Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
huvittaa hieman, kun lapset leuhkii harrastuksillaan tiktokissa :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 78830" data-attributes="member: 167"><p>Joo, itse olen just huomannut, että joillekin käy noin. Tai en ihan täysin vaan kommenttini oli yhdistelmä erinäisiä huomioita ja päätelmiä. Esim. en oikeesti tiiä ketään, jolle olis noin käynyt, mutta kun ala-asteella mä vietin koulussa aikaa semmosen isomman kaveriporukan kanssa, josta puolet harrasti ratsastuksesta ja kun ne puhu siitä niin me muut saatettiin mennä pois, koska meillä ei ollut mitään puhuttavaa siitä.</p><p></p><p>Ja lähes sama homma yläasteella, ku oon ollut ruokailussa kahen heppatytön ja yhen ei-heppatytön kaa niin siinäpä ollaan sit oltu vaan hiljaa ja kuunneltu. Ja kerran oli yks toinen nettikaveri, joka harrasti ratsastusta ja kysy mun toiselta kaverilta, et miks se ei harrasta ratsastusta ja kannattaa kokeilla yms. johon kaveri vastas, että se on tosi kallis harrastus, eikä oo varaa. Myöskin mun yks pikkusisko halus yhessä kohtaa harrastaa ratsastusta(varmaan haluaa vähän vieläkin) mutta raha ei riitä, kun meitä kuitenkin on perheessä kuus lasta. Ja sen mun pikkusiskon kaveri on taas täynnä, yllätys yllätys, heppatyttöjä.</p><p></p><p>Eli en siis ite oo niinkään kokenut olevani ulkopuolinen, kun en oo ollut ainut, joka ei harrasta ratsastusta, mutta tiedän, että monet heppatytöt puhuu tosi paljon hevosista ja ratsastamisesta ja ainoana ei-heppatyttönä se olisi varmasti rankkaa, etenkin jos haluaisi ratsastaa harrastusta, mutta ei ole varaa. Eli ei siis täysin tälläistä kokemusta ole, mutta uskon, että tuollainen tilanne on monelle tuttu, toivottavasti ei liian monelle. D:</p><p></p><p>Niin ja voimia sulle. Onneksi et enää(ainakaan toivottavasti) ole ulkopuolinen. Itekkin oon kokenut ulkopuolisuuden tunnetta, mutta se ei ole liittynyt ratsastukseen vaan ihan muihin asioihin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 78830, member: 167"] Joo, itse olen just huomannut, että joillekin käy noin. Tai en ihan täysin vaan kommenttini oli yhdistelmä erinäisiä huomioita ja päätelmiä. Esim. en oikeesti tiiä ketään, jolle olis noin käynyt, mutta kun ala-asteella mä vietin koulussa aikaa semmosen isomman kaveriporukan kanssa, josta puolet harrasti ratsastuksesta ja kun ne puhu siitä niin me muut saatettiin mennä pois, koska meillä ei ollut mitään puhuttavaa siitä. Ja lähes sama homma yläasteella, ku oon ollut ruokailussa kahen heppatytön ja yhen ei-heppatytön kaa niin siinäpä ollaan sit oltu vaan hiljaa ja kuunneltu. Ja kerran oli yks toinen nettikaveri, joka harrasti ratsastusta ja kysy mun toiselta kaverilta, et miks se ei harrasta ratsastusta ja kannattaa kokeilla yms. johon kaveri vastas, että se on tosi kallis harrastus, eikä oo varaa. Myöskin mun yks pikkusisko halus yhessä kohtaa harrastaa ratsastusta(varmaan haluaa vähän vieläkin) mutta raha ei riitä, kun meitä kuitenkin on perheessä kuus lasta. Ja sen mun pikkusiskon kaveri on taas täynnä, yllätys yllätys, heppatyttöjä. Eli en siis ite oo niinkään kokenut olevani ulkopuolinen, kun en oo ollut ainut, joka ei harrasta ratsastusta, mutta tiedän, että monet heppatytöt puhuu tosi paljon hevosista ja ratsastamisesta ja ainoana ei-heppatyttönä se olisi varmasti rankkaa, etenkin jos haluaisi ratsastaa harrastusta, mutta ei ole varaa. Eli ei siis täysin tälläistä kokemusta ole, mutta uskon, että tuollainen tilanne on monelle tuttu, toivottavasti ei liian monelle. D: Niin ja voimia sulle. Onneksi et enää(ainakaan toivottavasti) ole ulkopuolinen. Itekkin oon kokenut ulkopuolisuuden tunnetta, mutta se ei ole liittynyt ratsastukseen vaan ihan muihin asioihin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
huvittaa hieman, kun lapset leuhkii harrastuksillaan tiktokissa :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja