Ja nyt se tapahtui, että keskustelu suljettiin

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
Noilla nähtävästi, anna niille jäähyä ja satikutia!
tjaa-a, voi olla että jo(i)llekin pitää antaa.

ainiin joo! tuli nyt tässä mieleen, että tää koko teijän tapauksenne on kyl miun käsittelyssä mut ootan vielä vastauksia kysymyksiini ns. ylempää. tää on siis samalla tiedoksi niille, jotka ihmettelee miksei vielä oo mitään tapahtunut

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,671
tjaa-a, voi olla että jo(i)llekin pitää antaa.

ainiin joo! tuli nyt tässä mieleen, että tää koko teijän tapauksenne on kyl miun käsittelyssä mut ootan vielä vastauksia kysymyksiini ns. ylempää. tää on siis samalla tiedoksi niille, jotka ihmettelee miksei vielä oo mitään tapahtunut
Enkö minä jo vastannut?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,671
Mutta haluaisin sanoa, että pyysin tapahtunutta jo anteeksi useaan kertaan koko yhteisöltä ja olin aloitteellinen! Minulle kuuluu pienempi tuomio!

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,671
Snif snif.. en kestä vankilassa..snif..ne käyttävät siellä kaltaisiani miehiä valuuttana!

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
Mutta haluaisin sanoa, että pyysin tapahtunutta jo anteeksi useaan kertaan koko yhteisöltä ja olin aloitteellinen! Minulle kuuluu pienempi tuomio!
katsotaan miten käy!

ihan asiallisesti juteltiin nyt
noooooojoo ainaki jotenki. hmmm no, voin jättää lukitsematta jos haluutte vielä tätä jatkaa - mut hihkaiskaa sitten ku alkaa riittää! 👀 tai jos menee taas yli äyräidensä ni i'll be here

jotenki hassua ku kommentoin tänne mutjuu kai mä nyt otin tämän silleen asiakseni 😂

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,671
Minusta riittää! Noiden käytös vetää meitä muita mukaan!

Reaktioarvo
4,757
Niin juteltiin!
ps. Mitä työnkuvaasi kuuluu? Ja mistä käsin teet sitä?
rakennusten hoito ja huolto - lämmitys-, vesi-, viemäri- ja ilmastointijärjestelmien hoito ja huolto - talon ulko- ja sisätilojen rakennustekniset korjaustoimenpiteet pintojen ja varusteiden kunnossapitämiseksi ja ulkonäköä haittaavien vikojen poistamiseksi - ovien, ikkunoiden ja lukkojen säätö ja korjaustoimenpiteet. riippuu missä vaihtelee päivittäin

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
rakennusten hoito ja huolto - lämmitys-, vesi-, viemäri- ja ilmastointijärjestelmien hoito ja huolto - talon ulko- ja sisätilojen rakennustekniset korjaustoimenpiteet pintojen ja varusteiden kunnossapitämiseksi ja ulkonäköä haittaavien vikojen poistamiseksi - ovien, ikkunoiden ja lukkojen säätö ja korjaustoimenpiteet. riippuu missä vaihtelee päivittäin
Aika jännä, hoidatko montaaki kiinteistöä vai vaan yhtä?

Ylös Pohja