Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Irwikissa on näköjään vaan sitten laidka kun ei edes uskalla viestiin vastata(erityisope)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 83564" data-attributes="member: 56"><p>Treeneissäkin ehkä välillä näkyy tommosta</p><p>Olen aina viimeinen joka saa vaatteet vaihdettua ja silti olen kokoajan hirveässä kiireessä vaikka olisin paikalla kauan ennen muita ja sinne tullessani saatan laittaa (olen usen kulmassa) epähuomiossa kamppeitani naulakoihin molemmille puolille kulmaa jopa puolentoista metrin päähän ja sit mä aina mietin et onko repussa vai jossain naulakossa.</p><p></p><p>Tänäänkin olin etsinyt ennen treenejä shortsejani enkä niitä löytänyt kassista mutta treenien jälkeen ne löytyivät ja tietysti kesken lauseen totean jotain että "hemmetti ne oliki täällä" ja sit kuuntelija naurahtaa että "että mitä että" ja mä sanon et anteeks ja jatkan juttuani ja sähellän samalla vaatteita päälleni koska farkut oli hukassa. (Naulakossa olivat mutta vähän jonkun muun takin alla etten tunnistanut heti)</p><p></p><p>Ja no siis muutenkin treeneissä menee välillä ohjeet ohi jos hetkenkin katson jonnekin muualle (samoin kyllä koulussakin)</p><p></p><p>Muutenkin nyt tuntuu taas sille et oon ihan järjettömän väsynyt ja ei jaksas ees puhua mut samaan aikaan mulla menee ajatukset aika nopeesti ha suurinpiirtein vaan pyörin ympyrää ja kirjottamisestakaan ei oikein tuu mitään.</p><p>Käh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 83564, member: 56"] Treeneissäkin ehkä välillä näkyy tommosta Olen aina viimeinen joka saa vaatteet vaihdettua ja silti olen kokoajan hirveässä kiireessä vaikka olisin paikalla kauan ennen muita ja sinne tullessani saatan laittaa (olen usen kulmassa) epähuomiossa kamppeitani naulakoihin molemmille puolille kulmaa jopa puolentoista metrin päähän ja sit mä aina mietin et onko repussa vai jossain naulakossa. Tänäänkin olin etsinyt ennen treenejä shortsejani enkä niitä löytänyt kassista mutta treenien jälkeen ne löytyivät ja tietysti kesken lauseen totean jotain että "hemmetti ne oliki täällä" ja sit kuuntelija naurahtaa että "että mitä että" ja mä sanon et anteeks ja jatkan juttuani ja sähellän samalla vaatteita päälleni koska farkut oli hukassa. (Naulakossa olivat mutta vähän jonkun muun takin alla etten tunnistanut heti) Ja no siis muutenkin treeneissä menee välillä ohjeet ohi jos hetkenkin katson jonnekin muualle (samoin kyllä koulussakin) Muutenkin nyt tuntuu taas sille et oon ihan järjettömän väsynyt ja ei jaksas ees puhua mut samaan aikaan mulla menee ajatukset aika nopeesti ha suurinpiirtein vaan pyörin ympyrää ja kirjottamisestakaan ei oikein tuu mitään. Käh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Irwikissa on näköjään vaan sitten laidka kun ei edes uskalla viestiin vastata(erityisope)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja