Syvälliset ihanaa kun ei voi liikkua tän koronan takia (ainakaan millään mieleisellä tavalla) :))

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kuulostan varmaan hirveeltä narisijalta mutta pakko avautua tänne :D

oon tykänny käydä uimahallissa. kyllähän sinne nytkin vois mennä, mutta saunat on kiinni, joten saattas tulla kylmä aika nopeesti ja näin ollen tuskin nauttisin siitä. oon yleensä käyny kävelyllä, mutta tuolla on niin kylmä ilma että ihan hirvittää, eikä kävely kyllä muutenkaan oo mitään lemppari hommaa miulle. salilla käyminen taas olis ihanaa, ja kävinkin kerran ilmaseks yhellä uudella salilla joskus muutama viikko sitten (tykästyin siihen saliin tosi paljon), MUTTA meidän paikkakunnalla ei vielä oo tietoa siitä meneekö salit täällä kiinni vai ei. salikortin vois toki ostaa, mut tuo kyseinen sali ei kuulemma anna rahoja takas vaikka ois mikä poikkeustilanne. tulis aika kalliiks jos vaikka nyt ostais kortin ja huomenna tulis tieto että salit menee kiinni, maksapa siinä sit monta kymppiä turhaan. aaa, tuntuu ettei mitään voi tehdä ja harrastaa. lisäks oon tekemässä elämäntapamuutosta ja mielenterveys on suhteellisen paskana, niin sellanen mieleinen liikunta ois tärkeetä näiden kummankin osalta.

onko täällä kohtalotovereita? D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oletko katsonut millaisia treenivideoita esim. Youtubesta löytyy? Siis sellaisia, joissa on joku ohjaaja ja teet liikkeitä mukana. Löytyy sellaisiakin, joihin ei välttämättä tarvitse mitään välineitä. Toki tuollaisissa vuorovaikutuksellisuus puuttuu eikä ole sitä elementtiä, että lähtis kotoa jonnekin muualle treenaamaan, mutta ainakin mulle netin treenivideot on olleet pelastus liikunnallisuuden ylläpidossa (en kehtaa/halua urheilla ns. julkisesti ilman koronaakaan).
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Täällä kohtalon toveri. Täällä Englannissa on tanssistudiot, uimahallit, kuntosalit yms ollut jo vuoden kiinni. Lisäksi on ollut liikkumiskieltoja ja ihmisiä oman talouden ulkopuolella ei ole saanut nähdä. Mun kunto on ihan paskana ja ekaa kertaa elämässäni olen jopa vähän lihonnut. Kivat vaatteeni ei mahdu päälle joka saa olon vielä paskemmaksi, mutta motivaatiota ei ole.

Pyrin tekemään joitain zoom tanssitunteja mutta käytännössä vain oma opettamani on se minkä saan aikaiseksi koska mulla ei juurikaan ole tilaa ja pitää aina siirrellä huonekaluja että mahtuu edes jotenkin tanssimaan. Olen myös pyrkinyt tekemään YouTube kuntovideoita mutta kun kunto on niin paska että vihaan niitä. Ja mä olen ihminen joka tanssi vähintään 6h viikossa 😭 en edes tiedä miten tästä saa a enään kuntoa paremmaksi.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kävin ennen koronaa joogatunneilla, joka oli kutakuinkin ainoa paikka missä pystyin rentoutumaan. No nyt ne on sitten kiinni ja kotona joogaamisesta ei tule keskittymiskyvyttömyyden takia yhtikäs mitään, joten se siitä liikunnasta sitten. Kävelen kyllä useita kilsoja päivässä, joten se sentään kompensoi mutta silti tympii enkä ole keksinyt tilalle oikein mitään, kun ulkoliikunnalle on ollut liian kylmä ja lenkkeily ei muuten vaan innosta yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Nojaa, en oikeestaan samaistu koska yleensä muutenki ainoo liikunta mitä harrastan on just lenkkeily. Se on mulle säännöllinen henkireikä kyl :D en tosin tiedä auttaako se mitään kun en ikinä juokse mutta onhan se kävelykin liikuntaa. En vaan tiedä onkse tarpeeks ja en kuitenkaan liiku joka päivä ees ni emt.
 
Ylös Pohja