekavaa. En tiedä mut muistan vaa sen läsnäolon siin kuiteski. Salee pantiin senki kaa siin 🤦🤦🤦🤦 wtf i-

Ei kyllä sinänsä ihme ku oon viime aikoina ollu niin horny (mitä en kyllä vieläkään ymmärrä että onks tää ees mahollist) jjjjoooooo i'm probably sexually deprived or smth 🤔 oof damn muistan vaa kui vitu ihana timppa oli siin ja olin vaa iha kujal kosk kuolin sen söpöydel ja äää. Mut hei kiva ton unen takii vissii aloin aattelee tõnuu taas enemmän voi ny jeesus. Siis hämmentää ihan kaikki.

Hämmentää tõnu, hämmentää Kari, hämmentää timppa, jonttu, Pepe, Emppu, Erika, tavallaan myös m2 ja s6 (vai monesko s se nyt onkaa en oo ees varma). Hmm vois muuten käyttää myös nimikirjaimia mutta ei se ehkä oo hyvä plus kahel m:llä on samat nimikirjaimetki. Ja en tiiä onko se liian tunnistettavaa varsinkin yhdistettynä siihen miten paljon oon niist puhunu kuitenki. Mut joka tapauksessa nuo s ja m henkilöt on kaks muijaa joista tykkäsin aikoja sitten (ehkä vieläkin?) Ja nyt tuli jotenkin mieleen ne ku mietin kaikkee esim sitä aikaa ku "tulin itelleni kaapista" ja noi molemmat oli semi merkittäviä tyyppejä siinä prosessissa. Varsinkin m oli sellanen joka sai mut ihan kunnol olee sillee et lmao nyt mä en voi enää paeta tätä mun biseksuaalisuutta ku oon oikeesti aika rakastunu siihe. Huoh se oli niin vitun outoo aikaa se. Niin nyt rupes noiki hämmentää kaikkien muiden lisäks. Aaaa mercy me.

Joo mutta mitä vittua. Also pepe????????? Aaaaaaaa okei.

Määäää en todellakaan tiiä mitäääää D: sillä kusessa ollaaaaan koko saakelin sakki, kusessa ollaaan, tässä tyhjenee takki 😭🎶 Ei täällä kestä ellei pohjusta 😭🤧 emt toi on vaa aivan selvästi mun elämäni anthem. Aina ku rakastuu johonkin uuteen ni: "kusessa ollaaan 🎶"

Ainii vittu olin jo unohtanut tän mut sillo ku heräsin ni ajattelin jopa pauliiki pitkäst aikaa ja olin vaa sillee ei vittu mä en kestä ku se on vaa niiin söpö !!!! 😭 Hei camoon en oo pitkään aikaan miettiny paulii kunnol älkää ny vittu viittikö. Johan tää ny on jo saatana. Muistan ku mul oli se aika jolloin olin ihan lost koska paul ja sit vaa koko ajan kiimailin sitä ja aaaaa kauheeta mul on traumat siitä ajasta. En kestä sitä että laitoin sille viestiäkin. Siis ihan jtn normaalia en mitään että rakastan sua :DDDDD tai no emt ehkä se on tajunnu et yritin flirttailla sille lievästi mut emt aika harmitonta se varmaa oli tho :D toisaalta sekin laitto mulle tän emojin: 😗 mut ei se kyl välttämättä tarkota mitään :] mut en oo edelleenkään nähny sitä koskaan irl. Huoh i still love him probably. My honey 💖😭 Pitäsköhän tsekata sen face ja kattoo mitä sille kuuluu.. oikeest Pray for me jos teen niin koska KUOLEMA KORJAA ja lujaa siinä vaihees. En ehkä uskalla mut toisaalta oon utelias (taas nää kohtalokkaat sanat "oon vaa utelias" oh boi oh boi)... Ooof i love my baby so much 😭 mitä vittua haluun vielki olla sen kaa aaaaaaaa okei i did not know this. Hirveetä. Kiinnostaa tavallaa myös McCartney et mitäs se mutta se ny on vielä pahempi, ÄLÄ MEE SINNE 😆 huoh joudun nyt oikeest sanoo McCartney koska molemmat on: pauleja. PAUL. PAUL AND PAUL 🥺 voi voi, tää on niin tätä.

Nyt, pray for me, meen tsekkaa ehk mitä sil kuuluu nykyää

Ehkä jos uskallan. Vaikka toisaalta en haluis kyl nähä koko äijän lärviä koska nii. Adffjj apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,613
Reaktioarvo
2,896
Nonnii kiva nyt mietitään sit: paul, timppa ja Pepe ainaski. Voi vittu :Dd täähän menee ihan päin helvettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,613
Reaktioarvo
2,896
Ei vittu haha vois melkeinpä kuolla ei mut vittu oikeesti tuli ihan karseeeee olo koska timppa. Sain melkeen paniikkikohtauksen taas. Tai sillee pikkase meni taas hengitys sellaseks etten pystyny olee normaalisti voi vittu. Ihan kamala olo vielki. En pääse tästä eroon ikinä, nää tunteet on ja pysyy. En varmaa ees oikeesti pysty ikinä rakastaa ketään toista samalla tavalla. Siis silleen oikeesti samal taval ku timppaa. Ok tää on niin hirveetä että kuolen varmaan tho.
 
Ylös Pohja