Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Skeletor" data-source="post: 98875" data-attributes="member: 30"><p>Ihastuttavaa rehellisyyttä! Mutta taas ikäkorttia, ettekö te jonnet osaa muuta?</p><p>Minä tiedän kaiken ja olen aina oleva, ikuinen. Minä leikin sanoilla, lauseilla ja ihmisillä, koska se tuo minulle tyydytystä ja auttaa teitä muita kehittymään, halveksun suuresti nykyistä elämäntapaa jossa ollaan niin amerikkalaista, niin amerikkalaista hymyineen vaikka se perseen esittely meni muodista kun Huygens näytti vielä surullisemman maailman. Käytän sanoja, joita ette ymmärrä että ymmärtäisitte oppia jotain. </p><p></p><p>Jos minulla olisi valtuudet aloittaa ydinsota, niin tekisin sen silmiä räpäyttämättä. Ihan vain kaltaistesii typerien amisten takia. Istuisin keinutuolissani vielä, kun vaimo olisi lahonnut ja kysyisin kissalta "eikö tämä ollut hauskaa" niin kissa sanoisi varmaan "vittu oon kuollut, sinä syöpäinen runkku".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skeletor, post: 98875, member: 30"] Ihastuttavaa rehellisyyttä! Mutta taas ikäkorttia, ettekö te jonnet osaa muuta? Minä tiedän kaiken ja olen aina oleva, ikuinen. Minä leikin sanoilla, lauseilla ja ihmisillä, koska se tuo minulle tyydytystä ja auttaa teitä muita kehittymään, halveksun suuresti nykyistä elämäntapaa jossa ollaan niin amerikkalaista, niin amerikkalaista hymyineen vaikka se perseen esittely meni muodista kun Huygens näytti vielä surullisemman maailman. Käytän sanoja, joita ette ymmärrä että ymmärtäisitte oppia jotain. Jos minulla olisi valtuudet aloittaa ydinsota, niin tekisin sen silmiä räpäyttämättä. Ihan vain kaltaistesii typerien amisten takia. Istuisin keinutuolissani vielä, kun vaimo olisi lahonnut ja kysyisin kissalta "eikö tämä ollut hauskaa" niin kissa sanoisi varmaan "vittu oon kuollut, sinä syöpäinen runkku". [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja