Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 99302" data-attributes="member: 10"><p>Hieno aikajana. Joskus isän nuoruudessa 80-luvun loppu puolella on kuulemma tullut alkeellisia tietokoneita kouluihin. Kuulemma koko luokka oli istunut odottamassa ja katsomassa tyhjää piippaavaa näyttöä koko tunnin kun opettaja ei osannut tehdä mitään. :D </p><p></p><p>Silloin kun itse olin ala-asteella niin tuntui siltä ettei opettajia oltu silloinkaan vielä kunnolla koulutettu tietokoneiden käyttöön niin kuin nykyään tehdään. Silti olen useasti kysynyt koulun tietotekniikka vastaavalta jotain niin se ei ole ymmärtänyt yhtään mitään. Tietää vaan ne asiat mitä niille on opetettu esimerkiksi abitti tikuista tai tekstintuottamisohjelmista. Viimeksi kun kysyin eri latausjohdon/muuntajan yhteensopivuudesta niin se puhui puuta heinää ja itse piti kokeilemalla selvittää mitä tapahtuu. Se mitä ope käski tehdä ei toiminut. Neljä vuotta sitten kysyin USB-C liittimestä eikä opella ollut mitään tietoa mikä sellainen on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 99302, member: 10"] Hieno aikajana. Joskus isän nuoruudessa 80-luvun loppu puolella on kuulemma tullut alkeellisia tietokoneita kouluihin. Kuulemma koko luokka oli istunut odottamassa ja katsomassa tyhjää piippaavaa näyttöä koko tunnin kun opettaja ei osannut tehdä mitään. :D Silloin kun itse olin ala-asteella niin tuntui siltä ettei opettajia oltu silloinkaan vielä kunnolla koulutettu tietokoneiden käyttöön niin kuin nykyään tehdään. Silti olen useasti kysynyt koulun tietotekniikka vastaavalta jotain niin se ei ole ymmärtänyt yhtään mitään. Tietää vaan ne asiat mitä niille on opetettu esimerkiksi abitti tikuista tai tekstintuottamisohjelmista. Viimeksi kun kysyin eri latausjohdon/muuntajan yhteensopivuudesta niin se puhui puuta heinää ja itse piti kokeilemalla selvittää mitä tapahtuu. Se mitä ope käski tehdä ei toiminut. Neljä vuotta sitten kysyin USB-C liittimestä eikä opella ollut mitään tietoa mikä sellainen on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Instagram poisti käyttäjäni?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja