Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hyi apua ylihuomenna alakaa koulu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 59807" data-attributes="member: 167"><p>Oon ykkösellä amiksessa nyt. Noniin kyl, en ymmärrä ees miks ae puhu musta pahaa. Tai siis, se tyyliin jotenki ilkku sen kavereille sitä, että bussia odotellessa söin mun eväsrasiasta yhen leivän ja välipalapatukan, mut en kyl hirveesti kuullut mitä se sano. Mut en nyt yhtään ymmärrä mitä niin outoo siinä on. Siis jos ruokailu on 11:15 ja koulu loppuu 14:00, mutta bussi tulee vasta 14:17 paitsi että se on aina myöhässä niin oikeesti siihen bussiin pääsee vasta 14:30 ja sit siinä ajomatkassa+15 min kävelymatka kotiin et oonki sit kotona vasta 15:00 niin sori nyt vaan et haluun syödä ennen sitä, ku ollaan kotona. xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 59807, member: 167"] Oon ykkösellä amiksessa nyt. Noniin kyl, en ymmärrä ees miks ae puhu musta pahaa. Tai siis, se tyyliin jotenki ilkku sen kavereille sitä, että bussia odotellessa söin mun eväsrasiasta yhen leivän ja välipalapatukan, mut en kyl hirveesti kuullut mitä se sano. Mut en nyt yhtään ymmärrä mitä niin outoo siinä on. Siis jos ruokailu on 11:15 ja koulu loppuu 14:00, mutta bussi tulee vasta 14:17 paitsi että se on aina myöhässä niin oikeesti siihen bussiin pääsee vasta 14:30 ja sit siinä ajomatkassa+15 min kävelymatka kotiin et oonki sit kotona vasta 15:00 niin sori nyt vaan et haluun syödä ennen sitä, ku ollaan kotona. xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hyi apua ylihuomenna alakaa koulu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja