Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
huvittaa hieman, kun lapset leuhkii harrastuksillaan tiktokissa :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 78844" data-attributes="member: 34"><p>Tää niin perus, must tuntuu että mulla kävi just koulun kanssa niin että yhtäkkiä ei oikein ollut enää aikaa lukea (muuta kun koulukirjoja) ja sit se jäi ja nyt oon ollu monta vuotta silleen että en enää pysty ahistuksen takia lukemaan. Mikä ehkä sit alko siitä kun ei ollu aikaa ja sit ei ollutkaan yhtäkkiä enää tottunu siihen ja se tuntu jotenki vaikeelta ja raskaalt henkisesti. Varsinkin nyt kun on ollu näin kauan lukematta niin tuntuu tosi vaikeelta ja ahistavalt lukee ja en pysty keskittyy mihinkään yms</p><p></p><p>Mun mielestä on todella todella väärin ja kieroutunutta ettei harrastuksille jää aikaa. Mun mielestä AINA pitäs painottaa sitä että koulu ei saaa viedä niin paljon aikaa ikinä missään vaiheessa, ettei jää aikaa rentoutumiselle, unelle ja harrastuksille. Itse asiassa, koulun työmääriä pitäis alentaa rajusti imo. Kuten mun mielestä ihan töissäkin pitäis vähentää niitä työtunteja, 8h työpäivä 5 kertaa viikossa on liian paljon. Tää on mun mielipide asiasta ja ihmettelen kyl niitä jotka on eri mieltä. En oikeasti tiedä onko kenelläkään terveellistä olla joka päivä (ei nyt ihan joka päivä) kahdeksan tuntia töissä, sitten ku laskee vielä että joillain on pitkä työmatka lisäks. Sitte ihmetellää miks on uniongelmia ja kaikkea, no vittu varmaa siks ettei tolla työtahdilla oikeen ehi edes nukkua ja stressaa ihan helvetisti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 78844, member: 34"] Tää niin perus, must tuntuu että mulla kävi just koulun kanssa niin että yhtäkkiä ei oikein ollut enää aikaa lukea (muuta kun koulukirjoja) ja sit se jäi ja nyt oon ollu monta vuotta silleen että en enää pysty ahistuksen takia lukemaan. Mikä ehkä sit alko siitä kun ei ollu aikaa ja sit ei ollutkaan yhtäkkiä enää tottunu siihen ja se tuntu jotenki vaikeelta ja raskaalt henkisesti. Varsinkin nyt kun on ollu näin kauan lukematta niin tuntuu tosi vaikeelta ja ahistavalt lukee ja en pysty keskittyy mihinkään yms Mun mielestä on todella todella väärin ja kieroutunutta ettei harrastuksille jää aikaa. Mun mielestä AINA pitäs painottaa sitä että koulu ei saaa viedä niin paljon aikaa ikinä missään vaiheessa, ettei jää aikaa rentoutumiselle, unelle ja harrastuksille. Itse asiassa, koulun työmääriä pitäis alentaa rajusti imo. Kuten mun mielestä ihan töissäkin pitäis vähentää niitä työtunteja, 8h työpäivä 5 kertaa viikossa on liian paljon. Tää on mun mielipide asiasta ja ihmettelen kyl niitä jotka on eri mieltä. En oikeasti tiedä onko kenelläkään terveellistä olla joka päivä (ei nyt ihan joka päivä) kahdeksan tuntia töissä, sitten ku laskee vielä että joillain on pitkä työmatka lisäks. Sitte ihmetellää miks on uniongelmia ja kaikkea, no vittu varmaa siks ettei tolla työtahdilla oikeen ehi edes nukkua ja stressaa ihan helvetisti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
huvittaa hieman, kun lapset leuhkii harrastuksillaan tiktokissa :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja