Mielenterveys Ihan vitun paha olo :)

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tää nyt ei oo pelkästään tätä mutta osittain: inhoon sukupuolen korostamista ja siitä hölisemistä. En tykkää siitä että mut oletetaan naiseks kun ite yritän atm irtautua tästä kaikesta määrittelystä ja antaa olla niin mua häiritsee että sit mun puolesta määritellään et mitä mä oon. Srsly, i'm nothing. En mä jaksa tämmöstä. Ku ei kiinnosta ni ei kiinnosta. Miksei voi antaa olla. Ja jos en oo nainen ni en oo kyllä mikään muukaan, et ihan vaan en määrittele mitään niin en sillon ole myöskään muunsukupuolinen.

Vituttaa.

Vaikka ymmärränhän mä sen toisaalta kyllä.

Mut on vaa jotenki raskasta ku ite ei haluis et mun sukupuolta määritetään mitenkään. Tai ainakin täl hetkel ku kapinoin kaikkia näit määritelmiä vastaan ja niist tulee mulle vaan paha olo ja ne boostaa mun pakko-oireita.

mutta joo muutenki on huono olo enkä jaksa tehdä edes ruokaa taaskaan itelleni.

En oo syöny tänää käytännössä mitään. Tosin heräsinki aika myöhään mutta kuitenkin alkaa olla nälkä. Enkä jaksa tehdä kunnon ruokaa. Mul on ihan järkyttävä nälkä mutta en mä tajua miten mä jaksan muka.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Aaa vittu täällä on liian kuuma en pysty olemaan, oksettaa, kaikin puolin huono olo. Vittu. Pakko juoda jotain, ihan helvetin lämmin ku kaikki patterit on päällä. Oon iha hies.
 
Ylös Pohja