Irwikissa on näköjään vaan sitten laidka kun ei edes uskalla viestiin vastata(erityisope)

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Moni teistä varmaan muistaa että olen tänne tehnyt noin miljoona keskustelua aiheesta tarkkaavaisuushäiriö.
Nytpä siis taas vaihteeksi:
Yhdelle kaverille kerroin epäilystä ja hän sai mut laittamaan erkan viestiin maininnan siitä. Se nyt vastas että voisin tulla juttelemaan hänen, psykologin, ryhmänohjaajan JA vanhempien kanssa yhtä aikaa. En halua vanhemmille viel mainostaa jos ei ookkaan mitään ja oon taas lähellä etten vastaa hälle ollenkaan kun alkaa taas tuntua että liioittelen, haen huomiota ja aiheutan tän vaan itse itselleni ja jos ei löydykään mitään niin se vaan kertoo että olen tyhmä, aikaansaamaton, laiska paska ilman kärsivällisyyttä enkä mä edes yritä oikeesti.
Mitä mä sille laitan vai annanko vaan olla koko homman?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
et varmasti liioittele vaan sulla on syy avun hakemiseen. D: mut hmm, voisitko vaik vastata siihe viestii ettet haluis ehk viel vanhempien tietävän?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
et varmasti liioittele vaan sulla on syy avun hakemiseen. D: mut hmm, voisitko vaik vastata siihe viestii ettet haluis ehk viel vanhempien tietävän?
Mistä mä voin tietää että tää ei oo vaan normaalia ja jotain?
Taas tässä varmaan käy niin että just kun olis tilaisuus kertoa tästä niin säikähdän ja ajattelen että ei mulla mitään ole ha tää on vaan kuvittelen vaan ja liioittelen ja haen huomiota ja mä pärjäisin ihan hyvin jos vaan yrittäisin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Tai jos tää on vaan stressiä?
Erkka siis sanoi näin: "Jos epäilet, että keskittymiseen tai aloittamisen vaikeuteen voisi liittyä jotakin muutakin, kuin esim. stressi tai kuormittuminen, olisi meidän hyvä istua alas niin, että paikalla olisi psykologi, opinto-ohjaajasi, minä, sinä ja huoltajasi. Näin saataisiin kerralla juteltua asiat ja tehtyä suunnitelmia eteenpäin. Mitä tuumaat?"
Ähh mulla on kyllä kouluasioista kunnon stressi kun ne on vaan jäänyt hoitamatta kunben ole saanut aikaiseksi ja nyt iskee koeviikko ja palautukset niskaan. Kyllä tästäkin tulee pieni stressi kun jos mulla ei ookkaan mitään ja selviääkin että olen vaan laiska. Kumma kylmähiki ollu tänään kaikista koulujutuista ja siitä ku en tiiä mitä teen
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
se on ikävä kyl yleistä, et sit ku hakee sitä apua ongelmaansa, ni tuleeki sellane olo, että ei ku mä vaa huijaan ja haen huomiota D: mut usko minua ja itseäsi: sulla on hyvä syy hakea apua. jos sul on tarkkaavaisuushäiriö tai mikä tahansa asia, se on hyvä selvittää nyt. et tuhlaa kenenkään aikaa ja teet itselles palveluksen D: tarkkaavaisuushäiriöön kuuluu nimenomaan se, että stressaa ku ei saa asioita tehtyä ja sit stressaa viel enemmän ku uskoo olevansa vaan laiska, vaikka kyse ei ole siitä.

ja myös! mie en usko laiskuuteen. se on vaan kapitalistisen yhteiskunnan luoma juttu, josta ihmiset voi tuntea pahaa mieltä ku ei ns. ole tehokas yhteiskunnan silmissä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
se on ikävä kyl yleistä, et sit ku hakee sitä apua ongelmaansa, ni tuleeki sellane olo, että ei ku mä vaa huijaan ja haen huomiota D: mut usko minua ja itseäsi: sulla on hyvä syy hakea apua. jos sul on tarkkaavaisuushäiriö tai mikä tahansa asia, se on hyvä selvittää nyt. et tuhlaa kenenkään aikaa ja teet itselles palveluksen D: tarkkaavaisuushäiriöön kuuluu nimenomaan se, että stressaa ku ei saa asioita tehtyä ja sit stressaa viel enemmän ku uskoo olevansa vaan laiska, vaikka kyse ei ole siitä.

ja myös! mie en usko laiskuuteen. se on vaan kapitalistisen yhteiskunnan luoma juttu, josta ihmiset voi tuntea pahaa mieltä ku ei ns. ole tehokas yhteiskunnan silmissä D:
Okei hyvä kiitosD:
Pelkään vaan että jos ei löydy mitään "oikeaa syytä" leimaan itseni (ja että muut leimaa) kelvottomaksi ja että se on mun oma syy ja että mulla ei jotenki ois sit oikeutta "valittaa" kun muilla ihmisillä on oikeita syitä joihin ne ei voi vaikuttaa, kuten esim se tarkkaavaisuushäiriö
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Okei hyvä kiitosD:
Pelkään vaan että jos ei löydy mitään "oikeaa syytä" leimaan itseni (ja että muut leimaa) kelvottomaksi ja että se on mun oma syy ja että mulla ei jotenki ois sit oikeutta "valittaa" kun muilla ihmisillä on oikeita syitä joihin ne ei voi vaikuttaa, kuten esim se tarkkaavaisuushäiriö
ole hyvä, ilo olla avuksi! D:
ja ymmärrän. D: uskon, että ei kukaan sua kelvottomana pidä, jos mitään ei löydykään. mut kuten sanoin, se on hyvä että se selvitetään joka tapaukses! ja miusta kaikesta saa valittaa jos aihetta on D: esim. siitä että ei saa mitään aikaan, vaikkei tarkkaavaisuushäiriötä oiskaan.

en aiemmi tajunnukaa sanoa, mut ny tajuan: tsemppiä tän kaiken kanssa!! D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
ole hyvä, ilo olla avuksi! D:
ja ymmärrän. D: uskon, että ei kukaan sua kelvottomana pidä, jos mitään ei löydykään. mut kuten sanoin, se on hyvä että se selvitetään joka tapaukses! ja miusta kaikesta saa valittaa jos aihetta on D: esim. siitä että ei saa mitään aikaan, vaikkei tarkkaavaisuushäiriötä oiskaan.

en aiemmi tajunnukaa sanoa, mut ny tajuan: tsemppiä tän kaiken kanssa!! D:
Hei joo oikeesti kiitos sulle!
Sain laitettua sen viestin ku ei enää tuntunutkaan niin pahalta(:D)
En mä tiedä tuun tänne varmasti vielä valittamaan ja pelkäämään samoja asioita...mutta nyt se tuntuu taas olevan ihan fine...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Hei joo oikeesti kiitos sulle!
Sain laitettua sen viestin ku ei enää tuntunutkaan niin pahalta(:D)
En mä tiedä tuun tänne varmasti vielä valittamaan ja pelkäämään samoja asioita...mutta nyt se tuntuu taas olevan ihan fine...
ole hyvä :3 hyvä juttu ku laitoit! D: ja tottakai, tänne saa tulla valittamaan ja/tai purkamaan tunteita jatkossakin, jos silt tuntuu D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Joo mitä tuohan on kauheen ahistavaa et samantien kauhee määrä ihimisiä puhumaan samaan huoneeseen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Joo mitä tuohan on kauheen ahistavaa et samantien kauhee määrä ihimisiä puhumaan samaan huoneeseen
No niinpä. Ja jos ei iokkaan mitään ni oon vienyt sekä erityisope että psykologia ajan yhtä aikaa ja vielä vanhempien työaika enkä muutenkaan haluu niitä sinne heti.
Miks nuo kaikki olettaa et me haluttas heti vanhemmat tämmösiin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Ööömmm apua @persikkapyllykkä
Se vastas siis näin
"Sekin sopii.
Eli paikalla olisimme sinä, minä, psykologi, opinto-ohjaaja ja mahdollisesti myös ryhmänohjaajasi?
Sopisiko näin?
Voisin laittaa yhteisen viestin, missä pääsisimme sopimaan yhteistä aikaa."

Ömm en ole ryhmänohjaajalle tai opolle mitään sanonut ja mietin että onkohan se niille vähän silleen "mistä tää nyt oikein puhuu kun ei ole meille mitään sanonut aiemmin?"
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ööömmm apua @persikkapyllykkä
Se vastas siis näin
"Sekin sopii.
Eli paikalla olisimme sinä, minä, psykologi, opinto-ohjaaja ja mahdollisesti myös ryhmänohjaajasi?
Sopisiko näin?
Voisin laittaa yhteisen viestin, missä pääsisimme sopimaan yhteistä aikaa."

Ömm en ole ryhmänohjaajalle tai opolle mitään sanonut ja mietin että onkohan se niille vähän silleen "mistä tää nyt oikein puhuu kun ei ole meille mitään sanonut aiemmin?"
sinänsä se on fiksua ottaa myös opo ja ryhmänohjaaja mukaan keskusteluun miun mielestä. sit heki tietää sun tilanteen ja osaa toivon mukaan ajatella sitä ja vähän niinku toimia sen mukaan - jos tässä lauseessa on edes järkeä D:::: voi toki olla et he ihmettelis kui et oo koskaan sanonu mitään, mut eiköhä heki tajuu et ei aina tollasista jutuista viitsi/halua/uskalla sanoa D: toisaalta ku mietin, ni vähä hassua ehkä ottaa heijätkin heti ekaan tapaamiseen mukaan mut nooooo i guess sit vissii??

voit tietysti kysyä, että miks ne pitäs ottaa heti ekaan tapaamiseen mukaan tai jotakin D: jos/kun sua se mietityttää.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
sinänsä se on fiksua ottaa myös opo ja ryhmänohjaaja mukaan keskusteluun miun mielestä. sit heki tietää sun tilanteen ja osaa toivon mukaan ajatella sitä ja vähän niinku toimia sen mukaan - jos tässä lauseessa on edes järkeä D:::: voi toki olla et he ihmettelis kui et oo koskaan sanonu mitään, mut eiköhä heki tajuu et ei aina tollasista jutuista viitsi/halua/uskalla sanoa D: toisaalta ku mietin, ni vähä hassua ehkä ottaa heijätkin heti ekaan tapaamiseen mukaan mut nooooo i guess sit vissii??

voit tietysti kysyä, että miks ne pitäs ottaa heti ekaan tapaamiseen mukaan tai jotakin D: jos/kun sua se mietityttää.
No niinpä ku tuntuu et se tuolla melkein tahallaan haluaa et en uskalla tulla sinne
Muutenki yläasteella se loppu siihen et psykologi jutteli lvn kanssa joka ei ollu huomannu mitään
Ja on vähä silleen et ömm onko ihan kaikkien pakko olla ku ei oo tästä kasvotusten edes juteltu ollenkaan.
Toki oon tuolla kahesti käyny ku se viikko-ohjelma tehtiin
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No niinpä ku tuntuu et se tuolla melkein tahallaan haluaa et en uskalla tulla sinne
Muutenki yläasteella se loppu siihen et psykologi jutteli lvn kanssa joka ei ollu huomannu mitään
Ja on vähä silleen et ömm onko ihan kaikkien pakko olla ku ei oo tästä kasvotusten edes juteltu ollenkaan.
Toki oon tuolla kahesti käyny ku se viikko-ohjelma tehtiin
hohhoijaa, joskus tai itse asias aika usein on oikeesti tosi turhaa kysyy joltain luokanvalvojalt tms. et onks ne huomannu mitään, koska ei kaikista näy. ei läheskään kaikista näy välttämättä mitään, koska ne omat oireet on nii helppo piilottaa D:

must sä voit sanoo ihan suoraan, et oot epävarma tosta, et opo ja ryhmänohjaaja tulis sinne myös. D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
hohhoijaa, joskus tai itse asias aika usein on oikeesti tosi turhaa kysyy joltain luokanvalvojalt tms. et onks ne huomannu mitään, koska ei kaikista näy. ei läheskään kaikista näy välttämättä mitään, koska ne omat oireet on nii helppo piilottaa D:

must sä voit sanoo ihan suoraan, et oot epävarma tosta, et opo ja ryhmänohjaaja tulis sinne myös. D:
Niin ja ku en tiiä voiko siihen liittyä sekin että meillä oli luokalla poika jolla oli hyvin selvästi tuommoista oiretta ja sillä oli avustajakin siellä mukana.
Monesti koin jotenkin samaistuvani hänen joihinkin juttuihin mitä hän teki esim luokassa (esim opettajan kanssa väitteleminen(tein sitä PALJON ala-asteella))
Mutta siis en tiiä oisko se voinu olettaa et ei mulla oo mitään et ku mulla ei oo enää nyt tän ikäsenä ollu taipumusta vaan huutaa luokassa jollekkin niinku se välillä teki.

Ja no siis ro ja opo ei ois mitenkään älyttömän kamalia siellä mut en halua sitä hetkeö ku ne vaan hiljaa tuijottaa muhun yllättyneenä ja mä yritän jotenki selittää miksi oon siellä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Niin ja ku en tiiä voiko siihen liittyä sekin että meillä oli luokalla poika jolla oli hyvin selvästi tuommoista oiretta ja sillä oli avustajakin siellä mukana.
Monesti koin jotenkin samaistuvani hänen joihinkin juttuihin mitä hän teki esim luokassa (esim opettajan kanssa väitteleminen(tein sitä PALJON ala-asteella))
Mutta siis en tiiä oisko se voinu olettaa et ei mulla oo mitään et ku mulla ei oo enää nyt tän ikäsenä ollu taipumusta vaan huutaa luokassa jollekkin niinku se välillä teki.

Ja no siis ro ja opo ei ois mitenkään älyttömän kamalia siellä mut en halua sitä hetkeö ku ne vaan hiljaa tuijottaa muhun yllättyneenä ja mä yritän jotenki selittää miksi oon siellä.
kaikil adhd/add esiintyy aika eri tavalla ja se voi tietääkseni kans muuttua D: monet opet tekee sitä, et vertaa toista oppilasta toiseen - joka on oikeesti aika hedelmätöntä hommaa, jos mult tosiaan kysytään. mut honestly voin samaistuu sinuun kyl D:

ymmärrän. viel ku varsinki tyttöjen kohdal ei koskaan "uskota" et on tarkkaavaisuushäiriö tms... mut kute sanoin, miust voit sanoo iha suoraa sil mitä aattelet tosta tapaamisesta D: ku se selkeesti sua mietityttää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
No niinpä. Ja jos ei iokkaan mitään ni oon vienyt sekä erityisope että psykologia ajan yhtä aikaa ja vielä vanhempien työaika enkä muutenkaan haluu niitä sinne heti.
Miks nuo kaikki olettaa et me haluttas heti vanhemmat tämmösiin
Sun kannattaa sanua sille että mieluummin puhuisit eka iliman vanahempia
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
kaikil adhd/add esiintyy aika eri tavalla ja se voi tietääkseni kans muuttua D: monet opet tekee sitä, et vertaa toista oppilasta toiseen - joka on oikeesti aika hedelmätöntä hommaa, jos mult tosiaan kysytään. mut honestly voin samaistuu sinuun kyl D:

ymmärrän. viel ku varsinki tyttöjen kohdal ei koskaan "uskota" et on tarkkaavaisuushäiriö tms... mut kute sanoin, miust voit sanoo iha suoraa sil mitä aattelet tosta tapaamisesta D: ku se selkeesti sua mietityttää
Äh nii joo pitäs ehkä sanoo sille mut samaan aikaan en haluis olla hankala ja vängätä tästä...Varsinkin jos se on hänestä helpompi...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Joo sen mä sanoi mut se haluais vieläki sekä opo että mahdollisesti ro:n sinne
Onkse susta ok et ne kaks tullee sinne? Voithan nää yrittää sopia et jos aluksi oisitte vaan kahestaan ja sit vasta myöhemmin joku opo tai ro jne.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Onkse susta ok et ne kaks tullee sinne? Voithan nää yrittää sopia et jos aluksi oisitte vaan kahestaan ja sit vasta myöhemmin joku opo tai ro jne.
Noku nii ku tossa persikkapylkykälle sanoin ni en tiiä ku en vaan haluu sitä hetkeen ku ne vaan hiljaa tuijottaa mua yllättyneenä ku mä yritän selittää miks oon siellä ja sit kuuluu huokaus ja ne alkaa sanomaan että "nyt on sitten kuule irwikissa...."
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Treeneissäkin ehkä välillä näkyy tommosta
Olen aina viimeinen joka saa vaatteet vaihdettua ja silti olen kokoajan hirveässä kiireessä vaikka olisin paikalla kauan ennen muita ja sinne tullessani saatan laittaa (olen usen kulmassa) epähuomiossa kamppeitani naulakoihin molemmille puolille kulmaa jopa puolentoista metrin päähän ja sit mä aina mietin et onko repussa vai jossain naulakossa.

Tänäänkin olin etsinyt ennen treenejä shortsejani enkä niitä löytänyt kassista mutta treenien jälkeen ne löytyivät ja tietysti kesken lauseen totean jotain että "hemmetti ne oliki täällä" ja sit kuuntelija naurahtaa että "että mitä että" ja mä sanon et anteeks ja jatkan juttuani ja sähellän samalla vaatteita päälleni koska farkut oli hukassa. (Naulakossa olivat mutta vähän jonkun muun takin alla etten tunnistanut heti)

Ja no siis muutenkin treeneissä menee välillä ohjeet ohi jos hetkenkin katson jonnekin muualle (samoin kyllä koulussakin)

Muutenkin nyt tuntuu taas sille et oon ihan järjettömän väsynyt ja ei jaksas ees puhua mut samaan aikaan mulla menee ajatukset aika nopeesti ha suurinpiirtein vaan pyörin ympyrää ja kirjottamisestakaan ei oikein tuu mitään.
Käh
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Muutenkin edes se että menenkö treeneihin vai en on aivan liian hankala päätös ja välillä päätän lähteä vasta 7min ennenkuin bussi lähtee. Tietenkään en ole aina vielä edes syönyt siinä välissä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Itseni ruokkiminenkin on aina välillä haastavaa kun saatan unohtua vaikka siivoamaan tai ajatella et en voi jättää kouluhommia kesken ja sit se vaan jää. Ja ihan puhtaasti vaan joki unohdan tai "Olen juuri saanut aloitettua enkä saa tehtyä jos nyt lopetan".
Nytkin on nälkä, pitäisi syödä, haluaisin syödä mutta en saa aikaiseksi nousta tästä sohvalta ylös
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Laitoin just ruokani lautaselle niin että siinä vielä oli sellainen vaahtomuovi mikä estää niitä kolhimasta toisiaan. Rutto ei oo ihan mun päivä
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Äh nii joo pitäs ehkä sanoo sille mut samaan aikaan en haluis olla hankala ja vängätä tästä...Varsinkin jos se on hänestä helpompi...
et oo hankala eikä se oo mitää vänkäämistä D: jos se häne mielest on ni morjens vaan sitten. sun ehdoilla miun mielestä kuuluu mennä.

ja näiden muiden viestien perusteel, mis selitit asioita ni joo jep, kuulostaa tutulta D: juuri tollasissa pienissä asioissa saattaa ilmetä niinku sitä "oireilua".
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
et oo hankala eikä se oo mitää vänkäämistä D: jos se häne mielest on ni morjens vaan sitten. sun ehdoilla miun mielestä kuuluu mennä.

ja näiden muiden viestien perusteel, mis selitit asioita ni joo jep, kuulostaa tutulta D: juuri tollasissa pienissä asioissa saattaa ilmetä niinku sitä "oireilua".
Okei no hyvä. Mut niin siis sehän se vähän on ku en tiiä onko esim se opo siellä kovin paha juttu kuitenkaan. En haluis sinne hirveesti ihmisiä ku en tiiä uskallanko mennä sinne niin monen silmän alle. Alunperinhän se halus koota yhteensä 7 ihmistä tuonne ekalla kerralleD: nyt sain jo viiteen eikä ro edes välttämättä kai olisi siellä.

Ja siis "hyvä" kuulla et en oikeesti vaan kuvittele noita juttuja ku mua ärsyttää välillä kyllä et miks oon aina vika valmis ja tälleen

//Edit: ja yritän siis olla suorittamatta vaihtoehtoa "morjens vaan" koska en tiedä milloin olisi muuten sitten mahdollisuus saada tätä sekvitettyä
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
et oo hankala eikä se oo mitää vänkäämistä D: jos se häne mielest on ni morjens vaan sitten. sun ehdoilla miun mielestä kuuluu mennä.

ja näiden muiden viestien perusteel, mis selitit asioita ni joo jep, kuulostaa tutulta D: juuri tollasissa pienissä asioissa saattaa ilmetä niinku sitä "oireilua".
Laitanko vaikka näin?
"Tarvitseeko tuolla olla noin valtavasti ihmisiä? Sinä ja psykologi olette tietysti ok. Opo vähän siinä rajoilla. Samoin ro"
 
Ylös Pohja