Aihe vapaa Ja jälleen kerran väittely homoudesta isän kanssa :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
En riidaksi sanoisi mutta aina pitää vänkää tästä asiasta xDD sen mielestä on yllyttämistä jos kouluissa sanotaan että teillä on oikeus olla sellassia ku ootte tai jotaki vastaavaa. Miten toi on yllyttämistä xddddddd mitääähhh

"Ei siinä kuitenkaan mitään pahaa oo siinähän on sitten homo tai lesbo"
Jaa no sitten ei varmaan haittaa että mä oon bi 🤔 en kyllä tuota sanonu mutta :D kaippa nuo pystyy sen kanssa elämään tosin eipä mulla koskaan varmaan edes tuu olee tyttöystävää
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Ei kannatakaan hankkia tyllerö ystiä..niistä on vain haittaa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Itse asiassa ois pitäny sanoo että "no jos se on ok kuha ei hehkuta sitä ni sit se on varmaa mun kohalla ok koska en mäkään sitä tuo mitenkään esiin enkä tuu varmaan koskaan edes seurustelee tytön kanssa" :D kun se just sano että siinähän on kuha ei hehkuteta. Niin luulis sillon että mun biseksuaalisuus ei haittaa koska sitä ei mitenkään must näe eikä mitään. Enkä mä tiedä laskeeko se seurustelemisen hehkuttamiseks, tuskin. Joten vaikka mulla oliski tyttöystävä ni varmaa se ois iha ok. En vaa iha ymmärrä mitä se tol hehkuttamisel tarkottaa mut joo. Enpä mä sitä irl ainakaan mitenkään hehkuta enkä hehkuttais sillonkaa vaikka noi siitä tietäs
 
Ylös Pohja