ihanaa syyskuun alkua kaikille :3

Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Miten teidän virallinen (ennen syyskuuta en suostu hyväksymään että on syksy!!!) syksy on lähtenyt käyntiin?
Mä kävin tänään ajotunnilla ja vaikka se meni melko kehnosti niin selvisin anyway ja koko ajan meen parempaan suuntaan. Kotona tein suursiivouksen pitkästä aikaa ja nyt on ihanaa kun on siisti asunto, suihkussa käyty, kynttilät palamassa ja vielä iltaa reilusti jäljellä. Ai niin ja söin marjapiirakkaa jota leivoin eilen ja nyt on villasukat jalassa :3
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Oi sun syksyn alku kuulostaa ihanalta! Montako ajotuntia sulla vielä on jäljellä?

Oma syksyni on lähtenyt käyntiin mukavasti. Oon ollut nyt pari viikkoa työharjoittelussa, minkä lisäksi mulla on ollut nyt koiranpentu piristämässä päiviäni. Alkaa taas pikkuhiljaa saada omasta vuorokausirytmistä kiinni, kesä tuntui tuhoavan sen aivan täysin.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Oi sun syksyn alku kuulostaa ihanalta! Montako ajotuntia sulla vielä on jäljellä?

Oma syksyni on lähtenyt käyntiin mukavasti. Oon ollut nyt pari viikkoa työharjoittelussa, minkä lisäksi mulla on ollut nyt koiranpentu piristämässä päiviäni. Alkaa taas pikkuhiljaa saada omasta vuorokausirytmistä kiinni, kesä tuntui tuhoavan sen aivan täysin.
On kyllä harvinaisen kiva päivä ollut :3 Neljä ajotuntia mutta ajo-opettajan mukaan ainakin muutama lisäajotunti pitää ottaa
aaw ihanaa, tosi kiva että sulla on koiranpentu tuomassa elämään iloa ja työharjottelu!! Onko se sujunut hyvin?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vaikee tajuta että on syyskuu huijjui…
Elän ihan elokuussa vielä. Mutta muutoskriisissä elän kun olen muuttanut soluasuntolaan ja koulun porukkaan oon päässyt mukaan vaikka tuntuu etten pysty antamaan kaikille sosiaalisesti tarpeeks ja olo on ollut monesti niin ulkopuolinen ja riittämätön.
Itsekin olen vähän miettinyt ajokortin ajamista kun koulun jälkeen ois aikaa teoria sekä ajotunneille mut rahaa menee jo asumiseen ja opiskeluun ja töitä pitäis saada kompensoimaan tilannetta. Nyt kun olis autokoulupysäkkikin ihan tässä asuntolan pihalla melkein. Mut oon miettinyt et haluaisin harjoitella ajamista talvella koska lumi ja liukkaat kelit. Vähän epäilen et taidan taas unohtaa nää ajokorttiaikeet silloin lol.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Aika hyvin on alkanut!

Oon siivoillu tänään ja kävin kaupassa hakemassa perjantaille pitsaa. Sitten tein jauhelihakastiketta pastalle ja aloin lukemaan kirjaa. Tänään on ollu tosi kiva olo kun kävin aamusta kävelyllä ja pidän tosi paljon siitä kun ilmat on alkanu viiletä! Nyt pitäis kyllä ruveta menemään nukkumaan, jos haluan säilyttää normaalihkon unirytmin.. Kai tässä pitäis käydä vielä suihkussa ja iltapalalla.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Hetken ihmettelin otsikkoa ja sit tajusin kattoa päivämäärää :DD
 
Ylös Pohja