Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
I mean ehk pitäs vaa olla välittämättä mistää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 88730" data-attributes="member: 34"><p>Ei jaksa oikeest enää. Niiku seki et joku sanoo et aseksuaalit pitäa kuulemma kaikki raiskata tai jotai juu ehkä pitäs vaa olla välittämättä tollasestakaa. Se on kiva et joku huutelee tuolla kuinka mut pitäs raiskata. Mut toi on toisaalta ihan arkipäivää monelle muulleki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajalle. Nice.....</p><p></p><p>Ja siis ehkä toikin olivaa joku ajattelematta heitetty typerä kommentti mut mitä vittua kuka oikeesti laukoo tollasta :D en minä oo ainakaan kertaakaan sanonu kenestäkään et se pitäs raiskata, enpä ainakaan muista.</p><p>En ainakaan sellasist jotka ei oo tehny mitään pahaa</p><p></p><p>Sillee huoh i guess sanokaa sit mitä vaa eipä tässä oikee voi estääkää. Yritän muistaa et jos joku sanoo mulle "tapa ittes" ni se ei tarkoita et mun pitää tehdä niin mut se on aika hankalaa ku on pakko-oireita ni sit tuntuu et on vaa pakko tappaa ittesä i guess. Mut ei mun pidä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 88730, member: 34"] Ei jaksa oikeest enää. Niiku seki et joku sanoo et aseksuaalit pitäa kuulemma kaikki raiskata tai jotai juu ehkä pitäs vaa olla välittämättä tollasestakaa. Se on kiva et joku huutelee tuolla kuinka mut pitäs raiskata. Mut toi on toisaalta ihan arkipäivää monelle muulleki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajalle. Nice..... Ja siis ehkä toikin olivaa joku ajattelematta heitetty typerä kommentti mut mitä vittua kuka oikeesti laukoo tollasta :D en minä oo ainakaan kertaakaan sanonu kenestäkään et se pitäs raiskata, enpä ainakaan muista. En ainakaan sellasist jotka ei oo tehny mitään pahaa Sillee huoh i guess sanokaa sit mitä vaa eipä tässä oikee voi estääkää. Yritän muistaa et jos joku sanoo mulle "tapa ittes" ni se ei tarkoita et mun pitää tehdä niin mut se on aika hankalaa ku on pakko-oireita ni sit tuntuu et on vaa pakko tappaa ittesä i guess. Mut ei mun pidä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
I mean ehk pitäs vaa olla välittämättä mistää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja