Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
I mean ehk pitäs vaa olla välittämättä mistää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 88732" data-attributes="member: 34"><p>Nimittäin pelkään oikeasti vähän itteni takia että mitä jos en joku kerta onnistukaan tajuumaan että ei mun tietenkään pidä tappaa itteeni, et mitä jos meen joku kerta tekemään jotain typerää. Tähän mennessä oon selvinnyt näistä mut pelottaa tulevaisuudessa jos en selviikää. Ja siis se että noin pieni asia voi laukasta ton. Eihän nyt herranjumala se tarkota että mun pitää tappaa itteni jos joku mulle niin sanoo, miks siit pitäs ees välittää. Enkö voi vaa chillaa ja olla iha normaalisti. Niiku ketä edes kiinnostaa? Ei mun pidä mennä mukaan tollaseen lapselliseen vänkäämiseen. Tai siis ei tässä tapauksessa tota edes sanottu mulle mut siis katoin yhen videon aseksuaalisuudesta missä sen videon tekijä kerto et mitä kommenttei sille oli tullu.</p><p></p><p>Ja mä tiesin viel et ne kommentit triggeröi mua mut sit ku aattelin vaa et no en mä voi välttyy niiltä muutenkaan. Ainahan jossai huudellaq jotai tapa ittes homo tai vastaavaa et ei se vaa lopu tbh. (Teknisesti ottaen en kyl oo homo mut :Ddd)</p><p></p><p>Anyways oon ylpee siitä että oon ace D: vaikka se on kyllä aika vaikeeta elää näköjään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 88732, member: 34"] Nimittäin pelkään oikeasti vähän itteni takia että mitä jos en joku kerta onnistukaan tajuumaan että ei mun tietenkään pidä tappaa itteeni, et mitä jos meen joku kerta tekemään jotain typerää. Tähän mennessä oon selvinnyt näistä mut pelottaa tulevaisuudessa jos en selviikää. Ja siis se että noin pieni asia voi laukasta ton. Eihän nyt herranjumala se tarkota että mun pitää tappaa itteni jos joku mulle niin sanoo, miks siit pitäs ees välittää. Enkö voi vaa chillaa ja olla iha normaalisti. Niiku ketä edes kiinnostaa? Ei mun pidä mennä mukaan tollaseen lapselliseen vänkäämiseen. Tai siis ei tässä tapauksessa tota edes sanottu mulle mut siis katoin yhen videon aseksuaalisuudesta missä sen videon tekijä kerto et mitä kommenttei sille oli tullu. Ja mä tiesin viel et ne kommentit triggeröi mua mut sit ku aattelin vaa et no en mä voi välttyy niiltä muutenkaan. Ainahan jossai huudellaq jotai tapa ittes homo tai vastaavaa et ei se vaa lopu tbh. (Teknisesti ottaen en kyl oo homo mut :Ddd) Anyways oon ylpee siitä että oon ace D: vaikka se on kyllä aika vaikeeta elää näköjään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
I mean ehk pitäs vaa olla välittämättä mistää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja