Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ja taas kerran pahoinpitelen itseäni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 118387" data-attributes="member: 34"><p>No siis periaatteessa on hoitokontakti, joku psyk sairaanhoitaja tai joku jonka kanssa puhutaan puhelimessa mut siit ei oo ollu mitään muuta ku melkeinpä haittaa vaan</p><p>Nuotissa olin mut se loppu, nyt mulla on ollut myös toinen työntekijä joka ei oo vissiin ihan psyk sairaanhoitaja mutta joku samantapainen. En muista oonko puhunu näistä, en varmaankaan? Mutta viime kerralla tai sitä edellisellä kyllä sanoin sille toiselle (ei psyk sairaanhoitajalle) jotain itsetuhoisuudesta? Mutta en sanonut mitään tarkemmin, ainoastaan vaan jotain että ihastukset aiheuttaa mulle itsetuhoista oloa (ja sillä siis meinasin lähinnä sitä... Kuinka joskus niiden takia mietin itsemurhaa jne) mutta mun muistaakseni kukaan mun näistä työntekijöistä ei tiedä sitä että lyön itteeni. No lääkärissä saatoin siitä mainita niin en sitten tiedä onkse informaatio kulkenu sille psyk sairaanhoitajal mut ei olla ainakaan puhuttu siitä. Ja imo se tyyppi vaikuttaa muutenki ehk vähän epäpätevältä koska tuntuu ettei se oikein kuuntele mua edes kunnolla. Mut siis joo, no, pointti on se että eipä näistä tule puhuttua kellekään tällä hetkellä mutta se yks nyt tietää ainakin jotain itsetuhoisuudesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 118387, member: 34"] No siis periaatteessa on hoitokontakti, joku psyk sairaanhoitaja tai joku jonka kanssa puhutaan puhelimessa mut siit ei oo ollu mitään muuta ku melkeinpä haittaa vaan Nuotissa olin mut se loppu, nyt mulla on ollut myös toinen työntekijä joka ei oo vissiin ihan psyk sairaanhoitaja mutta joku samantapainen. En muista oonko puhunu näistä, en varmaankaan? Mutta viime kerralla tai sitä edellisellä kyllä sanoin sille toiselle (ei psyk sairaanhoitajalle) jotain itsetuhoisuudesta? Mutta en sanonut mitään tarkemmin, ainoastaan vaan jotain että ihastukset aiheuttaa mulle itsetuhoista oloa (ja sillä siis meinasin lähinnä sitä... Kuinka joskus niiden takia mietin itsemurhaa jne) mutta mun muistaakseni kukaan mun näistä työntekijöistä ei tiedä sitä että lyön itteeni. No lääkärissä saatoin siitä mainita niin en sitten tiedä onkse informaatio kulkenu sille psyk sairaanhoitajal mut ei olla ainakaan puhuttu siitä. Ja imo se tyyppi vaikuttaa muutenki ehk vähän epäpätevältä koska tuntuu ettei se oikein kuuntele mua edes kunnolla. Mut siis joo, no, pointti on se että eipä näistä tule puhuttua kellekään tällä hetkellä mutta se yks nyt tietää ainakin jotain itsetuhoisuudesta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ja taas kerran pahoinpitelen itseäni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja