Ihastus asiaa taas:D<333❤️❤️❤️❤️❤️

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Jällee jatkoa tarinalle: nähtii sen mun ihastuksen kanssa sillon ja oltiin täällä hotellissa yötä, ja söpöiltiin, pussailtiin, halailtiin, saunottiin, yms käytiin uimassa ja oli aivan ihanaa hänen kanssaan❤️❤️!! Edit: Olen siis 19v ja ihastukseni 23v

Pitäis vaan keksiä mistä voisin hänen kanssaan keskustella kun menen hänen luokseen kahdeksi yöksi ensi viikonloppuna.. Ja hänen mielestään meillä ei oikein juttu luistanut kun kumpikaan ei osattu sanoa mitään ja oli pitkään hiljasia hetkiä… Nyt kuitenkin kun olen hänen luokseen menossa parin pv päästä niin haluaisin vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä josta hän voisi pitää enemmän kuin kaverina, totta kai olen oma itseni of course. Mutta haluaisin keksiä mielenkiintoisia puheenaiheita ja en oikein tiedä mistä voitais puhua. Oisko teillä ajatuksia tai ideoita❤️!!? Ajattelin että voitais kattoo leffaa ja saunoa taas mutta hän haluaa ja minä haluan jutella ja oppia tuntemaan häntä enemmän joten täytyisi keksiä mitä juttelisin hänelle😓 Vinkkei?💕
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Ja hei jos katotaan leffaa niin onks teil mitää ideoita mitä leffaa voitais kattoa? Kaikki käy paitsi kauhu, ja romantiikka leffat erityisesti👌🏼💕 Leffa ehdotuksia?❤️ Voisin siitä sitten katsoa mikä mielestäni näyttää kiinnostavalta ja ehdottaa hänelle🤩!!
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Tsiisus. Miksi vietät aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa ei keksi puhuttavaa ja pitää tuntemattomilta pyytää apua ??
Toi ikäero nyt ei muuten vaikuta edes ongelmalta sinällään mutta jotenkin tulee sun tekstistä sellanen kuva että teillä on kuitenkin kypsyydessä aika paljon välimatkaa, niin kannattaa miettiä ootko oikeasti valmis tohon suhteeseen. En voi puhua kaikkien puolesta mutta ainakin itse 23v täyttävänä haluan nimenomaan pitkäaikasen kumppanin ja vakavan suhteen ja en kyllä vois sellasta saada 19v kanssa
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Tsiisus. Miksi vietät aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa ei keksi puhuttavaa ja pitää tuntemattomilta pyytää apua ??
Toi ikäero nyt ei muuten vaikuta edes ongelmalta sinällään mutta jotenkin tulee sun tekstistä sellanen kuva että teillä on kuitenkin kypsyydessä aika paljon välimatkaa, niin kannattaa miettiä ootko oikeasti valmis tohon suhteeseen. En voi puhua kaikkien puolesta mutta ainakin itse 23v täyttävänä haluan nimenomaan pitkäaikasen kumppanin ja vakavan suhteen ja en kyllä vois sellasta saada 19v kanssa
No tää on sun mielipide, mutta yleisesti kysyin puheeaiheita koska ollaan molemmat vähä ujoja ja sellasia ettei oikein uusien ihmisten seurassa osata heti ekoilla tapaamisilla sanoa paljon mitään.
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Tsiisus. Miksi vietät aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa ei keksi puhuttavaa ja pitää tuntemattomilta pyytää apua ??
Toi ikäero nyt ei muuten vaikuta edes ongelmalta sinällään mutta jotenkin tulee sun tekstistä sellanen kuva että teillä on kuitenkin kypsyydessä aika paljon välimatkaa, niin kannattaa miettiä ootko oikeasti valmis tohon suhteeseen. En voi puhua kaikkien puolesta mutta ainakin itse 23v täyttävänä haluan nimenomaan pitkäaikasen kumppanin ja vakavan suhteen ja en kyllä vois sellasta saada 19v kanssa
Jotkut 19v on kypsempiä kun toiset😇!!
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
No tää on sun mielipide, mutta yleisesti kysyin puheeaiheita koska ollaan molemmat vähä ujoja ja sellasia ettei oikein uusien ihmisten seurassa osata heti ekoilla tapaamisilla sanoa paljon mitään.
Oon itsekin ujo ja mulla on diagnosoitu sosiaalisten tilanteiden pelko ja kumppanikin vähän ujo ja hiljanen mut ei oo ollut tota ongelmaa koskaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
No siis ite en ees olis kyllä tekemisissä sellasen ihimisen kanssa jonka kanssa ei juttu luonnostaan luistas vaan pittäis keksimällä keksiä puheenaiheita. Mutta jos välttämättä ite haluut jatkaa nii siitä vaan... Jos haluut oppii tuntee häntä nii kannattaa varmaan aloittaa ihan siitä et kysyt mitkä asiat sitä kiinnostaa. Mistä se tykkää? Mitä se haluu tehä tulevaisuudessa, onko sillä mittää unelmia?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Mietin lähinnä, miksi tulet täältä kyselemään neuvoja tai mielipiteitä, kun näkemäni perusteella et niitä ota tosissasi.
Mitä tämä tarkoitti? Ainoat ehdotukset, jota annettiin niin oli Karviset ja tuli syy siihen, ettei katsottu.
Moni teistä unohtaa, että kanssakäyminen ihmisten kanssa on ujoa ja epävarmaa. Minäkin nauroin melkein itseni hengiltä kun @Makkachin tuli paikalle, mutta ei häneen liittyen, vaan saatuani happea katsoimme dokumentin Singaporesta (tai Intiasta, en muista, koska happitasot olivat vaarallisen alhaiset).
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,129
Reaktioarvo
1,165
Mitä tämä tarkoitti? Ainoat ehdotukset, jota annettiin niin oli Karviset ja tuli syy siihen, ettei katsottu.
Moni teistä unohtaa, että kanssakäyminen ihmisten kanssa on ujoa ja epävarmaa. Minäkin nauroin melkein itseni hengiltä kun @Makkachin tuli paikalle, mutta ei häneen liittyen, vaan saatuani happea katsoimme dokumentin Singaporesta (tai Intiasta, en muista, koska happitasot olivat vaarallisen alhaiset).
Intiasta, koska piti myös tehdä intialaista ruokaa, mutta niin jännittyneenä ei ollut edes ruokahalua...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Intiasta, koska piti myös tehdä intialaista ruokaa, mutta niin jännittyneenä ei ollut edes ruokahalua...
Singaporen olin viimeksi katsonut, että voit antaa anteeksi virheen muistissa. Muistan aina, että piti tehdä intialaista ruokaa, mutta ei onnistunut, koska nauroin itseni hengiltä.
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Mitä tämä tarkoitti? Ainoat ehdotukset, jota annettiin niin oli Karviset ja tuli syy siihen, ettei katsottu.
Moni teistä unohtaa, että kanssakäyminen ihmisten kanssa on ujoa ja epävarmaa. Minäkin nauroin melkein itseni hengiltä kun @Makkachin tuli paikalle, mutta ei häneen liittyen, vaan saatuani happea katsoimme dokumentin Singaporesta (tai Intiasta, en muista, koska happitasot olivat vaarallisen alhaiset).
Kiitos puollustamisesta❤️❤️❤️
 
Ylös Pohja