Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jaksaisikohan joku pistää pystyyn Varasijan ihka ensimmäisen Nälkäpelin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Peruukkiteline" data-source="post: 31549" data-attributes="member: 197"><p>En ole itse koskaan pistänyt Nälkäpeliä pystyyn, joten tarkemmista yksityiskohdista en osaa sanoa mitään, mutta netistä löytyy tätä varten tehty simulaattori, johon syötetään osallistujien nimimerkit ja simulaattori sitten arpoo tapahtumia, kuten kuka kuolee/liittoutuu/haavoittuu/löytää ruokaa jne.</p><p></p><p>Käsittääkseni kyseinen simulaattori on englanniksi, joten Nälkäpelin järjestäjä joutuu kääntämään tapahtumat suomeksi itse. Muutoin järjestäjän tai pelaajien ei itse tarvitse nähdä vaivaa pelin eteen, koska kaikki tapahtumat etenevät simulaattorin antamien tapahtumien mukaan. On siis arpapeliä, kuka jää viimeisenä henkiin, mutta pelin etenemistä on jännittävää seurata. :D</p><p></p><p>Oli Demissä muunnoksiakin tästä, joissa järjestäjä antoi pelaajille mahdollisuuden vaikuttaa jossain määrin pelin tapahtumiin. En tiedä, miten tuo tarkalleen toimi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peruukkiteline, post: 31549, member: 197"] En ole itse koskaan pistänyt Nälkäpeliä pystyyn, joten tarkemmista yksityiskohdista en osaa sanoa mitään, mutta netistä löytyy tätä varten tehty simulaattori, johon syötetään osallistujien nimimerkit ja simulaattori sitten arpoo tapahtumia, kuten kuka kuolee/liittoutuu/haavoittuu/löytää ruokaa jne. Käsittääkseni kyseinen simulaattori on englanniksi, joten Nälkäpelin järjestäjä joutuu kääntämään tapahtumat suomeksi itse. Muutoin järjestäjän tai pelaajien ei itse tarvitse nähdä vaivaa pelin eteen, koska kaikki tapahtumat etenevät simulaattorin antamien tapahtumien mukaan. On siis arpapeliä, kuka jää viimeisenä henkiin, mutta pelin etenemistä on jännittävää seurata. :D Oli Demissä muunnoksiakin tästä, joissa järjestäjä antoi pelaajille mahdollisuuden vaikuttaa jossain määrin pelin tapahtumiin. En tiedä, miten tuo tarkalleen toimi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jaksaisikohan joku pistää pystyyn Varasijan ihka ensimmäisen Nälkäpelin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja