Iltapäivää kuluu hyvin tässä tilassa

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ei vittu mua nyt jumalauta, irrotin kaikki tänään sähköjohdot ja nyt ne on tuossa lattialla. Oikeestaan tää on hiton mielenkiintosta että tarkistelen kaikkee kamoja. Oon nyt menossa siihen suuntaan ettei puheestakaan enää selvää saa, kun selitän ties mitä. Taas ajattelen Aleksia, miten hitossa mun oireet liittyy aina siihen. Kärvistelen yhä sisällä, pakko saaha tänään nukuttua. Taijanpa muute seota, en oo hetkeen nukkunu edes kohtalaisesti. Otettaskoha mua bb:seen että saadaa yleisölle viihdettä? Kuuluu yhä erilaisia ääniä, mutta yritän ajatella muuta pesemällä esim. käsiä jatkuvasti. (Tämänhän kohta vois jopa suoraan tautikuvaukseen laittaa :D)
Oon alkanu kysenalastamaan seksuaalisuuttani, sillä naisihastuksia mulla riittänee mutta en oo ikinä osannu myöntää sitä. Vituttaa tää epäjärjestys, varmaan kohta lahoo talo. Pahenevat oireet tekee musta ihan hemmetin kärttysän, eikä porukka ymmärrä sitä :D (oikeastaan melko rasauttavaa, henkilö joka tietää mun omaavan ocd:een tuli valittamaan että vaikka mun menkat oliski taas tulossa niin ei tarvitse olla tämmönen). Hitto, aikamoista porukkaa sitä tapaa. En voi pitää lattialla mattoja, siellä on näköjään jotain maamiinoja :DD Ylilaudalle en aijo mennä hetkeen, sinne päätyisin räyhäämään niin ei hyvin päättyis. Päähän sattuu hemmetisti, ennää tarkasti eteen vaan oikeestaan sivuille, tällästä täällä. Kuvitelkaa minkälainen mä terveenä olisin ei vittu :D traumat + ocd ja kaikkea muuta siihen sekaan = laatuelämää (sarkasmi)
Mun kesut liittyy oikeestaan pelkästään mun terveyteen, sais Yleisradio ottaa mut sinne aamuradioon sekoilemaan. Tästä sitä aina jaksaa höpistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,875
Reaktioarvo
2,929
Samaistun niin monessa kohtaa, ollaan liiankin samanlaisia oikeesti :D: mun pakko-oireet ei ainakaan yleensä liity järjestelyyn tosin ne vaihtelee aika paljon kausittain mut anywayyyy. Oon muute miettiny et jos menis bb-taloon nii pystyiskö siellä olla koska pakko-oireet :DDDDDD kaikki pitäs olla niin saatanan järjestyksessä, ei siis itelle ehkä tavarat niinkää mutta kun kaikki pitää tehdä omalla tavallaan ja sit kun ei voi niin 🤯 saatana???? En pystyis varmaan myöskään nukkumaan muiden ihmisten kanssa lmaooooo i- :D kyllä hermoromahdus tulis vaikka tavallaan siisti kokemus se olisikin

Lisäks tietty meissä on samaa no julkkisihastukset (!!) niin kuin tiesimmekin sekä fabulous bi energy totta kai ja sekin että on ollu vaikee myöntää sitä että niitä naisihastuksia on ollut ja niitä kai sitten luuli joksikin muuksi silloin aikoinaan rääh ja vähätteli sitä, tietty, aaaaaaa

Myöskin ihmiset ei ymmärrä myös munkaan kohdalla sitä mitä ocd käytännössä tarkottaa ja miksi en pysty joitain asioita tekemään ja miksi jotkut asiat on tehtävä niin kuin ne tekee ja esim siivoaminen on lähes mahdottomuus mulle ainakin yleensä, itse asiassa luulen että oman huoneen suhteen mulla on pakkomielle pitää se nimenomaan sotkusena, en halua siirtää mitään tavaroita minnekään niiden nykyiseltä paikalta vaikka se huone on sotkunen, mua ahistaa jos siivoon sitä??? Sit toisaalta ahistaa kun se on sotkunenkin voi vittu,,,,,,

Lisäks mullakin on traumoja tai no, kouluväkivalta, jonka uskon olevan trauma, koska näen edelleen noin seittemän vuoden jälkeen painajaisia siitä ja kärsin siitä erinäisinä oireina joista yksi on varmaankin huono itsetunto ja sairaalloisen paljon asioiden itseensä ottaminen räääähhhhhhhh, joten luulisin että se lasketaan traumaksi ja ainakin oon kuullu siitä puhuttavan traumana, jossain jopa luki että se on aina jonkinlainen trauma jokaselle joka joutuu kouluväkivallan kohteeksi

Niin ja sekin yhteneväisyys että meitsikin on nukkunu aivan liian vähän viime aikoina, vittu joka päivä oon väsyny ja sekös vasta oloa helpottaa, niinku mitä vittua

Niin ja meillä taitaa liittyä tosiaan nää oireet ihastuksiin molemmilla joten sekin on: samaa meissä

Hhhhhhhhh! On tää hurjaa
 
Ylös Pohja