Aihe vapaa it DO be hitting different đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ–ïž

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
PLS 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 I-

help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Lmaoooooooooooo se tunne kun oot rakastunu timppaa ja hessuu juu se on viel ihan perus mut IT HITS DIFFERENT sillo ku rakastut myös poteen ja mariin

WTF :DDDDDD en ees tiiÀ kaikki on yhtÀ sotkua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
KAIKKI NÄÄ BIISITKIN NIIN VITUSTI THEY HIT DIFFERENT tĂ€ssĂ€ tilanteessa????????????????????????????????????????????????? Aa okei 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mistĂ€ lĂ€htien oon miettiny potea nĂ€in 😂😂😂😂😂😂😂😂 tai marii varsinkaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Lmaooooooooo 😂 lÀÀkĂ€rit tulessa hits different

Jung hoseok hits different (siitÀki ny pakko jauhaa ihan ku noissa ei ois tarpeeks huuuuuuuuuutistaaaa)

Siis miten tÀÀ vaan menee asteittain hullummaks :D kuukausi kuukaudelta sekoan enemmĂ€n koska eka oli vaan timppa sit tuli mukaan geimeihin hessu ja nyt pote ja mari. MikĂ€ tÀÀ tuuri on oikeest saanko mĂ€ vittu kysyĂ€. Seuraavaks varmaan masa 😂😂😂 tai hela. Tai helaT. Tosiaan eipĂ€ unohdeta sitĂ€ ettĂ€ sillon joskus vuosia sitten olin lowkey (eli en oikeesti kovinkaan) mustasukkanen molemmista heloista đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Nauran iha vitusti oon oikeest sekasin ku seinÀkello ku naurahdan aina spotifyn "ole kuin matti" mainokselle XDDDDDDDD ei ole normaalia ettÀ tulee aina masa Grönberg siitÀ mieleen hehehrjtjtjtkfufufitkny

Muuten tÀÀ kuva on söps ku Mari on vitu cute en tykkÀÀ en tykkÀÀ en tykkÀÀ:


Vitun Instagram mÀÀ sanon oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
HHHHHHHHH nyt voi sanoo muuten oikeesti et oon confused bisexual :DDDDDDDD koska kukaan ei oo enemmÀn confused ku mÀ. Niiku ihan kaikesta tÀstÀ ollaan vitun hÀmmentyneitÀ kyllÀ. Ei saatana :D kaikki nÀÀ vanhat biisutki mitÀ kuuntelen, tÀÀki yks on varmaa lisÀtty hessun soittolistaan joskus ööö emt joko tammikuussa tai helmikuussa probably so. It's old. Meinaan vaa ettÀ vie nostalgisiin tunnelmiin koska hessu ja kaikki se mitÀ sillon tapahtui rÀÀh.

Oikeesti. Nyt on HUHTIKUU. SIITÄ TULIKIN MIELEENI ettĂ€ kun joskus tammikuussako kun katoin "ei oo kivaa" sketsin niin siin on se "nyt on huhtikuu ja ukkos tuo on kohta sulanut" ja mietin jo silloin ettĂ€ oonkohan vielĂ€ huhtikuussakin tĂ€ssĂ€ tilanteessa XDDDDDDDDDDD ja kyllĂ€ ollaan!! Jotenki tavallaan musta tuntuikin ettĂ€ olisin mut silti en jotenkin voinu uskoo koska aattelin et siihen on niin pitkĂ€ aika vielĂ€,,,,,,,,

PFFFFFFFFF JA KLASSIKKO KAPPALE nimittĂ€in 34+35 🙄 ei helv 😂🙌 jos oikeesti nyt jo tuntuu ettĂ€ tammikuusta on vitun kauan aikaa niin innolla odotan miltĂ€ tuntuu esim syksyllĂ€ hahhhshfjfkfkfkfjggktl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Huoh nyt alkaa alkoholi nousee sen verran pÀÀhÀn ettÀ ei enÀÀ mitÀÀn kÀryy mitÀ mun ees oli tarkotus tehdÀ mutta ei kai siin

EihÀ siinÀ vittu

Miks mÀ nÀen tÀn kuvan:
Kaikki kolme siinÀ niin. Ihan mahtavaa.

WHY MUST WE ALL CONCEAL
WHAT WE THINK AND HOW WE FEEL
MUST THERE BE A SECRET ME
THAT IM FORCED TO HIDE
I WONT PRETEND THAT IM
SOMEONE ELSE FOR ALL TIME
AAAAAAAAAAAA

Sry toi biisi saa mut aina tunteisiin(đŸŽ¶) ja nyt mĂ€ ajattelen pepeĂ€

PEPE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 PLS đŸ˜”đŸ–ïž SEIS.

mut siis mĂ€ nĂ€in oikeest unta timpasta mikĂ€ on taas ihan vitun jĂ€rkyttĂ€vÀÀ :DDDDDDD Se oli vuel joku ihan vitu sairas. Siis literally se oli nii sairas uni oikeest. Emt en osaaa ees selittÀÀ sitĂ€ mut aaa kamalaa se oli niiku fever dream tai joku. Mut niiku emmĂ€ tiedĂ€ mitĂ€ tÀÀllĂ€ tapahtuu. Muistan ku herĂ€sin siit sillee mitĂ€ vittua misĂ€ mĂ€ oon kuka mĂ€ oon mitĂ€ tapahtuu mitĂ€ kello on jne. Aaa oon lowkey humalas. EIH SPOTIFY, TIETENKIN, mikĂ€ muukaan sielt ois tullu ku same love, hei hei hei rauhottukaaaaaa ny vittu vĂ€hĂ€n. Ei tarvi koko ajan kiusata minuu. Ensin reflection sitte same love. Luovutan 🙌 pffffffffffffdfyhooihhhuu

Juuh. TÀmÀ on kokemus.

And i can't change
Even if i tried
Even if i wanted to


Noin, noin, npin. Hshdhhdjfrj. Hgdsgujjl. Hahsjdjdjdjrjrkfkdkoe. I'm so weak.

UNDERNEATH ITS ALL THE SAME LOVE OMG SO POWERFUL PLS mercy me

HHHHHHHHHHHHHH nÀÀ mun itsetunnon kohotus biisit on kyllÀ kamalia ku en pysty ikinÀ ikinÀ ikinÀ kuuntelemaan niitÀ normaalisti oon vaa sillee "PLS STOP NOW" esim same love, answer: love myself, becoming myself, reflection, how far i'll go, PLS STOP.

ALSO EN TYKKÄÄ SIITÄ ETTÄ the night we met on nykyÀÀn tĂ€hĂ€n paskaan liittyvĂ€ biisu. Niiku ok moi?????? Mut miks?????? Siis en tiiĂ€ vittu. OnkohabtÀÀ neljĂ€s siideri ja mua oksettaa jo XDDDJDJRKRKRKRKR

hahahahahhhhhahhshhhhshs

Miks en oo yhtÀÀn yllÀttynyt siitÀ et oon nyt ihastunut mariin (ja poteen myös). Niiku tiesin et on mahollista et tÀst mari casest tulee jotain ja tiesin et on hyvinkin mahollista et tÀst pote casest tulee jotain. Emt mut tavallaan outoo mut sinÀllÀÀn arvasin tÀn kyllÀ huhuhuhhhh. Ihme vaan ettei hela psykoosit oo vielÀ tulilla.

Huh nyt pitÀÀ oikeet rauhottua oon kohtaihan umpikÀnnissÀ. Nyt vittu. Chill.
OK IHAN KAMALAAA KUUNNELLA PAUL REYN THE MISSING PIECE. hirveetĂ€ vittu tĂ€s on kulunut aikaa ja rakastan edelleen samoja henkilöitĂ€??????????? SEIS RAUHOTU! PLIIS. Siis tunnen kuinka asteittain tÀÀ kevĂ€t sekottaa enemmĂ€n ja enemmĂ€n ja enemmĂ€n mun pÀÀtĂ€ en voi usoa et oon rakastanu timppaa jo sellset öö emt yli 3kk ja hessua semoset yli 2kk.... TĂ€ssĂ€ siĂ€ vaan sekoillaan,,, ja tietysti PEPEN OLI PAKKO TULLA TAAS VITTUILEE PITKÄSTÄ AIKAA, mitĂ€ helvettiĂ€ oon miettinyt ennen tĂ€tĂ€ pepee kunnolla varmaan viimeks joskus EMT KAUAN SITTEN VARMAAN 2019 tai jotain paskaa.
OIKEETI VOIN IHAN TOSI HUONOSTI KODKS:

RAKAS hobi.. đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­â€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ–ïž Ă€lkÀÀÀÀÀÀÀÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
VielÀ yksi laulu
Sille jota ikinÀ emme saa


joo pitÀisköhÀ lopettaa dokaamine ja syödÀ jotain ruokaaki joskus

Noooh tÀÀ on vasta viides i think. Joten ei hĂ€tÀÀ. ItkettÀÀ kyllĂ€ ku katoin kyseenalaista matskuu mm. Hobist ja toki myös t ja h ja p. Vittu. Tavallaan tekis mieli kattoo se joku uus vidi mikĂ€ youtubee on tullu hessust jossai missĂ€ lie ohjelmas mut vittu ko ei uskalla huohhhh. Olispa asiat helppoja. Toisaalta tekid mieli kattoo mankelii tho mut ,,,,,, huo9hh idioootit oikeesti en ymmĂ€rrĂ€ ku enboo vittu tehny mitÀÀn vÀÀrÀÀ ja silti must tuntuu silt et oon tehny kaiken vÀÀrin. Huoh. Also vituttaa ku mut tuntuu et tyyliin eilen mun sukupuoli jokseenkin ehkĂ€ shiftas enemmĂ€n sinne enbyn puolelle ja oikeest se HĂ€mmennyksen tunne ja nyt oon taas vaa sillee voi vittu mikĂ€ siinĂ€ on niin vitun vaikeeta identifioituu naiseks. Hallelujaaa oikeesti. Mut EI SIT. NOH, kohta se varmaan shiftaa takas naiseks ettĂ€ ei siinĂ€. Katsellaan. Mihin tÀÀ menee. Ja muutenki mitĂ€ vittua oikeesti aaaa mua huimaa siis miten mun ihastus kuviot voi mennĂ€ nĂ€in. EmmĂ€ ees tiedĂ€ mitn se on mahollista et nĂ€in kĂ€y. NĂ€köjÀÀn mietkn eniten tĂ€l hetkel timppaa hessuu potee marii ja pepee ja hobii. Mut ehk muitaki mut vĂ€hemmĂ€n i guess. Mut on tÀÀ ny saatsna. Also kuka ei kuulu joukkoon 😂😂 hobi, sanoisin. Kaikki muut yli 50v tai jotain sit hobi siel sillee "😏😏😎😎" rÀÀÀÀÀhh

Huhhuh vittu oikeest MY BISEXUAL ASS. Weak asf

Vitu alan oikeest olla hieman humalas mut perkele ihsm. Huohhhhhhhhhhkgkgfkfkfnbffkkfkfkfkfkfk MIKS!

En uskalla oikeest. En uskalla ajatella. En uskalla kattoo noita. Tekis oikeest mieli kattoo tyylin mankelii ta jtn smut hiezÀn ettei kannata s khl etm

On tost ei ny sanu enÀÀ mitÀÀn dekvÀÀ XDDDDD ONH. SKSJSJJYHKKH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
I GET EM MIXED UP
WHAT AM I GONNA DO

ah rakastan tÀtÀ biisiÀ vaikkei se suoraan ookaaan sama ku mun tilanne mut silti

I just need a one love at a time đŸŽ¶đŸ˜Œ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
HAHAHHHHH tietysti kuuntelen bon jovii mitÀ muutakaan? At this point ei oo muuta vaihtoehtoo ku kuunnella bon jovii. My bisexual ass is screaming ja muutenki,,,,,, Timppa on nii pikkune. HHHHHHHH and girls are hot. And boys are hot. And old men are hot. And old women are hot. And jung hoseok is hot. And everything is hot. Huhhuh

No vittu. Jusy tÀÀ biisu. Traumat tÀst biisust kyl.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Oikeest mun silmĂ€t nĂ€yttÀÀ silt eetten oo nukkunu viitee vuotee XDDD huudan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
MitÀ vittua
MITÄ VITTUA
mitÀ vittua

En tiiÀ mirwn on mahollit mut saatoin oikeesti noista kaaikista eniten nauraa tolle bushamnin biisille xDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
OIKEESYI MÄ OON HELA TOS SKETSISÄSIÄ IHAN SELKEESTI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Hei oikeesti viis siideriĂ€ ku alkaa olee alla niin mitĂ€ vittua XDDDDDDDDDDDDDDD EI PYSTY KATTOO NÄITÄ

toi bushamnin biisi on oikeest jopa hauskempi ku noi kaks muua videoo

MITÄ VITTUA XDDDDDDDEKFLFLGLG

BUSHAMN :DDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
VielĂ€ extra huvittavaa tosta biisistĂ€ tekee sen ettĂ€ kuulin sen radiosta joskus kun olin ENTISEN IHASTUKSENI KANSSA ISTUMASSA JOSTAIN BHITUN BAARISSA. ETTÄ EIHÄN SIINÄ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDFJFKFKKTKTKGLGNGKGLRLFKDJJDJFFKBFKF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
TiedÀn et kirjoran varmaa nyt vÀÀrÀlle alueelle alkoholsita sori mut oon ihan kÀnnissÀ. Oikeesti mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu. Toi vitun biisi :DDDDDD JA E?????? e eli se mun entinen ihastus. Jota en oo nhyn miljoonaan vuotenem
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Okei mutta Juho nÀyttÀÀ ihan karilta

Okei mutta juon kuudetta siideriÀ.

Okei mutta haluan kattoa mankelia.

Okei mutta en tiedÀ edes.

Okei muts dejavu
Okek mutta hoseok on söpö
Okei
Okei mutta pote

Onei mutu ikÀvÀ baariin

No vittu oikeesti ei voi viidestÀ kpl siideristÀ tulla nÀin kÀnniin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Wtf rakastan potee ok haluun halia ja pusia sitÀ okkokkkkkkkkkokkkkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Siis mitÀ vittuakatoin tÀn ja kuulostan silrÀ et tukehun ku ei kuulu muut ku "hhhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHH" :DDDDDDDDDDDDDDDD en toki oo humalassa
 
Liittynyt
5.2.2021
ViestejÀ
4,660
Reaktioarvo
5,134
PyydÀn anteeksi sekoilujani koko varasijalta XD ah, ei sitÀ aina tiedÀ juu. Onko edes pientÀ aavistustakaan?
Se voi olla jompi kumpi tytöistÀ, jotka ovat kanssani samassa ranskanryhmÀssÀ ja joiden kanssa olen tutustunut viime aikoina. Hommahan on se, ettÀ tunnen jonkunlaisia tunteita kumpaankin, mutta en rehellisesti ole varma, kuvittelenko. Tuo kaksikko on vielÀ parhaita kavereita keskenÀÀn ja harvemmin pystyn olemaan vain toisen heistÀ seurassa eikÀ se yhtÀÀn auta ainakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Se voi olla jompi kumpi tytöistÀ, jotka ovat kanssani samassa ranskanryhmÀssÀ ja joiden kanssa olen tutustunut viime aikoina. Hommahan on se, ettÀ tunnen jonkunlaisia tunteita kumpaankin, mutta en rehellisesti ole varma, kuvittelenko. Tuo kaksikko on vielÀ parhaita kavereita keskenÀÀn ja harvemmin pystyn olemaan vain toisen heistÀ seurassa eikÀ se yhtÀÀn auta ainakaan.
Ah eli tykkÀÀt kummastakin. ÄlĂ€kĂ€ yritĂ€ selittÀÀ ettĂ€ et, koska aistin ettĂ€ tykkÀÀt molemmista. SiinĂ€. Ratkaisin tilanteen sulle :DDDDDDDD KUUNTELE ASIANTUNTIJAA NIMITTÄIN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
MITÄ VITTUA JAAJO 😂😂😂😂😂 HUUDAN
ALSO kuuntelin Ă€sken lihaa ja perunaa JA MUL ON IHAN KAMALA iKÄVÄ COSTIA MUTTA NYT KUUTNELEN TIETENKIN HESSUN BIISIÄ NIMELTÄÄN YOU RUN JA IHAN KAMALAA RAKASTAN HESSUAAAAAAAAAaaaaAaaAa
MUTTA
ENTÄS
PEPE.
SITTEN.
TAIKKA
JUHA. ETTÄ. NIIN.

IHAN KAMALA IKÄVÄ COSTIA ON ON ON ONH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ajatella ettĂ€ tukehdun oikeasti tĂ€ssĂ€ vaiheessa tĂ€hĂ€n :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA 😂😂😂😂😂😂😂😂😌😌😌😌 oikeasti mul on ikĂ€vĂ€ costin viereen :DDDDDDDDDDDDDDJDJFJFKGKGKLFLERKJRFJKFFKKFKRIRRKGBGK IRONISTA
 
Liittynyt
5.2.2021
ViestejÀ
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ah eli tykkÀÀt kummastakin. ÄlĂ€kĂ€ yritĂ€ selittÀÀ ettĂ€ et, koska aistin ettĂ€ tykkÀÀt molemmista. SiinĂ€. Ratkaisin tilanteen sulle :DDDDDDDD KUUNTELE ASIANTUNTIJAA NIMITTÄIN
On sekin mahdollista, ja on sitÀ kÀynyt kohdallani ennenkin joten en yhtÀÀn ihmettelisi :D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KÄVELIN OLKKARIIN JA SIELLÄ TULI TELKKARISTA MIEHEN PUOLIKKAAT JA ENSIMMÄINEN ASIA MITÄ LUIN TEKSTITYKSISTÄ OLI: "se tapahtuu. Olen vainaja." :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MITÄ vittua ei vois sit paremmin mun olotilaan sopia huudan suoraa huutoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
MitĂ€ vittua mun veli rĂ€mpyttÀÀ kitaraa huoneessaan ja laulaa kimeellĂ€ ÀÀnellĂ€ angel with a shotgun :DDDDDFFFDDDFFFFFFDFR tai sit se tuli jostain youtubesta mut kuulen vaa kimeen ÀÀneen joka laulaa angel with a shotgun ja kitaran rĂ€mpytystĂ€ MITÄ VITTUA
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja