Suhteet ihastuksen luona yötä <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
näin terkan kokeen jälkeen miun ihastuksen kaa, eli siinä 15 maissa. katottiin yks ST jakso, jonka jälkeen mentiin BK hakemaan ruokaa x)!

jossain vaiheessa minuu rupes vähän ahistaa ja...no hän tottakai halus tietää mikä on. mie kerroin miun tilanteesta vähän kotona, etten niinkään nauti olla kotona ja oon aina omassa huoneessa... hän sitten sano, että voin tulla aina hänen luokse ja jäähä yöks ;w; mie sit kysyin saanko jäähä hälle nyt yöks ja hän vastas, että tottakai (käytiin kaupasta ostaa hammasharja miulle ja yöks sain lainata häneltä T-paitaa).

meillä on tiettyjä erimielisyyksiä maku kysymyksistä (ananas pitsan päällä, limpparit... tommosia :D mutta arvo kysymyksistä ollaan samalla linjalla) ja olin sitten taas ollu eri mieltä jostain ja hän tokas, "sie oot muuten aivan jumalattoman täydellinen, mutta..." (sit sano, että miun makuaisti on jotenkin pilaantunu :D). sano, "sie oot kaunis, hauska ja upee..." ja sit taas siitä maku jutusta :')

ennen nukkumaan menoo uskalsin sanoo hälle, "arvaa mitä... tykkään siusta tosi paljon" ja hän vastas, että hänkin tykkää miusta <3

NOH TORSTAI, eli tää päivä...

mie en menny kouluun, että sain jäähä nukkuu hänen luokseen ja hengata hänen kämpillä, kun hän oli koulussa. aamulla kun hän nous sängystä, hän pussas minuu otsalle ;w; JA ennen lähtöö hän sitten pusutteli minuu poskelle ja kuiskas, "heippa muru" ;w;!!!!

oli super kiva vähän hengähtää hänen kämpillä :D tai että sai olla kaikessa hiljasuudessa, sai käyä rauhassa vessassa ja puhuu itelleen... :D

hän tuli takas siinä 15 ja mie samantien halasin häntä <3 (tottakai). sekä suudeltiin ;w; mie muuten sanoin hälle pedanneeni sängyn (mie en oo nähny sitä sänkyy ikinä pedanneena). hän sitten tokas, "vaimo matskuu" ;)!

käytiin kaupasta pitsaa... ruoan jälkeen chillattiin ja juteltiin! yhessä vaiheessa hän kutitti minuu kiusakseen :') olin aika väsyny ja yhessä vaiheessa hän sitten sano, "voi miun pikkusta" ja silitti minuu <3 ja sit taas kuttu hobitiks ja kääpiöks :D (huom. oon 170cm)

kun oli aika lähtee, niin hän halas takaapäin (rakastan kun hän tekee niin. ...ja varsinkin, kun hän lisäks puristaa rintoja :D) ja suudeltiin tottakai :3 eteisessä vielä suudeltiin ja...kun olin lähössä ovesta ulos, niin hän tarttu vielä minuu käsivarresta (silleen, että käännyin) ja suudeltiin :3!

miun oli tarkotus jäähä hälle vielä tänään yöks, mutta eipä ollu puhtaita vaatteita :D saatikka huomisiin enkun kirjotuksiin adapterii, eväitä ja muutamaa muuta juttuu... ja hän sitten loppujen lopuks halus omaa rauhaa, minkä ehottomasti ymmärrän <3 (ja varmaan myös ihan kiva, että miun vanhemmat välillä näkee minuu kotona). mutta myöpä nähään taas maanantaina ja sillon meen hälle taas yöks :3!

mutta mie en kestä häntä... hän on aivan ihana ;w; ja oli ihana, kun hän tuli takas, niin...no hän sano, että oon tärkee <3 ja hänen kämppä...turvapaikka. siellä voin olla ihan rauhassa, eikä tarvii pitää kuulokkeita 24/7 :)! ...nyt tajusin, että oisin voinu viikata hänen pyykit narulta sängylle... (mie rakastan ilahduttaa ihmisiä, jos ei oo tullu selväks :D). nooooh, ens kerralla sitten :D! mutta en tajuu, miten voin välittää jostakusta näin paljon... ja suutelut muuttuu vaan kerta kerralta intohimosemmiks... <3
 
Ylös Pohja