Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 31687" data-attributes="member: 34"><p>Nonii hienoa oon siis onnistunu tässä ihan äsken rakastumaan uudestaan SEKÄ hobiin ETTÄ costiin ja varmaan jotain muutakin että,,,,, vittu joo mutta kieltämättä vituttaa vähän koska siitä alkaa olee kohtpuoliin sellaset about viis vuotta ku rakastuin costii että Tota noin ni. I'm not even kidding. Viis vuotta. Koska se oli literally 2016. That's it hautaudun vaikka maan alle koht. Ei vittu nyt</p><p></p><p>En tajuu mite mari voi olla niin söpö, en tajuu miten costi voi olla niin söpö, en tajuu miten juha voi olla niin söpö. Nyt vittu. Vituttaa. Ja mä kun niin aattelin et oon yli costista ku ei hetkauttanu yhtää sillon joku aika sitten kummelia kattoessa ku Sanna oli siinä. Reps aina niin vitusti ku kummeleiden lopputeksteissä lukee "sanna kyyhkynen" ok rääääääähhhhhh traumat</p><p></p><p>Ne vitun psykoosit oikeesti sillon syksyllä 2016 sannasta ja costist vannon meinasin kuolla mustasukkailuun</p><p></p><p>Ja nyt olin muka niin yli ku näin sannan kummelissa (miten sattuikaan)</p><p></p><p>Lmao juu et sä oo yli siit älä ees kuvittele :DDD vittu noi joutaa roskiin joka ikinen henkilö tuosta noin niin 🖐️ ROSKAA 😌🙌 heihei</p><p></p><p>Varsinkin juha mitä vittua oonko oikeesti onnistunu tässä taas rakastuu siihen uudestaan. Tai ainakin mä sitä ajattelen. Lmao ihan ku oisin koskaan ollu ees kunnol yli lmao et tuu ikinä olee yli älä ees kuvittele </p><p></p><p>Siis mä en ees tiiä ketä mä ajattelen ku tää on yhtä vitun kaaosta. Mut kai noita kaikkia vittu emminä tiiä täytyy nyt vähän miettiä mitä vittua täällä tapahtuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 31687, member: 34"] Nonii hienoa oon siis onnistunu tässä ihan äsken rakastumaan uudestaan SEKÄ hobiin ETTÄ costiin ja varmaan jotain muutakin että,,,,, vittu joo mutta kieltämättä vituttaa vähän koska siitä alkaa olee kohtpuoliin sellaset about viis vuotta ku rakastuin costii että Tota noin ni. I'm not even kidding. Viis vuotta. Koska se oli literally 2016. That's it hautaudun vaikka maan alle koht. Ei vittu nyt En tajuu mite mari voi olla niin söpö, en tajuu miten costi voi olla niin söpö, en tajuu miten juha voi olla niin söpö. Nyt vittu. Vituttaa. Ja mä kun niin aattelin et oon yli costista ku ei hetkauttanu yhtää sillon joku aika sitten kummelia kattoessa ku Sanna oli siinä. Reps aina niin vitusti ku kummeleiden lopputeksteissä lukee "sanna kyyhkynen" ok rääääääähhhhhh traumat Ne vitun psykoosit oikeesti sillon syksyllä 2016 sannasta ja costist vannon meinasin kuolla mustasukkailuun Ja nyt olin muka niin yli ku näin sannan kummelissa (miten sattuikaan) Lmao juu et sä oo yli siit älä ees kuvittele :DDD vittu noi joutaa roskiin joka ikinen henkilö tuosta noin niin 🖐️ ROSKAA 😌🙌 heihei Varsinkin juha mitä vittua oonko oikeesti onnistunu tässä taas rakastuu siihen uudestaan. Tai ainakin mä sitä ajattelen. Lmao ihan ku oisin koskaan ollu ees kunnol yli lmao et tuu ikinä olee yli älä ees kuvittele Siis mä en ees tiiä ketä mä ajattelen ku tää on yhtä vitun kaaosta. Mut kai noita kaikkia vittu emminä tiiä täytyy nyt vähän miettiä mitä vittua täällä tapahtuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja