itse asiassa ehkä siellä englanninkielisellä foorumilla oli parempi olla

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
koska siellä jostain asioista kuten siitä että kutsuu käyttäjiä ihmisiksi ja muusta pienestä jo heti huomautetaan ja hyökätään kimppuun, ehkä se onkin parempi kuin mitä ajattelin
ja huomaan kaipaavani kyllä tone tageja koska en tajua onko joku tosissaan vai ei
ah
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
en ole, mutta tää foorumi on aivan liian pieni ja huomaan että oon sellasessa pisteessä elämää että menee nyt kaikki tunteisiin, oli vitsiä tai ei
Tästä oon kyllä samaa mieltä että liian pieni paikka. Väkisinkin menee tunteisiin kun kaikki tuntee tai luulee tuntevansa toisensa täällä niin hyvin. Pienetkin erimielisyydet kärjistyvät nopeasti koko paikan riidaksi kun väkeä on niin vähän eikä paljoa tapahdu. Kaikki, mikä täällä satunnaisesti elää, houkuttelee.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,037
Reaktioarvo
8,494
mutta hei täällä oli ihan jees olla kiitti kaikki jään varmaan stalkkaamaan tätä (kunhan pöly laskeutuu) :cry:
Katupölyaikahan on vasta aluillaan! Äläkä nyt höpsöttele, vaan jää tänne! Sovitaan, ettei kritisoida tai lasketa leikkiä sinusta vaan pelkästään muista!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,037
Reaktioarvo
8,494
no kirjaudun ulos päiväksi ainakin ja mietin D: joku fiksu joskus sanoi että mieti päätöksiä yön yli niin saat selkeyden D:
Itse lopetin asioiden pohtimisen Yön yli, kun Lindholmin Olli kuoli. Tapanani oli roikkua keikoilla vaijerin avulla katossa, ja sitten heilutella itseäni lavan toiselta puolelta toiselle. Kyllä ajatukset selkeni!
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
fr ehkä tää ei oo mun paikka
ainoo syy miks en pyydä käyttäjäni poistamista tässä vaiheessa on se että sain eipitsaalta tärkeitä kuvia yksällä joista en oo jaksanut vielä ottaa ss/tallentaa (y)(y)(y)(y)(y) mhm

ehkä vaa jään tänne out of spite
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,037
Reaktioarvo
8,494
fr ehkä tää ei oo mun paikka
ainoo syy miks en pyydä käyttäjäni poistamista tässä vaiheessa on se että sain eipitsaalta tärkeitä kuvia yksällä joista en oo jaksanut vielä ottaa ss/tallentaa (y)(y)(y)(y)(y) mhm

ehkä vaa jään tänne out of spite
Jo on taas geareja..
 
Ylös Pohja