Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ihastuksen kaa asiat päin p:tä (jälleen)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 85040" data-attributes="member: 289"><p>siis hetkonen, eli basically toi ihmine leikki sun tunteilla? D: mä oon siis ymmärtäny - korjaa, jos oon väärässä - et hän ois vähä niinku ain tienny et sä oot hänee oikeesti ihastunu ja sit hän on vaa sillee "joooooo eeemmmä tiä katotaa mitä täst ny tulee kyl mä sust tykkään eiku emmä tiedäkään", ja sit lopuks tuhlaski kaikkien aikaa? voi tsiisus mikä... huokaus.</p><p></p><p>ihan rehellisesti: mä en ois ees hänen kaveri. ihmisenä, joka epäilee itsellään tosi vahvasti adhd/add ni en ikinä kattelis sellasta tyyppiä, jonka mielestä mä oon "liikaa". D: sellaseen ihmiseen ei tarvii tyytyä. puhumattakaan siitä, et ihan ku hän näkis sut vaa adhd:na eikä niinku ihmisenä ollenkaan...? tai niinku, tulee vaan oudot vibat tost.</p><p>mä oon tosi pahoillani, et tossa kävi noin ;__; hän ei oo sinun arvonen. sun ei tarvii olla mitään enempää tai vähempää, ku sinä oot. sä oot just hyvä tollasena ja jos hän ei sitä näe - anna hänen mennä. omapa on menetyksensä. mä tiedän ton tunteen, ku jonku ihmisen kaa tulee tosi läheiseks, mut sit selviiki et he ei aattele samal taval. se on yks hirveimmistä tunteista, mitä tiedän ;__;</p><p></p><p>jos yhtään lohduttaa, ni mä oon löytäny ympärilleni monia tärkeitä ihmisiä, joiden mielestä mä en oo "liikaa" enkä "liian vähän" vaan juuri hyvä. ja uskallan luottaa, että he ei oo mihinkään katoamassa - vaikka myös strugglaan hylätyksi tulemisen pelon kanssa. mä olen myös räväkkä ihminen ja vähä niinku all over the place, mut mun jopa hyvin erilaisten ystävien mielestä mä säteilen hyvää energiaa. puhumattakaan siitä, et mun poikaystävä on ihan erilainen ku minä. hän on rauhallinen ja hiljanen, mut hän ei oo koskaa ajatellu et mä oisin ihmisenä liikaa tai et minun neuroepätyypillisyys ois ongelma - päinvastoin. hänen mielestä mä oon kaikkine omituisuuteni ja outouksieni kanssa ihana - niinku kumppanin kuuluukin ajatella. D:</p><p></p><p>eli pointtini oli, että kyllä: sellaisia ihmisiä <em>on</em>, jotka aattelee tällaisten piirteiden olevan hyviä ja heitäkin on, jotka jollain tasolla jopa ihailee niitä. eli juuri niin, adhd(/add) on <strong>vahvuus</strong>! älä anna kenenkään muuttaa sitä faktaa tai itseäsi. äläkä menetä uskoasi ihmisiin - ne oikeat, hyvät tyypit on jo matkalla, usko minuu D: anna sun tunteiden ja sun oman itsesi näkyä! jos joku ei sitä handlaa, ni se on voivoi ja kättä housuun - se on heidän oma ongelmansa, eikä sinun.</p><p></p><p>tsemppiä paljon! ❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 85040, member: 289"] siis hetkonen, eli basically toi ihmine leikki sun tunteilla? D: mä oon siis ymmärtäny - korjaa, jos oon väärässä - et hän ois vähä niinku ain tienny et sä oot hänee oikeesti ihastunu ja sit hän on vaa sillee "joooooo eeemmmä tiä katotaa mitä täst ny tulee kyl mä sust tykkään eiku emmä tiedäkään", ja sit lopuks tuhlaski kaikkien aikaa? voi tsiisus mikä... huokaus. ihan rehellisesti: mä en ois ees hänen kaveri. ihmisenä, joka epäilee itsellään tosi vahvasti adhd/add ni en ikinä kattelis sellasta tyyppiä, jonka mielestä mä oon "liikaa". D: sellaseen ihmiseen ei tarvii tyytyä. puhumattakaan siitä, et ihan ku hän näkis sut vaa adhd:na eikä niinku ihmisenä ollenkaan...? tai niinku, tulee vaan oudot vibat tost. mä oon tosi pahoillani, et tossa kävi noin ;__; hän ei oo sinun arvonen. sun ei tarvii olla mitään enempää tai vähempää, ku sinä oot. sä oot just hyvä tollasena ja jos hän ei sitä näe - anna hänen mennä. omapa on menetyksensä. mä tiedän ton tunteen, ku jonku ihmisen kaa tulee tosi läheiseks, mut sit selviiki et he ei aattele samal taval. se on yks hirveimmistä tunteista, mitä tiedän ;__; jos yhtään lohduttaa, ni mä oon löytäny ympärilleni monia tärkeitä ihmisiä, joiden mielestä mä en oo "liikaa" enkä "liian vähän" vaan juuri hyvä. ja uskallan luottaa, että he ei oo mihinkään katoamassa - vaikka myös strugglaan hylätyksi tulemisen pelon kanssa. mä olen myös räväkkä ihminen ja vähä niinku all over the place, mut mun jopa hyvin erilaisten ystävien mielestä mä säteilen hyvää energiaa. puhumattakaan siitä, et mun poikaystävä on ihan erilainen ku minä. hän on rauhallinen ja hiljanen, mut hän ei oo koskaa ajatellu et mä oisin ihmisenä liikaa tai et minun neuroepätyypillisyys ois ongelma - päinvastoin. hänen mielestä mä oon kaikkine omituisuuteni ja outouksieni kanssa ihana - niinku kumppanin kuuluukin ajatella. D: eli pointtini oli, että kyllä: sellaisia ihmisiä [I]on[/I], jotka aattelee tällaisten piirteiden olevan hyviä ja heitäkin on, jotka jollain tasolla jopa ihailee niitä. eli juuri niin, adhd(/add) on [B]vahvuus[/B]! älä anna kenenkään muuttaa sitä faktaa tai itseäsi. äläkä menetä uskoasi ihmisiin - ne oikeat, hyvät tyypit on jo matkalla, usko minuu D: anna sun tunteiden ja sun oman itsesi näkyä! jos joku ei sitä handlaa, ni se on voivoi ja kättä housuun - se on heidän oma ongelmansa, eikä sinun. tsemppiä paljon! ❤️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ihastuksen kaa asiat päin p:tä (jälleen)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja