Peruskoulu Hyi apua ylihuomenna alakaa koulu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulle iski taas ihan jäätävä ikävä jo kymmenen kuukautta etukäteen
Tää on vika kouluvuosi niinku yääh
Vaikka tuolla koulussa on monet täysiä kusipäitä ni en mää haluu lähtee täältä :'(
En haluu kasvaa aikuseksi ku haluun olla aina lapsi
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Voi ei D: Itelle yläaste oli niin raskasta aikaa ettei kyllä oo ikävä, vaikka oli siinä jotain hyvääkin. Suurin osa kuitenkin koko ajasta oli aikalailla kärsimystä D: Ihanaa kun siulla on hyvä kokemus siitä, lähetän halauksen <3
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla alko just eka koulupäivä uudessa koulussa ja oli mukava ällätys huomata, kuinka entinen luokkalainen yhä puhui musta ilkeesti selän takana vaikka ei olla oltu samalla luokalla enää pitkään aikaan, eikä olla nytkään. D: Tsemppiä vikaan kouluvuoteen!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Voi ei D: Itelle yläaste oli niin raskasta aikaa ettei kyllä oo ikävä, vaikka oli siinä jotain hyvääkin. Suurin osa kuitenkin koko ajasta oli aikalailla kärsimystä D: Ihanaa kun siulla on hyvä kokemus siitä, lähetän halauksen <3
Harmi ku se oli ikävää aikaa sulle :( Ei se mullekkaa mitenkää maailman parasta aina oo ollu, mua on kiusattu ja on ollu vähä kaikenlaista paskaa sielläki mut pääasiassa en kyllä vaihtais mun koulua mihinkään. Meillä on ala- ja yläaste samassa (ja eskari ja nykyään myös päiväkoti) nii että oon ollu samassa koulussa eskarista asti, tunnen kaikki opettajat ja mulla on kauheesti muistoja, nii hyviä ku huonoja. Mun koko elämä on ollu viimeset melekeen kymmenen vuotta tossa koulussa :'( En haluis luopuu siitä
Kiitos halista, sinne samanlainen :3 <333
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla alko just eka koulupäivä uudessa koulussa ja oli mukava ällätys huomata, kuinka entinen luokkalainen yhä puhui musta ilkeesti selän takana vaikka ei olla oltu samalla luokalla enää pitkään aikaan, eikä olla nytkään. D: Tsemppiä vikaan kouluvuoteen!
Miten sää uudessa koulussa? Vai menitkö siis eri paikkaan yläasteelle? :o
Ja onpa typerää käytöstä siltä tyypiltä :mad: Ihan vihaksi pistää sellaset torvet
Kiitos :3
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Miten sää uudessa koulussa? Vai menitkö siis eri paikkaan yläasteelle? :o
Ja onpa typerää käytöstä siltä tyypiltä :mad: Ihan vihaksi pistää sellaset torvet
Kiitos :3
Oon ykkösellä amiksessa nyt. Noniin kyl, en ymmärrä ees miks ae puhu musta pahaa. Tai siis, se tyyliin jotenki ilkku sen kavereille sitä, että bussia odotellessa söin mun eväsrasiasta yhen leivän ja välipalapatukan, mut en kyl hirveesti kuullut mitä se sano. Mut en nyt yhtään ymmärrä mitä niin outoo siinä on. Siis jos ruokailu on 11:15 ja koulu loppuu 14:00, mutta bussi tulee vasta 14:17 paitsi että se on aina myöhässä niin oikeesti siihen bussiin pääsee vasta 14:30 ja sit siinä ajomatkassa+15 min kävelymatka kotiin et oonki sit kotona vasta 15:00 niin sori nyt vaan et haluun syödä ennen sitä, ku ollaan kotona. xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon ykkösellä amiksessa nyt. Noniin kyl, en ymmärrä ees miks ae puhu musta pahaa. Tai siis, se tyyliin jotenki ilkku sen kavereille sitä, että bussia odotellessa söin mun eväsrasiasta yhen leivän ja välipalapatukan, mut en kyl hirveesti kuullut mitä se sano. Mut en nyt yhtään ymmärrä mitä niin outoo siinä on. Siis jos ruokailu on 11:15 ja koulu loppuu 14:00, mutta bussi tulee vasta 14:17 paitsi että se on aina myöhässä niin oikeesti siihen bussiin pääsee vasta 14:30 ja sit siinä ajomatkassa+15 min kävelymatka kotiin et oonki sit kotona vasta 15:00 niin sori nyt vaan et haluun syödä ennen sitä, ku ollaan kotona. xD
Ei ku nii sekotan sut jatkuvasti johonki toiseen xDD
Mut joo se on kyl aika naurettavaa ku tolleen se ihimine käyttäytyy.

Toisaalta, jos joku ihimine puhhuu susta paskaa nii sehän vaa meinaa sitä et sun elämäs on mielenkiintosempaa ku sen oma :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Oon mä silti vielä aika lapsi vaikka en enää peruskoulussa olekkaan joten eihätää. Aikuistuminen alkaa kun varaat verikokeet itse ja päättyy ei koskaan
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ei ku nii sekotan sut jatkuvasti johonki toiseen xDD
Mut joo se on kyl aika naurettavaa ku tolleen se ihimine käyttäytyy.

Toisaalta, jos joku ihimine puhhuu susta paskaa nii sehän vaa meinaa sitä et sun elämäs on mielenkiintosempaa ku sen oma :D
Keneen sä mut sit oikein sekotat? :D Niin nojoo, mutta tuskimpa nyt eväiden syöminen niin mielenkiintosta on. En ymmärrä miks se ylipäätään kiinnitti siihen huomioo. XD Mutta toivottavasti ei jatku, koska en tiiä voiks tosta ees sanoo millekkään opettajille tai mitään, ku se on kuitenkin koulupäivän päättymisen jälkeen ja halutessaan myös ennen koulupäivän alkamista. Ja se on siis mun entisen kiusaajan kiusaajakaveri joka ei niinku ollut siinä pääkiusaajana, mut niinku naureskeli sen kanssa ja puhu sen kanssa musta pahaa yms. Mut ei sen puheet kyl mua niin hirveesti kiinnosta, mut olis se nyt silti kivaa, jos se antais mun vastedes olla rauhassa, ihan sama syönkö eväitä vai en. :D
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Keneen sä mut sit oikein sekotat? :D Niin nojoo, mutta tuskimpa nyt eväiden syöminen niin mielenkiintosta on. En ymmärrä miks se ylipäätään kiinnitti siihen huomioo. XD Mutta toivottavasti ei jatku, koska en tiiä voiks tosta ees sanoo millekkään opettajille tai mitään, ku se on kuitenkin koulupäivän päättymisen jälkeen ja halutessaan myös ennen koulupäivän alkamista. Ja se on siis mun entisen kiusaajan kiusaajakaveri joka ei niinku ollut siinä pääkiusaajana, mut niinku naureskeli sen kanssa ja puhu sen kanssa musta pahaa yms. Mut ei sen puheet kyl mua niin hirveesti kiinnosta, mut olis se nyt silti kivaa, jos se antais mun vastedes olla rauhassa, ihan sama syönkö eväitä vai en. :D
Ehkä se oli kateellinen sun eväistä :D
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Heräsin aamulla pahoinvointiin ja tajusin, että huomenna tähän aikaan olen jo melkeinpä matkalla kouluun. Kyllä me selvitään, kun ollaan tähänkin kohtaan selvitty. Ainakin mä ajattelen niin. D:
 
Ylös Pohja