Jännä miten suoraväri ei irtoa silloin kun siitä haluaa eroon

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Sotkin violettia väärään kohti hiuksia eikä auttanut vaikka huuhtelin heti pois ja luotin hiuksia etikassa jonkin aikaa, siinä se nyt on ja pysyy. Piti muuttaa värisuunnitelmia eikä mulle tuu niin selkeää vihreää aluetta tämän kämmin takia :(
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Höh, eka mun violetit lähtee heti ja sit sun ei lähe millään:(
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Hiusvärit on jänniä kun ne ei pysy sillon ku pitäis mutta jumahtaa hetkessä jos niistä haluaa eroon. Kikkakolmosena heittäsin askorbiinihapon mutta sitä tuskin löytyy ensi hätään kaapista. Öljy saattais toimia myös mutta en tiedä.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Höh, eka mun violetit lähtee heti ja sit sun ei lähe millään:(
Mulla on tosi voimakkaasti käsitellyt hiukset nii näissä pysyy mikä vaan ku tauti

Hiusvärit on jänniä kun ne ei pysy sillon ku pitäis mutta jumahtaa hetkessä jos niistä haluaa eroon. Kikkakolmosena heittäsin askorbiinihapon mutta sitä tuskin löytyy ensi hätään kaapista. Öljy saattais toimia myös mutta en tiedä.
Kookosöljy toimii aika hyvin yleensä, mut sitäkään ei ollu. Muutin suunnitelmia lennosta ja nyt mun toinen kulmakarva on vihreä ja hiukset violettisiniset :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Mulla on tosi voimakkaasti käsitellyt hiukset nii näissä pysyy mikä vaan ku tauti


Kookosöljy toimii aika hyvin yleensä, mut sitäkään ei ollu. Muutin suunnitelmia lennosta ja nyt mun toinen kulmakarva on vihreä ja hiukset violettisiniset :D
Hyvältä kuulostaa tuokin:D
 
Ylös Pohja