Jaa a ehkä kanttis leikata mun kynnet

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Kattokaas kun ne on aikamoiset kissankynnet jo

1626174990422.jpg 1626175079633.jpg
Joo eipä näy kunnolla mutta joo on liian pitkät pianonsoittajalle

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
No huh heijaa... D: Mun omat sormenkynnet ei ikinä pääse kasvamaan noin pitkiksi, kun ehdin aina jotenkin repiä ne puolivahingossa sitä ennen. Ei tarvii ees leikata ikinä. xd

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
No huh heijaa... D: Mun omat sormenkynnet ei ikinä pääse kasvamaan noin pitkiksi, kun ehdin aina jotenkin repiä ne puolivahingossa sitä ennen. Ei tarvii ees leikata ikinä. xd
Lol mää taas saatan kasvattaa ne oikeesti rutto yli sentin pitusiksi sillee et se oikeesti alakaa jo haittaamaan xd

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Lol mää taas saatan kasvattaa ne oikeesti rutto yli sentin pitusiksi sillee et se oikeesti alakaa jo haittaamaan xd
Jestas. o__O
Mulla ne kasvaa enimmillään jonkun parin millin pituisiksi (siis pari milliä sen pinkin osan jälkeen - tiedät, mitä tarkoitan). Tai ehkä kolme milliä, jos oikein tuuri käy.

Välillä tosiaan ihmettelen... Miten jotkut ihmiset oikeesti saa pidettyä niitten kynnet noin pitkinä?
Miten ne saa pidettyä ittensä repimästä kynsiään? Eikö ne myöskään ikinä avaa käsillään mitään tiukassa olevia korkkeja, kansia tms.? Eikö ne raaputa kynsillä ikinä mitään? Eikö ne leiki Legoilla? ',:I

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Yh ainut asia mikä mua ällöttää tälleen on pitkät ja varsinkin repeilleet kynnet varsinkin itsellä joten mun kynnet ei tule kasvamaan noin pitkiksi (+ne repee tosi nopeesti)

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Jestas. o__O
Mulla ne kasvaa enimmillään jonkun parin millin pituisiksi (siis pari milliä sen pinkin osan jälkeen - tiedät, mitä tarkoitan). Tai ehkä kolme milliä, jos oikein tuuri käy.

Välillä tosiaan ihmettelen... Miten jotkut ihmiset oikeesti saa pidettyä niitten kynnet noin pitkinä?
Miten ne saa pidettyä ittensä repimästä kynsiään? Eikö ne myöskään ikinä avaa käsillään mitään tiukassa olevia korkkeja, kansia tms.? Eikö ne raaputa kynsillä ikinä mitään? Eikö ne leiki Legoilla? ',:I
No mulla se johtuu vaa siitä ku en jaksa kiinnittää mun kynsiin huomiota :') Ja oon myös laiska.
Kyl mää aika usein avaan tiukkoja korkkeja ja kansia, tänäänkin avasin kaksi tiukassa olevaa pullonkorkkia. Ei nää kynnet siinä ollu ees haitolla. (Jep, en oo edelleenkään leikannut niitä)

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Yh ainut asia mikä mua ällöttää tälleen on pitkät ja varsinkin repeilleet kynnet varsinkin itsellä joten mun kynnet ei tule kasvamaan noin pitkiksi (+ne repee tosi nopeesti)
Mulla ei kynnet yleensä onneksi repeile et ne pysyy suht hyvässä kunnossa :')

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
katso liitettä 2527katso liitettä 2528
Katsoppas minun kynsiä!

(oi ihanaa sullakin on nomination koru!!! Melkein kellään ei enää nää niitä)
Huijausta D:
Mää leikkasin eilen omani ja pakko sanua et äiti oli kyl ihan äimän käkenä et miten pystyin elämään niillä kynsillä xD

(Jepp, mun pitäis hankkia tähän lisää kirjaimia vaan ku ne on tosi kalliita ja en oo edes varma et mistä niitä enää sais D:)

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Huijausta D:
Mää leikkasin eilen omani ja pakko sanua et äiti oli kyl ihan äimän käkenä et miten pystyin elämään niillä kynsillä xD

(Jepp, mun pitäis hankkia tähän lisää kirjaimia vaan ku ne on tosi kalliita ja en oo edes varma et mistä niitä enää sais D:)
Eihän oo huijausta, ihan omat kynnet on :D
Joo mullakin sama. Aina jos leikkaan niin kaikki on ihan ihmeissään xD

(joo ne on kyl aika kalliita. Eiks jostain kultajousesta saa vai onks enää timanttisia??)

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
Voi että kun olis noin pitkät itelläkin, super ihanat! D: Miulla on sellaset pätkät jotka ei kasva ikinä (paitsi peukaloiden kynnet kasvaa aina välillä, mikä on hyvin erikoista), joten onhan nää sinänsä helpot kun ei tarvii leikata koskaan :D

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Voi että kun olis noin pitkät itelläkin, super ihanat! D: Miulla on sellaset pätkät jotka ei kasva ikinä (paitsi peukaloiden kynnet kasvaa aina välillä, mikä on hyvin erikoista), joten onhan nää sinänsä helpot kun ei tarvii leikata koskaan :D
Vaihetaanko, mulla menee pari viikkoa ja nää on jo kasvanu uudestaa :')

Ylös Pohja