Ihastuminen Itku tullee... Miks ne nyt yhtäkkiä alakaa haukkuu mua

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Siis A on nyt jo ainaki kahesti naureskellu kavereittesa kanssa mulle (ei suoraan puhunu mulle mut kuitenki sillee et mää oon ollu paikalla)

Olikohan se viime viikon keskiviikkona ku se yritti heittää yhen paskasen paperilentokoneen roskiin ja se ei menny sinne päinkään vaa osu melekeen muhun nii sit ku E sano et jes ei menny lähellekkää (se ois joutunu ostaa jäätelön A:lle jos ois menny) nii A sano et osuha se melekee roskaan johon E vastas et "Eikä osunu" nii sitte A osotti mua ja sano et "Ei ku tuohon roskaan. Myrskyvaroitukseen" ja E rupesi nauraa sille

Ja sit öömm perjantaina ku meillä oli eka ollu oppitunti koulun kellarikerroksessa ja sieltä piti sit mennä suoraan ylimpään kerrokseen nii E sit kanto A:n repun ku se jotaki viivytteli siellä alahaalla

Nii sitte ylyhäällä E jätti A:n repun siihen penkin viereen
Mun kaveri istu siinä pelaamassa ja mää sit menin seisoo sen viereen ja kattoo ku se pelas et niinku sit se A:n reppu oli mun jalakojen juuressa

* A puhuu E:n ja K:n kanssa *
A: "Missä mun reppu"
E: "Nii A mää heitin sen sun repun öö... roskiin"
A: * sanoo hiljaa * "No nii näköjään heititki"
E: * hämmentyy hetkeksi * "Eiku en oikeesti... Ei vaa joo niin tosiaan"
K: * nauraa *
E: "Kesti hetki tajuta mutta niihä se onki"
Minä: "Mää kuulin ton"
Pojat: * ignooraa *
Sit ne naureskeli ties kuin pitkään keskenään
Meinasin sen seuraavan tunnin ajan purskahtaa vaa itkuun
Niiden mielestä vissiin tosi hauskaa
Aloin mää sit itkee ku kävelin kotia

Mitä mää sille oikeen oon nyt muka teheny
Mää luulin et meillä ois nyt kaikki ok ku A on nyt ollu koko lukuvuoden mukava mulle
Mää en jaksa, mää en halua et mää jouvun taas alakaa tappelee sen kaa

En oo puhunu sille mittää ku en halua et se jauhaa yhtää enempää paskaa
Aattelin et jos yrittäsin laittaa sille viestiä siitä tai ylipäätään sanua et musta tuntuu pahalta mut tuskin se kuuntelis
Tai emmäätiiä, saattais kuunnellakki mutta jotenki mää en vaan kehtaa
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Joillakin ei kyllä näytä olevan niitä käytöstapoja... En osaa sanoa kannattaako heti laittaa viestiä vai ei, riippuu vähän ihmistyypistä, mutta jos se ei pian lopeta niin sit sanoisin ainakin siitä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hyi miten lapsellista käytöstä ja ei ihme että tuntuu pahalta D: kai ne luulee olevansa hauskoja, mutta niin kauan kun se käytös tuntuu siusta pahalta, niin se on väärin eikä sitä voi pistää vitsailun tai "pojat on poikia" -tyylisen ajattelun piikkiin. kannatan heille kertomista vaikka viestillä, silleen on ehkä helpompaa ku sanoo kasvotusten D: ja jos eivät vieläkään älyy lopettaa, niin roskiin ja roskis uuniin. tollasta ei pitäs joutuu kenenkään sietämään D:
tsemppiä💗
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Joillakin ei kyllä näytä olevan niitä käytöstapoja... En osaa sanoa kannattaako heti laittaa viestiä vai ei, riippuu vähän ihmistyypistä, mutta jos se ei pian lopeta niin sit sanoisin ainakin siitä.
Joo
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
hyi miten lapsellista käytöstä ja ei ihme että tuntuu pahalta D: kai ne luulee olevansa hauskoja, mutta niin kauan kun se käytös tuntuu siusta pahalta, niin se on väärin eikä sitä voi pistää vitsailun tai "pojat on poikia" -tyylisen ajattelun piikkiin. kannatan heille kertomista vaikka viestillä, silleen on ehkä helpompaa ku sanoo kasvotusten D: ja jos eivät vieläkään älyy lopettaa, niin roskiin ja roskis uuniin. tollasta ei pitäs joutuu kenenkään sietämään D:
tsemppiä💗
Kiitos 💕
 
Ylös Pohja