Aihe vapaa Ihan tosissaan sain valtiotutkielmasta 6-

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
En kestä

Ainaki melkeen kaikki muutki sai ihan yhtä huonoja (ja huonompia) numeroita?? Ja hyvä tässä kohtaa sanoa että se vastaa kahta koetta.. oisin tehny sen paljon huolellisemmin jos oisin tienny että se vaikuttaa yhtä paljon ko kaks koetta??

Oon saanu 10- ja 9½ kokeista ja ollu aika aktiivinen tunnilla niin aattelin että jes saan todistukseen 10. Nyt näyttää että saan maks 8 :( ärsyttää sikana..

Ja itkettää tää D:
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Hoh hoijaga..

Mikä on valtiotutkielma nykyään? Tai mitä teit?

Screenshot_20220515-074019_Drive.jpg
Screenshot_20220515-074025_Drive.jpg
Tässä tehtävänanto D: olin kuulemma alussa tehny ihan hyvin mutta loppua kohti kirjotin liian vähän.. en viitti jakaa sitä ite tutkielmaa koska,,, se on oikeasti aika huono. Tai siis ei ihan nuin huono mun mielestä mutta silti :D

Ps. Nuita maisema ja asutus kohtia ei pitäny tehhä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,992
Reaktioarvo
8,480
No on varmaan mutta en tienny että tuolla tehtävänannolla vaaditaan jotaki hirveitä työmääriä?!
No 2010 kävin Helsingin maantieteellisen pääsykokeesessa ja tuollaisia kysymyksiä oli. Oma pääsyni romahti siihen, kun oli trivial pursuit-kohta, jossa kysyttiin 40 kysymystä kuten: "kuinka korkealta Maas-joki lähtee".
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,992
Reaktioarvo
8,480
Siis MITÄ? Tommosiako ois vaan pitäny heittää lonkalta :D
Ei, ne oli löydettävissä lukion maantiedon kirjoista ja sitä vanhemmista kirjoista. Ystäväni HYTKY:ssä arvioi ne kokeet ja sanoi, että esseeni ja vapaa muotoiset vastaukseni olivat 4/5, mutta se "trivial pursuit" oli 2/5. Ja kaikilla hakijoilla "kusi" tuohon, ja Rami (lehtori yliopistossa) otti asian puheeksi niin kyseiset kyssärit kokeeseen laittanut lehtori ei päässyt tekemään koetta parille vuodelle, eli sai karenssia siihen. Kun Ramikaan ei niitä kyssäreitä osannut, eli huutis.
Oli muuten hyvä mies, voisikin laittaa sille sähköpostia, että miten menee.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ei, ne oli löydettävissä lukion maantiedon kirjoista ja sitä vanhemmista kirjoista. Ystäväni HYTKY:ssä arvioi ne kokeet ja sanoi, että esseeni ja vapaa muotoiset vastaukseni olivat 4/5, mutta se "trivial pursuit" oli 2/5. Ja kaikilla hakijoilla "kusi" tuohon, ja Rami (lehtori yliopistossa) otti asian puheeksi niin kyseiset kyssärit kokeeseen laittanut lehtori ei päässyt tekemään koetta parille vuodelle, eli sai karenssia siihen. Kun Ramikaan ei niitä kyssäreitä osannut, eli huutis.
Oli muuten hyvä mies, voisikin laittaa sille sähköpostia, että miten menee.
Aika pahoja kysymyksiä kyllä.

Ja huutis SÄHKÖPOSTILLE!
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Minulla oli muutama vuosi sitten "snäppi" ex-tyttöystävän takia, mutta en nähnyt sillä sovelluksella mitään arvoa. Mutta, en usko että tämä mies on snäpissä vaan löytyy ihan sähköpostilistani joukosta.
No okei, pakko myöntää että mie laitoin tet-hakemuksen sähköpostilla.

Ja snäppi on ihan kiva sovellus sinänsä mutta sitten tavallaan vähän tylsä tai jotaki :/ silloin ku latasin sen olin jonku 8h päivässä vaan snapchatissa XDDD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,992
Reaktioarvo
8,480
No okei, pakko myöntää että mie laitoin tet-hakemuksen sähköpostilla.

Ja snäppi on ihan kiva sovellus sinänsä mutta sitten tavallaan vähän tylsä tai jotaki :/ silloin ku latasin sen olin jonku 8h päivässä vaan snapchatissa XDDD
No, en työnantajana ottaisi muuta vastaan kuin sähköpostia, jos olisin pienyrittäjä. Jaksaisi mitään tekopirteäää p*skaa..
Epäilemättä se on teille nuorille.
 
Ylös Pohja