Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Inhottaa mun tiukkuus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90169" data-attributes="member: 34"><p>Niinpä, mut tosi kummallista se koska eihän se nyt jokaisen aikuisen elämään kuulu millään tavalla. Tuossa nyt on taas se harhakäsitys ihmisillä että jokainen aikuinen tuntee vetoa muihin ihmisiin ja kiinnostusta seksiin. Alkoholi taas ei oo niin sellanen "luontainen vaisto" mutta kai se on niin vahva osa kulttuuria Suomessa ainakin, että sitä ei tajuta miten joku nyt poikkeaakin siitä kulttuurista niin paljon. Todella vastenmielinen ajattelutapa mun mielestä jos totta puhutaan. En itsekään juo kovin paljon, välillä vähän enemmän niin että oon joskus ihan oksentanutkin mutta semmosia ei kyllä tapahdu melkein ikinä. Nytkään en oo juonut humalaan itteäni varmaan kuukausiin, en oikein muista millon viimeks. Sen muistan että joskus kesällä oli se kun join hirveän määrän alkoholia ja seuraavana päivänä meinasin oksentaa autossa mutta oksensinkin vasta kotona</p><p>Sen jälkeen oon juonu melko vähän :D enkä tosiaan muista millon oisin viimeks ollu kunnon humalassa, no, varmaan silloin kesällä just. Että en nyt absolutisti oo mutta yleensä munki juominen on hyvin kohtuullista miinus ne jotkut kerrat. Itse asiassa sekin on syy siihen miksi en juo, kun viimeksikin kun join lonkeroa mulle tuli vatsa hirveen kipeeks,tai no se oli kipee jo valmiiks mut se lonkero vaan pahensi sitä. Sen jälkeen oon uskaltanut juoda tyyliin vaan kahvilikööriä ja semmosia missä ei oo jusy mitään hiilihappoja koska ne on tosi pahat mulle yleensä. Lol tälläkin hetkellä on jääkaappi täynnä kaikkee mut ei vaa oikee tuu juotua niitä koskaan..</p><p></p><p>Mut joo, ihmiset on niin outoja koska mitä se kellekään kuuluu... Mun mummokin välillä kyselee just siitä poikaystävästä ja tommosta ja sanoin kerran että ei kuule taida tulla. Ehkä se sitten ajatteli että oon lesbo :D no, sille olisi aika hankala selittää jotain että oon frayromanttinen ja silleen niin en yleensä oikeen tykkää tutuista ihmisistä vaan tuntemattomista lähinnä, niin antaa sen nyt aatella mitä aattelee. Se ois varmaan vaan alkanut selittää siitä että "no mut sä oot vaan niin ujo" enkä henkilökohtaisesti oikeen usko sen johtuvan niin siitä (mutta mitä sitten jos johtuukin, ei mua silti tarvi painostaa)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90169, member: 34"] Niinpä, mut tosi kummallista se koska eihän se nyt jokaisen aikuisen elämään kuulu millään tavalla. Tuossa nyt on taas se harhakäsitys ihmisillä että jokainen aikuinen tuntee vetoa muihin ihmisiin ja kiinnostusta seksiin. Alkoholi taas ei oo niin sellanen "luontainen vaisto" mutta kai se on niin vahva osa kulttuuria Suomessa ainakin, että sitä ei tajuta miten joku nyt poikkeaakin siitä kulttuurista niin paljon. Todella vastenmielinen ajattelutapa mun mielestä jos totta puhutaan. En itsekään juo kovin paljon, välillä vähän enemmän niin että oon joskus ihan oksentanutkin mutta semmosia ei kyllä tapahdu melkein ikinä. Nytkään en oo juonut humalaan itteäni varmaan kuukausiin, en oikein muista millon viimeks. Sen muistan että joskus kesällä oli se kun join hirveän määrän alkoholia ja seuraavana päivänä meinasin oksentaa autossa mutta oksensinkin vasta kotona Sen jälkeen oon juonu melko vähän :D enkä tosiaan muista millon oisin viimeks ollu kunnon humalassa, no, varmaan silloin kesällä just. Että en nyt absolutisti oo mutta yleensä munki juominen on hyvin kohtuullista miinus ne jotkut kerrat. Itse asiassa sekin on syy siihen miksi en juo, kun viimeksikin kun join lonkeroa mulle tuli vatsa hirveen kipeeks,tai no se oli kipee jo valmiiks mut se lonkero vaan pahensi sitä. Sen jälkeen oon uskaltanut juoda tyyliin vaan kahvilikööriä ja semmosia missä ei oo jusy mitään hiilihappoja koska ne on tosi pahat mulle yleensä. Lol tälläkin hetkellä on jääkaappi täynnä kaikkee mut ei vaa oikee tuu juotua niitä koskaan.. Mut joo, ihmiset on niin outoja koska mitä se kellekään kuuluu... Mun mummokin välillä kyselee just siitä poikaystävästä ja tommosta ja sanoin kerran että ei kuule taida tulla. Ehkä se sitten ajatteli että oon lesbo :D no, sille olisi aika hankala selittää jotain että oon frayromanttinen ja silleen niin en yleensä oikeen tykkää tutuista ihmisistä vaan tuntemattomista lähinnä, niin antaa sen nyt aatella mitä aattelee. Se ois varmaan vaan alkanut selittää siitä että "no mut sä oot vaan niin ujo" enkä henkilökohtaisesti oikeen usko sen johtuvan niin siitä (mutta mitä sitten jos johtuukin, ei mua silti tarvi painostaa) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Inhottaa mun tiukkuus
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja