Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Inhottaa mun tiukkuus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 89579" data-attributes="member: 89"><p>Ongelmana mulla on siis se, että mun intiimialueet on tiukkia. Oon sairauksieni vuoksi kipuherkkä. (lapsena tuntoaistini oli paljon herkempi, mutta tämä herkkyys näkyy nykyään yhä kipuherkkyytenä lähinnä) Oon yrittänyt yhden tutun kaa seksiä ja sormettamista ollaan kokeiltu, mutta tästä ei mitään hyvää synny mun tiukkuuden vuoksi. Alapääni on herkkä ja siihen sattuu hirveesti, kun sitä yrittää törkkiä. </p><p></p><p>Tunnen tästä suurta häpeää, kun en kykene ihmisille luontaiseen ja itsestäänselvään taitoon. Ihan hauskaa oli Googlesta löytää ikivanha Seiskan kohuartikkeli Tuulin neitsyydestä, kun hän oli 21-vuotias. Ja oon siis ite pian 21-vuotias ja yhä neitsyt. :'D En sillä, että haluaisin neitsyyteni tuli perseen alla menettä, vaan inhottaa se, etten voi seksiä ikinä harrastaa kipuherkkyyteni vuoksi.</p><p></p><p>Kipuherkkyyden lisäksi seksissä minua on haitannut intiimialueiden voimakas haju. Minulla on kipuherkkyyteni lisäksi herkkä hajuaisti, ja todella vahvat hajut tuovat minulle ikävän olon. Intiimialuuet haisevat minusta voimakkaalle ja epähygienisiltä, minkä vuoksi seksin ja vastaavan harrastaminen tuntuu epämiellyttävältä. :/</p><p></p><p>Ja minua vielä hermostuttaa se, kuinka aikuisiän neitsyydestä pidetään aikauslehtien mukaan kova haloo. Inhottaa, jos joudun myös neitsyyteni takia kokemaan pilkkaa ihmisten ilmoilla, kun erilaisuuteni vuoksi olen jo sitä joutunut kestämään... 😔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 89579, member: 89"] Ongelmana mulla on siis se, että mun intiimialueet on tiukkia. Oon sairauksieni vuoksi kipuherkkä. (lapsena tuntoaistini oli paljon herkempi, mutta tämä herkkyys näkyy nykyään yhä kipuherkkyytenä lähinnä) Oon yrittänyt yhden tutun kaa seksiä ja sormettamista ollaan kokeiltu, mutta tästä ei mitään hyvää synny mun tiukkuuden vuoksi. Alapääni on herkkä ja siihen sattuu hirveesti, kun sitä yrittää törkkiä. Tunnen tästä suurta häpeää, kun en kykene ihmisille luontaiseen ja itsestäänselvään taitoon. Ihan hauskaa oli Googlesta löytää ikivanha Seiskan kohuartikkeli Tuulin neitsyydestä, kun hän oli 21-vuotias. Ja oon siis ite pian 21-vuotias ja yhä neitsyt. :'D En sillä, että haluaisin neitsyyteni tuli perseen alla menettä, vaan inhottaa se, etten voi seksiä ikinä harrastaa kipuherkkyyteni vuoksi. Kipuherkkyyden lisäksi seksissä minua on haitannut intiimialueiden voimakas haju. Minulla on kipuherkkyyteni lisäksi herkkä hajuaisti, ja todella vahvat hajut tuovat minulle ikävän olon. Intiimialuuet haisevat minusta voimakkaalle ja epähygienisiltä, minkä vuoksi seksin ja vastaavan harrastaminen tuntuu epämiellyttävältä. :/ Ja minua vielä hermostuttaa se, kuinka aikuisiän neitsyydestä pidetään aikauslehtien mukaan kova haloo. Inhottaa, jos joudun myös neitsyyteni takia kokemaan pilkkaa ihmisten ilmoilla, kun erilaisuuteni vuoksi olen jo sitä joutunut kestämään... 😔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Inhottaa mun tiukkuus
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja