Aihe vapaa IHANAA nyt ei ahdista enää lmao

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Tai ahdistaa varmaan muut asiat mutta ei sukupuoli. Jihuu!

Toistaiseksi ainakin näin. mutta vau edes hetken helpotus on jo hyvä asia, jos ahdistus siis vielä tulee takaisin mutta toivottavasti ei. Tosin ehkä dysforia voi ahdistaa vähän, mutta se nyt on eri asia, koska nyt ainakin tiedän ite mikä oon ja se auttaa ehkä dysforiassakin, hopefully. Sitä paitsi jos mulla sitä on niin se on niin lievää että elän sen kanssa iha ok. Jipii!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Toivottavasti en huokaise helpotuksesta liian aikaisin mutta 🥳🥳🥳🥳🥳 silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Toisaalta mun pakko-oireet? On kyllä sellasia että rupeen ihan niidenkin takia pelkään liikaa sitä että alan taas olee epävarma. Mut kun nyt vaa pystyis olee miettimättä niitä pakko-oireita niin probably kaikki helpottaa sen myötä. Pirun ocd sanonpa vain..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
RÄÄH oon nainen + neutri eli NAUTRI 😩😩😩😩 muistakaa sit että meitsi keksi tän sanan.

Nautri 😌🌚

Vaikka ehkä on selkeämpää vaan sanoa että bigender xD vaikka siitä varmaan luullaan sit että nainen + mies

Koska kerran jos mulla on niin ristiriidassa tää kokemus että toisaalta oon nainen ja toisaalta EN niin ei kai tässä muutakaan enää voi kun tulla siihe tuloksee että bigender xd

Good god. mutta ärsyttää kun kukaan ei usko mun kokemukseen tai siis monet ei usko.... Tai siis sehän on vittu se ja sama mitä muut sanoo mutta sitten ku ne niiden ajatukset ja mielipiteet luikertaa mun omaan päähän ja alan epäilee itteeni t. Kokemusta on tästäkin!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Onko todellakin vuoden intensiivisen pohdinnan tulos tässä. Vautsi.
 
Ylös Pohja