Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
en yhtään ihmettele miksi sua vihataanTälläiset vähä-älyiset mulkut ovat tunnettuja "amiksina".
en yhtään ihmettele miksi sua vihataanTälläiset vähä-älyiset mulkut ovat tunnettuja "amiksina".
Muutan kohta ruotsiin, vaan että saan välimatkaa tälläisiin pelleilyihin.Itsekin hain kolmeen iltalukioon ja virolaiseen yliopistoon.
Vihaajat ovat niitä ketkä eivät itse uskalla tehdä elämällään mitään.en yhtään ihmettele miksi sua vihataan
määrittele viha jos vihaisin niin miksi olisin varasijassaVihaajat ovat niitä ketkä eivät itse uskalla tehdä elämällään mitään. Vihaatko sinäkin skeletoria?
Ei se osaa tavata tuota oikein, kertoo vain "ja sitten kebabrulla,,tilas,,kevyt-jaffan,,,!!"Käännyn itse tässä kohta lukion kannalle, pitääkin alkaa panostamaan kovemmin.
ps. Tämän voit kertoa jollekkin varaanille aikanaan
mulla on muutakin elämää kun pyöriä täällä toisin kun sullaHeikommalla aineksella on tapana kadehtia ja vihata ihmisiä, jotka tietävät paremmakseen.
mitä selitätEi se osaa tavata tuota oikein, kertoo vain "ja sitten kebabrulla,,tilas,,kevyt-jaffan,,,!!"
1. Viha on vahva tunne, joka ilmenee eri tyylillä. Onko tunteet vieras juttu, vai luuletko että käsitän vihan täysin eri tavalla?määrittele viha jos vihaisin niin miksi olisin varasijassa
Muistakaamme kokonainen sivusto, jonka ylläpidolla on pelkkä elämä vihata minua.mulla on muutakin elämää kun pyöriä täällä toisin kun sulla
Tieteen kuvalehden kansikuvapoika, se oli huumoria josta olen niin kuuluisa.mitä selität
missä kohtaa väitin et se on varasija1. Viha on vahva tunne, joka ilmenee eri tyylillä. Onko tunteet vieras juttu, vai luuletko että käsitän vihan täysin eri tavalla?
2. Koska skele ei ole varasija vaan sen käyttäjä :D virun ebin tyhäm
Jätkä taitaa haluta olla minussa.. pistää miettimään..1. Viha on vahva tunne, joka ilmenee eri tyylillä. Onko tunteet vieras juttu, vai luuletko että käsitän vihan täysin eri tavalla?
2. Koska skele ei ole varasija vaan sen käyttäjä :D virun ebin tyhäm
olisko pitäny kirjoittaa varasija.comissa mee kouluunkatso liitettä 3223
Mitä sinä muuta tuolla haet takaa? En nyt oikeasti ymmärrä.
oletitko sukupuolenJätkä taitaa haluta olla minussa.. pistää miettimään..
Niin laittaa… en minä ainakaan aikaani käyttäisi tälläiseen asiallisena ihmisenä, jos nyt olisi jotain elämää tähän aikaanJätkä taitaa haluta olla minussa.. pistää miettimään..
ämmä on loukkaava sana hyi suaMunat tai pillut, tissit varmasti, mutta märehtimisen määrästä päätellen olet ämmä.
Huomenna meen, rasauttaako hä :D onkos itse tullut oltua paikalla?olisko pitäny kirjoittaa varasija.comissa mee kouluun
Onko sitten jätkäkin?ämmä on loukkaava sana hyi sua
mitä sitten jos en vastannutHuomenna meen, rasauttaako hä :D onkos itse tullut oltua paikalla?
Ps. Et taaskaan vastannut kysymykseen, mee kouluun
eiOnko sitten jätkäkin?
Kuules jätkänpiru!Kuules muija!
Perustele.
mee kouluus sit. Vai käytkö edes?mitä sitten jos en vastannut
vissiin sitä, että jos asiallinenihminen vihaisi skeletoria, niin ei kävis täällä ollenkaa, koska skeletor pyörii täällä niin paljon - eli ois helpompaa vaa itse lopettaa tääl käynti.katso liitettä 3223
Mitä sinä muuta tuolla haet takaa? En nyt oikeasti ymmärrä.