Instagram poisti käyttäjäni?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Instagram poisti käyttäjäni. D: Luuli ilmeisesti botiksi tai sitten joku on häkkeröinyt mun tilin.


1. Kaikki alkoi ehkä siitä kuinka instagram halusi että vahvistan tilin sähköpostin kautta syöttämällä koodin, joka siis lähetettiin s-postiin. Pääsin takaisin.

2. Instagram havaitsi taas jotain epäilyttävää ja halusi että vahvistan henkilöllisyyteni. Tällä kertaa se teki sen tekstiviestin kautta. Sain koodin ja syötin sen. Pääsin takaisin.

3. Taas Instagram havaitsi jotain ja se sulki tilini vuorokauden ajaksi. Vuorokauden kuluttua ilmeisesti tarkistettu olenko rikkonut sääntöjä yms.

4. Vuorokausi kului, instagramin mukaan olen rikkonut sääntöjä ja tilini on poistettu.

5. Valitin päätöksestä. Täytin tiedot, insta nimi, käyttäjänimi, sähköposti.

6. Sain sähköpostiin viestin jossa pyydetään kuvaa johon sisältyy oma kuvani, paperi jossa käsin kirjoitettu heidän antama luku, insta nimi, käyttäjänimi.

-> En varmana anna kuvaa missä näkyy oma naamani. Vaikuttaa taidokkaalta huijaukselta?!?!?! Vai onko jollain kokemusta vastaavasta?

----------------------------------------------------
En rikkonut sääntöjä, en ole botti, en ole häkkeri, en ole mitään mikä kieltäisi käytön, joten miksi tämmöinen? Kaikki 626 kuvaa katosi.:cry: Kova työ olisi postata ne takaisin uudelle tilille. : D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tämmöinen viesti sähköpostiin tuli ja se tuli viestiketjuna peräti 6 kertaa! (peitin itse sen koodin kuvakaappauksesta osittain) Erittäin hämärää. Hämärää on myös sana "Hi" muuten suomenkielisessä viestissä.

En tiedä mitä tekisin. Uskaltaako tuollaista kuvaa lähettää?


safdgsfhd.jpg
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Tämmöinen viesti sähköpostiin tuli ja se tuli viestiketjuna peräti 6 kertaa! (peitin itse sen koodin kuvakaappauksesta osittain) Erittäin hämärää. Hämärää on myös sana "Hi" muuten suomenkielisessä viestissä.

En tiedä mitä tekisin. Uskaltaako tuollaista kuvaa lähettää?


safdgsfhd.jpg
Vaikuttaa kyllä tosi hämärältä. Tarkistaisin onko toi support.facebook sähköposti muka facebookin.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Vaikuttaa kyllä tosi hämärältä. Tarkistaisin onko toi support.facebook sähköposti muka facebookin.
Mistäköhän tuollaisen voi tarkistaa? :unsure: Miten se mahdollinen häkkeri/huijari olisi päässyt instagramiin sisään?!?!?, koska sekä selain että älypuhelimen sovellus sekoili näiden asioiden kanssa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Tämmöinen viesti sähköpostiin tuli ja se tuli viestiketjuna peräti 6 kertaa! (peitin itse sen koodin kuvakaappauksesta osittain) Erittäin hämärää. Hämärää on myös sana "Hi" muuten suomenkielisessä viestissä.

En tiedä mitä tekisin. Uskaltaako tuollaista kuvaa lähettää?


safdgsfhd.jpg

Joku huijaus kun on noin hämärä toi lähettäjän osoite + hyvin epämääräistä suomea, eikä mitään varmasti varmisteta tuolla tavalla
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Joku huijaus kun on noin hämärä toi lähettäjän osoite + hyvin epämääräistä suomea, eikä mitään varmasti varmisteta tuolla tavalla
Ei kai suurempaa vahinkoa tähän mennessä ole tapahtunut? Mikä olisi huijarin motiivi koko touhulle? :unsure:


Myös tämän älypuhelimella otetun kuvakaappauksen tekstiä ihmettelen. Erittäin erikoinen tuo pilku käyttö sun muut. Salasanaa en ainakaan ole antanut, mutta kaikki muutenkin julkiset tiedot ja sähköpostin olen. Puhelinnumerokin saattaa olla tiedossa, jos tämä on huijaus.
dfghfjhkg.jpg
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Edellisen kuvan vuorokauden odottelun jälkeen tulikin sitten jo tämmöinen:
dsfdg.jpg
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Sitten tein valituksen ja sain sen oudon 6 kertaa tulleen sähköpostin.

Salasanaa ja puhelinnumeroa en muistaakseni minnekään itse ainakaan kirjoittanut. Salasanaahan ne huijarit varmaan yrittää kalastella. Mutta huomasiko instagram sen ja poisti tilini vai saikohan joku huijari jo siihenkin pisteeseen?!?!?!? Tutkimattomat ovat häkkereiden tiet.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei ne mahdolliset huijarit ainakaan multa mitään rahaa pysty veloittamaan puhelinnumeron tai sähköpostin avulla. Tai ainakin toivottavasti ei.

Kuvan lähettämiseen sen sijaan liittyy kyllä riski ja se että kirjoittaisin käsin sen numeron, insta nimen, käyttäjänimen. Jos olisin tuollainen rikollinen niin voisin ehkä esim. muokata sitä kuva silleen että olen suostunut luovuttamaan miljoonan yms. Käsialan voi kopioida siitä tekstistä jonka olen itse kirjoittanut.

---------------------------------------------
Jos teen uuden käyttäjän niin pitääkö tehdä kokonaan eri nimellä ettei se sama häkkeri löydä tiliäni uudelleen? Mutta pakko se jotenkin on vanhakin tili merkitä että vanhat seuraajani tunnistavat minut. Kaikki seuraajia ja seurattavia tuskin ikinä tavoita kun muistini on niin huono käyttäjänimien suhteen. D:
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Kuvan lähettämiseen sen sijaan liittyy kyllä riski ja se että kirjoittaisin käsin sen numeron, insta nimen, käyttäjänimen. Jos olisin tuollainen rikollinen niin voisin ehkä esim. muokata sitä kuva silleen että olen suostunut luovuttamaan miljoonan yms. Käsialan voi kopioida siitä tekstistä jonka olen itse kirjoittanut.

en osaa päätellä tästä viestistä ootko tosissasi vai vitsailetko mutta huutonauran jokatapauksessa

mutta sain itse myös sähköpostin jossa pyydettiin kuvaa jne, samat jutut, koska vaan botit seurasivat uutta käyttäjääni ja instagram poisti sen sen vuoksi. en jaksanut vaivautua tekemään tuota yhden accountin takia, jolle en ollut edes postannut mitään

 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Tuollainen tilin poisto ei ole tuttua, mutta mä oon saanut banneja instassa ilman mitään syytä. En ole julkaissut mitään "kiellettyä", en tehnyt muutenkaan mitään, mikä olisi syynä instagramin käytön estämiseen. Ne bannit kestää yleensä aina kahdestatoista kahteenkymmeneenneljään tuntiin tai sitten menee suoraan koko viikko. Kaikista ihmeellisin näistä banneista oli sellainen, että kirjauduin instaan ja mua "rangaistiin" ilmeisesti siitä kirjautumisesta, meni pari sekuntia ja oli insta lukossa :D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
en osaa päätellä tästä viestistä ootko tosissasi vai vitsailetko mutta huutonauran jokatapauksessa

mutta sain itse myös sähköpostin jossa pyydettiin kuvaa jne, samat jutut, koska vaan botit seurasivat uutta käyttäjääni ja instagram poisti sen sen vuoksi. en jaksanut vaivautua tekemään tuota yhden accountin takia, jolle en ollut edes postannut mitään

Puoli vitsillä sanoin sen. :D

Kuitenkin mun jutussa silti tuntuu olevan jotain vialla. Jokin ei vaan täsmää että instagram itse lähettäisi sen oudon sähköpostin mulle ja peräit kuusi kertaa. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei kai suurempaa vahinkoa tähän mennessä ole tapahtunut? Mikä olisi huijarin motiivi koko touhulle? :unsure:


Myös tämän älypuhelimella otetun kuvakaappauksen tekstiä ihmettelen. Erittäin erikoinen tuo pilku käyttö sun muut. Salasanaa en ainakaan ole antanut, mutta kaikki muutenkin julkiset tiedot ja sähköpostin olen. Puhelinnumerokin saattaa olla tiedossa, jos tämä on huijaus.
dfghfjhkg.jpg
fgchvjklk.jpg


Nyt tässä on ollut sen kuukauden jo uusi ig tili ja se tapahtui taas!:cry: Ensiksi vahvistus että en ole robotti jonka jälkeen tuli taas tuo näkymä. Aikooko instagram nyt poistaa uudenkin tilini? Lähti ainakin samalla tavalla liikkeelle kuin edellisenkin kerran.

Vuorokauden päästä selviää mitä mieltä ig nyt on. Todennäköisesti menetin sen taas. Nyt uskon että asialla on ig, koska mikä häkkeri onnistuisi murtautumaan tileilleni kaksi kertaa? Nyt oli jo sen verran vahva salasanakin etten tahdo itsekään muistaa.:LOL:


Uskon että syynä tähän on huono internet yhteys, jonka takia ig luulee häkkeriksi. Juuri ennen sulkeutumista oli todella huono yhteys. Tosi paska kuvien jakopalvelu kun ei tuommoista virhettä saa aikaiseksi korjattua.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Millaista sähköpostia käytät? Onko siinä jotain itsessään kiellettyä vai onko se etunimi.sukunimi@palveluntarjoaja?
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Millaista sähköpostia käytät? Onko siinä jotain itsessään kiellettyä vai onko se etunimi.sukunimi@palveluntarjoaja?
Ei ole kiellettyä (todennäköisesti). Tähän nimimerkkiin perustuva sähköpostiosoite oli edellisessä tilissä. :D Uusimpaan tiliin tein eri sähköpostin joka taas perustui uusimman tilini @usacarsspottinginfinland käyttäjänimeen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Ei ole kiellettyä (todennäköisesti). Tähän nimimerkkiin perustuva sähköpostiosoite oli edellisessä tilissä. :D Uusimpaan tiliin tein eri sähköpostin joka taas perustui uusimman tilini @usacarsspottinginfinland käyttäjänimeen.
Jos käytät nimimerkkiä kuten "punaniska" niin se voidaan katsoa Yhdysvalloissa rasistiseksi.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Myöskin materiaali, joka katsotaan Yhdysvalloissa (tai muissa maissa) rasistiseksi niin aiheuttaa tilien poiston. Eli jos heiluttelet siellä konfederaation laivastonlippua niin se on ei-ei.
Ei löytynyt ainuttakaan etelävaltioiden lippua uudesta tilistä. Vanhassa tilissä oli kyllä yhden kuvaamani auton konepellissä maalattuna. :LOL: Se kuva oli siellä kyllä melkein kaksi vuotta. Etelävaltioiden lippu ei ole sitä paitsi edes kielletty instagramissa kun sitä esittäviä kuvia löytyy vaikka kuinka paljon. Lähinnä koko lippu on vain enää symboli jonka merkitys ei ole enää niin jyrkkä kuin joskus.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Ei löytynyt ainuttakaan etelävaltioiden lippua uudesta tilistä. Vanhassa tilissä oli kyllä yhden kuvaamani auton konepellissä maalattuna. :LOL: Se kuva oli siellä kyllä melkein kaksi vuotta. Etelävaltioiden lippu ei ole sitä paitsi edes kielletty instagramissa kun sitä esittäviä kuvia löytyy vaikka kuinka paljon. Lähinnä koko lippu on vain enää symboli jonka merkitys ei ole enää niin jyrkkä kuin joskus.
Ei liity se, onko se sallittu Instagramissa vaan Yhdysvaltojen osavaltioilla on oikeudet poistattaa asioita, mitkä eivät käy heidän oikeustajuunsa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei liity se, onko se sallittu Instagramissa vaan Yhdysvaltojen osavaltioilla on oikeudet poistattaa asioita, mitkä eivät käy heidän oikeustajuunsa.
Ei ainakaan mun tilin poistamiseen liity.

Olen sitä mieltä että huono internet yhteys saa instagramin luulemaan minua häkkeriksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Ei ainakaan mun tilin poistamiseen liity.

Olen sitä mieltä että huono internet yhteys saa instagramin luulemaan häkkeriksi.
Mitä helvettiä? Kertaakaan ole kuullut, että yhteyden muodostaminen olisi häkkeröintiyritys, sellainen "dossausyritys" on tuolla tasolla niin pientä, että silakat eivät kelpaa joulukaloiksi.
Kerroit yhdessä keskustelussa, että englannin kirjoitukset menivät penkin alle niin laitapa minulle ääniviesti (vocaroo) yksityisviestinä mitä olet tehnyt koko tämän ajan niin käydään läpi.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Mitä helvettiä? Kertaakaan ole kuullut, että yhteyden muodostaminen olisi häkkeröintiyritys, sellainen "dossausyritys" on tuolla tasolla niin pientä, että silakat eivät kelpaa joulukaloiksi.
Kerroit yhdessä keskustelussa, että englannin kirjoitukset menivät penkin alle niin laitapa minulle ääniviesti (vocaroo) yksityisviestinä mitä olet tehnyt koko tämän ajan niin käydään läpi.
No miksi se ilmoitus tuli heti sen jälkeen kun hetken oli näkynyt vaan valkoista näyttöä ja/tai valkoisia julkaisuja ja sivut latautuu. Mulla oli siis kolmessa eri välilehdessä instagram auki, mutta eri kuviin/sivuille. Siinä välissä ehdin tykkäämäänkin muutamista kuvista toisessa välilehdessä.

Olen varmaan kymmeniä jos ei satoja kertoja joutunut sähköpostin tai puhelinnumeron kautta joutunut vahvistaamaan ig tilini vuodesta 2019 lähtien. Lähes jokaisessa ilmenee huonon yhteyden kirot. Toinen syy ehkä liian nopea tykkääminen, joka tosin huonolla yhteydellä ei ole mahdollista.

Miksi laittaisin ääniviestin? Englantia olen opiskellut ja kokeessa epäonnistunut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
sen jälkeen kun hetken oli näkynyt vaan valkoista näyttöä ja/tai valkoisia julkaisuja ja sivut latautuu. Mulla oli siis kolmessa eri välilehdessä instagram auki, mutta eri kuviin/sivuille. Siinä välissä ehdin tykkäämäänkin muutamista kuvista toisessa välilehdessä.

Olen varmaan kymmeniä jos ei satoja kertoja joutunut sähköpostin tai puhelinnumeron kautta joutunut vahvistaamaan ig tilini vuodesta 2019 lähtien. Lähes jokaisessa ilmenee huonon yhteyden kirot. Toinen syy e
Luuletko, että huono Internet-yhteys on syynä että tili poistetaan? Sillä sivustolla on miljardeja käyttäjiä, joista suurin osa tulee muualta kuin äärimmäisen hyvän netin Pohjoismaista. Ihmiset laittavat sinne kuvia suoraan Andeilta, vuoristossa joka on paljon Alppeja korkeampi ja maanosassa, jossa Internet-yhteydet ovat puuroa.
Todennäköisin syy on, että et ole ymmärtänyt palvelun käyttöehtoja ja sinulla on virus puhelimessa ja/tai tietokoneellasi, johtuen puutteellisesta englannin osaamisesta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Luuletko, että huono Internet-yhteys on syynä että tili poistetaan? Sillä sivustolla on miljardeja käyttäjiä, joista suurin osa tulee muualta kuin äärimmäisen hyvän netin Pohjoismaista. Ihmiset laittavat sinne kuvia suoraan Andeilta, vuoristossa joka on paljon Alppeja korkeampi ja maanosassa, jossa Internet-yhteydet ovat puuroa.
Todennäköisin syy on, että et ole ymmärtänyt palvelun käyttöehtoja ja sinulla on virus puhelimessa ja/tai tietokoneellasi, johtuen puutteellisesta englannin osaamisesta.
Kuitenkin molempina kertoina se tapahtui läppärillä jossa on mcafee virustorjunta ohjelma. Joka päivä tarkistan täyden virustarkistuksen läpi ja se ei löydä mitään. Joskus on kyllä löytänyt ja poistanut viruksen, että on ihan toimiva.

Ei pohjoismaissakaan kyllä mikään huippuluokan yhteys ole. Puutteita täynnä, kuten myös juuri siinä kohtaa missä minä asun. Olen nähnyt kartan jossa näkyy missä on paras yhteys ja meidän talo on juuri sellaisessa aukossa missä on heikko kohta. Se on sitä kun asuu maalla, kuitenkin linnuntietä vain 2km kaupungista. :ROFLMAO:

Olen kyllä käyttöehdot lukenut, mutta ensiksihän pitäisi myös rikkoa niitä?!?!?!? En ole rikkonut missään kohtaa. Miksi tuhannet samanlaisella sisällöllä olevat tilit on sitten ilman ongelmia?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Kuitenkin molempina kertoina se tapahtui läppärillä jossa on mcafee virustorjunta ohjelma. Joka päivä tarkistan täyden virustarkistuksen läpi ja se ei löydä mitään. Joskus on kyllä löytänyt ja poistanut viruksen, että on ihan toimiva.

Ei pohjoismaissakaan kyllä mikään huippuluokan yhteys ole. Puutteita täynnä, kuten myös juuri siinä kohtaa missä minä asun. Olen nähnyt kartan jossa näkyy missä on paras yhteys ja meidän talo on juuri sellaisessa aukossa missä on heikko kohta. Se on sitä kun asuu maalla, kuitenkin linnuntietä vain 2km kaupungista.

Olen kyllä käyttöehdot lukenut, mutta ensiksihän pitäisi myös rikkoa niitä?!?!?!?
Totuus: et tarkista ja sinulla tuskin on maksettua McAfeeta, joka tutkii konetta jatkuvasti kuten itsellä on Avastin tietoturva, joka varoittaa jo Google-hauissa, että "et halua mennä tänne sivustolle (ilman extrasuojaustamme)".
Toinen totuus: kukaan ei lue toistakymmentä sivua jotain englanninkielistä lakijargonia, se pieni laatikkoteksti on suostumus siihen että luet ne käyttäjäehdot ja puutteellisen englannin osaaja ei edes ymmärrä sitä. Itse olen lukenut ehkä kerran elämäni aikana palvelun käyttöehdot, ja sekin oli South Parkin Apple-parodiajakson jälkeen kännissä ja läpällä.
Kolmas totuus: täällä on aivan järkyttävän hyvät yhteydet verrattuna vaikkapa vuoristoihin tai kaukaisiin saariin, jopa turistikohteet kuten Malediivit saavat unelmoida tälläisistä Internet-yhteyksistä. Etkä edes asu "maalla", jos asut 2 kilometriä taajamasta. Jopa Helsingin lähiöissä on suurempia katvealueita.
Neljäs totuus: yhden puhelimen tai tietokoneen yritys ei riitä tietoturvahyökkäykseen, eli kansanomaisesti dossaukseen. Sinulla on siis mato puhelimessa/tietokoneella.

Tai sitten rikot sääntöjä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Totuus: et tarkista ja sinulla tuskin on maksettua McAfeeta, joka tutkii konetta jatkuvasti kuten itsellä on Avastin tietoturva, joka varoittaa jo Google-hauissa, että "et halua mennä tänne sivustolle (ilman extrasuojaustamme)".
Toinen totuus: kukaan ei lue toistakymmentä sivua jotain englanninkielistä lakijargonia, se pieni laatikkoteksti on suostumus siihen että luet ne käyttäjäehdot ja puutteellisen englannin osaaja ei edes ymmärrä sitä. Itse olen lukenut ehkä kerran elämäni aikana palvelun käyttöehdot, ja sekin oli South Parkin Apple-parodiajakson jälkeen kännissä ja läpällä.
Kolmas totuus: täällä on aivan järkyttävän hyvät yhteydet verrattuna vaikkapa vuoristoihin tai kaukaisiin saariin, jopa turistikohteet kuten Malediivit saavat unelmoida tälläisistä Internet-yhteyksistä. Etkä edes asu "maalla", jos asut 2 kilometriä taajamasta. Jopa Helsingin lähiöissä on suurempia katvealueita.
Neljäs totuus: yhden puhelimen tai tietokoneen yritys ei riitä tietoturvahyökkäykseen, eli kansanomaisesti dossaukseen. Sinulla on siis mato puhelimessa/tietokoneella.

Tai sitten rikot sääntöjä.
Maksettu McAfee. Yhdessä vanhassa koneessa oli joku Avast free antivirus ohjelma joka oli aivan paska. :D Sen takia siirryttin käyttämään vain tuota maksullista McAfee ohjelmaa. Nyt olen pyrkinyt koko ajan tarkistamaan täyden virustarkistuksen kaksi kertaa päivässä, pikatarkistuksia jos vaan jaksan tai ehdin. Tämä McAfee varoittaa jo valmiiksi vaarallisista sivustoista ja kysyy että haluaako ottaa riskin, riskiä kun ei kannata ottaa. Sitten mulla on vielä yli tonnin peliläppäri sen takia että se kestää paremmin hitaan yhteyden rasitukset, koska olen huomannut että huono yhteys tekee koneesta nopeasti melko lopun. Syynä esim. se että huono yhteys ei onnistu päivittämään järjestelmää automaattisesti, eikä aina edes pakottamalla. Windows update päivityksiä siis.

Oliko ne ig:n tekstit tosiaan englanniksi? Sitten olen varmaan oppinut englantia tosi hyvin. :D

Sulla kun on kokemusta huonoista yhteyksistä niin kuinka monta minuuttia (tai sekuntia) yhden sivu latautumiseen menee kun on huono yhteys?

Onko kaupungissa vähintään 200m matkat lähimpiin naapureihin? Omalta pihalta ei näe edes ainuttakaan naapurin rakennusta. Kaupungissa kun usein näkee heti aidan yli kun naapuri ryystää kahvia... Tietä pitkin kaupunkiin on 6km.

No miten se mato häviää tietokoneesta jos ei virustarkistuksella?
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tämä oli viimeisin kuva instagramissani juuri ennen sulkemista. Millä tavalla rikkoo sääntöjä?

gytytyyty.jpg
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Maksettu McAfee. Yhdessä vanhassa koneessa oli joku Avast free antivirus ohjelma joka oli aivan paska. :D Sen takia siirryttin käyttämään vain tuota maksullista McAfee ohjelmaa. Nyt olen pyrkinyt koko ajan tarkistamaan täyden virustarkistuksen kaksi kertaa päivässä, pikatarkistuksia jos vaan jaksan tai ehdin. Tämä McAfee varoittaa jo valmiiksi vaarallisista sivustoista ja kysyy että haluaako ottaa riskin, riskiä kun ei kannata ottaa. Sitten mulla on vielä yli tonnin peliläppäri sen takia että se kestää paremmin hitaan yhteyden rasitukset, koska olen huomannut että huono yhteys tekee koneesta nopeasti melko lopun. Syynä esim. se että huono yhteys ei onnistu päivittämään järjestelmää automaattisesti, eikä aina edes pakottamalla. Windows update päivityksiä siis.

Oliko ne ig:n tekstit tosiaan englanniksi? Sitten olen varmaan oppinut englantia tosi hyvin. :D

Sulla kun on kokemusta huonoista yhteyksistä niin kuinka monta minuuttia (tai sekuntia) yhden sivu latautumiseen menee kun on huono yhteys?

Onko kaupungissa vähintään 200m matkat lähimpiin naapureihin? Omalta pihalta ei näe edes ainuttakaan naapurin rakennusta. Kaupungissa kun usein näkee heti aidan yli kun naapuri ryystää kahvia... Tietä pitkin kaupunkiin on 6km.

No miten se mato häviää tietokoneesta jos ei virustarkistuksella?
1. No hyvä. Windows updaten automaattinen päivitys kannattaa muuten ottaa pois päältä, koska edes Microsoftin tuki ei suosittele sitä.

2. Tuo pikkulaatikkosi oli tosiaan suomeksi, mutta auttaako saivartelu sinua? Minä hyvää hyvyyttäni autan sinua, ja tälläistä saan vastineeksi? Mitä jos käskisin vetämään vitun päähän ja pakenemaan vuorille?

3. Junassa n. 5 minuuttia, kun menen Kuopioon niin tulee alue, jossa on mäkiä.

4. Niin, Espoo ei ole kaupunki. Taas tätä saivartelua, taajamat eivät välttämättä ole kaupunkia. Minä kasvoin kilometrin taajaman ulkopuolella ja sinne vedettiin valokuitua jo 2000-luvun puolivälissä. Eli jos wifi-yhteys itkettää, niin pistä kaapeli tietokoneeseen.

5. Aiotko saivarrella lisää vai haluatko apua? Koska jos ensimmäinen, niin katso kohdan kaksi viimeinen lause.
 
Ylös Pohja