Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 98688" data-attributes="member: 10"><p>Maksettu McAfee. Yhdessä vanhassa koneessa oli joku Avast free antivirus ohjelma joka oli aivan paska. :D Sen takia siirryttin käyttämään vain tuota maksullista McAfee ohjelmaa. Nyt olen pyrkinyt koko ajan tarkistamaan täyden virustarkistuksen kaksi kertaa päivässä, pikatarkistuksia jos vaan jaksan tai ehdin. Tämä McAfee varoittaa jo valmiiksi vaarallisista sivustoista ja kysyy että haluaako ottaa riskin, riskiä kun ei kannata ottaa. Sitten mulla on vielä yli tonnin peliläppäri sen takia että se kestää paremmin hitaan yhteyden rasitukset, koska olen huomannut että huono yhteys tekee koneesta nopeasti melko lopun. Syynä esim. se että huono yhteys ei onnistu päivittämään järjestelmää automaattisesti, eikä aina edes pakottamalla. Windows update päivityksiä siis.</p><p></p><p>Oliko ne ig:n tekstit tosiaan englanniksi? Sitten olen varmaan oppinut englantia tosi hyvin. :D</p><p></p><p>Sulla kun on kokemusta huonoista yhteyksistä niin kuinka monta minuuttia (tai sekuntia) yhden sivu latautumiseen menee kun on huono yhteys?</p><p></p><p>Onko kaupungissa vähintään 200m matkat lähimpiin naapureihin? Omalta pihalta ei näe edes ainuttakaan naapurin rakennusta. Kaupungissa kun usein näkee heti aidan yli kun naapuri ryystää kahvia... Tietä pitkin kaupunkiin on 6km.</p><p></p><p>No miten se mato häviää tietokoneesta jos ei virustarkistuksella?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 98688, member: 10"] Maksettu McAfee. Yhdessä vanhassa koneessa oli joku Avast free antivirus ohjelma joka oli aivan paska. :D Sen takia siirryttin käyttämään vain tuota maksullista McAfee ohjelmaa. Nyt olen pyrkinyt koko ajan tarkistamaan täyden virustarkistuksen kaksi kertaa päivässä, pikatarkistuksia jos vaan jaksan tai ehdin. Tämä McAfee varoittaa jo valmiiksi vaarallisista sivustoista ja kysyy että haluaako ottaa riskin, riskiä kun ei kannata ottaa. Sitten mulla on vielä yli tonnin peliläppäri sen takia että se kestää paremmin hitaan yhteyden rasitukset, koska olen huomannut että huono yhteys tekee koneesta nopeasti melko lopun. Syynä esim. se että huono yhteys ei onnistu päivittämään järjestelmää automaattisesti, eikä aina edes pakottamalla. Windows update päivityksiä siis. Oliko ne ig:n tekstit tosiaan englanniksi? Sitten olen varmaan oppinut englantia tosi hyvin. :D Sulla kun on kokemusta huonoista yhteyksistä niin kuinka monta minuuttia (tai sekuntia) yhden sivu latautumiseen menee kun on huono yhteys? Onko kaupungissa vähintään 200m matkat lähimpiin naapureihin? Omalta pihalta ei näe edes ainuttakaan naapurin rakennusta. Kaupungissa kun usein näkee heti aidan yli kun naapuri ryystää kahvia... Tietä pitkin kaupunkiin on 6km. No miten se mato häviää tietokoneesta jos ei virustarkistuksella? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja