Syvälliset Ikäkriiseilen mutta samalla oon kai just hyvässä iässä

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Sekava otsikko, mutta siis oon kriiseillyt mun iästä jo siitä hetkestä kun täytin 18. Nyt mulla on joku kahdenkympin kriisi, mutta silti samalla tuntuu että oon just nuoruuden parhaassa iässä.

Pitäis vaan keksiä jotain mihin voin nuoruuden käyttää, menee muuten hukkaan ja sitten itkettää ja ahdistaa ja surettaa.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Mun tänhetkinen tilanne on, että ei tuntunut yhtään miltään, kun tuli yks vuosi lisää :'D Varmaan se johtuu siitä, että 20-v jälkeen ei oikeen oo mitään virstanpylväitä, kuten ajokortti tai se, että saa ostaa viinaksia :-D
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
mä kriiseilin 14-20v mutta sen jälkeen oon lähinnä alkanut oottaa vanhenemista. olispa jo työpaikka, omakotitalo ja perhe.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
mä kriiseilin 14-20v mutta sen jälkeen oon lähinnä alkanut oottaa vanhenemista. olispa jo työpaikka, omakotitalo ja perhe.
Itse en uskalla edes haaveilla perheestä vielä. Mun teini-ikä meni yksin ja itkin elämän surkeutta masentuneena ja nyt kun vihdoin olisi voimia ottaa elämästä kiinni, niin ei oo mitään suunnitelmaa saatika että kenen kanssa tehdä jotain :(
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
Itse en uskalla edes haaveilla perheestä vielä. Mun teini-ikä meni yksin ja itkin elämän surkeutta masentuneena ja nyt kun vihdoin olisi voimia ottaa elämästä kiinni, niin ei oo mitään suunnitelmaa saatika että kenen kanssa tehdä jotain :(
mulla meni teini-ikä samalla tavalla. ekan kerran aloin seurustella 21v ja elämääni saada muuten kasaan 23-vuotiaana. turhauttaa kun tuntuu että muut saman ikäiset ovat jo paljon pidemmällä kuin mitä itse olen.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
sama homma paitsi tuntuu siltä että mun nuoruus on jäänyt täysin elämättä. oon vasta 22 eli jossain määrin täysi penska vielä, mutta silti pitäs vähitellen osata olla jo jossain määrin aikuinen ja tuntuu etten oo yhtään valmis siihen. teini-ikä meni yksin angstatessa ja sama homma edelleen
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
sama homma paitsi tuntuu siltä että mun nuoruus on jäänyt täysin elämättä. oon vasta 22 eli jossain määrin täysi penska vielä, mutta silti pitäs vähitellen osata olla jo jossain määrin aikuinen ja tuntuu etten oo yhtään valmis siihen. teini-ikä meni yksin angstatessa ja sama homma edelleen
Kuulostaa ihan mun elämältä. Samaan aikaan lukiossa olleet saa lapsia, menee naimisiin ja asuu omakotitaloissa. Ite istun kaupan kassalla ja haaveilen elämästä samalla kun nää lukiotutut menee ohi lasten ja isojen ruokakassien kanssa.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Aikuisena se elämä on harmaata puurtamista päivästä toiseen, että voi pitää talon, työn ja lapset ja todella harvoin on mitään kivaa odotettavaa. Lomat menee silmänräpäyksessä. T. Wanha
 
Ylös Pohja