Mielenterveys Jaa mulla on sittenki joku diagnoosi olemassa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei sillä kyllä taida väliäkään olla onko vai ei mut ku psykiatrinen sairaanhoitaja sitä multa kysy nii sanoin että ei mulle sellasia oo koskaa annettu mut ku se sitte tarkisti nii sano että mulle on merkitty diagnoosiksi sekava ahdistuksen ja masennuksen tila (tai joku tuollainen)

Eikö niistä siis koskaan sanota mitään et ne vaan merkitään johonki tietoihin? (En ees tiiä mihi ne merkitään)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Omakannasta voi katsoa itselleen kerääntyneitä diagnooseja.

Aa kiitoksia! Mietinki et joku oma-sanalla alkava paikka oli olemassa mut ei mittää muistikuvaa nimen loppuosasta xD

Oli kyllä aika mielenkiintosta tekstiä musta kirjotettu
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Lääkärit on kyllä hauskoja ku niistä ota mitään selkoa välillä. Viimeksi kun kävin niin "joo sulla on korona tai sulla ei oo koronaa" ja ku katoin myöhemmin saikkulappua nii siinä luki et mulla on ripuli.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Lääkärit on kyllä hauskoja ku niistä ota mitään selkoa välillä. Viimeksi kun kävin niin "joo sulla on korona tai sulla ei oo koronaa" ja ku katoin myöhemmin saikkulappua nii siinä luki et mulla on ripuli.
Mitähhh 😂😂
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
779
Reaktioarvo
752
On mielenkiintoista lukea omia tietoja... Olen lääkäreiden mukaan välillä ikätasoani vastaava fiksu nuori ja välillä lapsen tasolla. En tiedä, miten mun pitäisi olla. Joskus olin tapaamisessa pipo päässä ja lääkäri oli kirjoittanut "potilas siinä mielessä poikkeava tapaus, että pitää myssyä päässään ja tuijottaa vakavalla katseella". :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
On mielenkiintoista lukea omia tietoja... Olen lääkäreiden mukaan välillä ikätasoani vastaava fiksu nuori ja välillä lapsen tasolla. En tiedä, miten mun pitäisi olla. Joskus olin tapaamisessa pipo päässä ja lääkäri oli kirjoittanut "potilas siinä mielessä poikkeava tapaus, että pitää myssyä päässään ja tuijottaa vakavalla katseella". :D
Apua 😂😂
Itellä luki jottai et tuijottelee muualle eikä ota katsekontaktia ja on etäinen mut seuraava lause olikin jo että on pirteä ja hymyilee ja katsoo silmiin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pittäisköhän kahtua et mitä se mun edellinen psyk.sr kirjotti musta... Varmaa jottai ihan sekavaa ku se tuntu koko ajan pitävän mua typeränä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Pittäisköhän kahtua et mitä se mun edellinen psyk.sr kirjotti musta... Varmaa jottai ihan sekavaa ku se tuntu koko ajan pitävän mua typeränä
LMAO EN KESTÄ avasin viimesimmän merkinnän minkä se edellinen oli teheny nii kaikki lauseet vaa "kertoo että" ja täynnä kirjotusvirheitä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis toi näyttää ihan ku joku suomea osaamaton ois kirjottanu nää jutut D: Ei tule kovin ammattimainen kuva siitä. Toki mistä sitä tietää onko sillä vaikka joku lukihäiriö tai jottai mut siis sanat kirjotettu väärin, vääriä kirjaimia ja taivutusmuotoja ja lauserakenteet ihan omituiset
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
779
Reaktioarvo
752
Apua 😂😂
Itellä luki jottai et tuijottelee muualle eikä ota katsekontaktia ja on etäinen mut seuraava lause olikin jo että on pirteä ja hymyilee ja katsoo silmiin
Kannattaisi varmaan aina puhua niin paljon, ettei ammattilaiset jätä mitään tulkinnan varaan ja kirjoita kaikkea kummallista. ':D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Siis toi näyttää ihan ku joku suomea osaamaton ois kirjottanu nää jutut D: Ei tule kovin ammattimainen kuva siitä. Toki mistä sitä tietää onko sillä vaikka joku lukihäiriö tai jottai mut siis sanat kirjotettu väärin, vääriä kirjaimia ja taivutusmuotoja ja lauserakenteet ihan omituiset
Mun viimeisin B -lausunto oli niin surkeasti kirjotettu että pelkäsin oikeasti että sitä luullaan feikiksi :'D voisin kaivaa sen jostain kunhan jaksan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mun viimeisin B -lausunto oli niin surkeasti kirjotettu että pelkäsin oikeasti että sitä luullaan feikiksi :'D voisin kaivaa sen jostain kunhan jaksan
Voisivat kyllä vähän panostaa niihin lausuntoihin vähä enemmän :'D
 
Ylös Pohja