Yhteishaku & pääsykokeet Jaksankohan mennä pääsykokeeseen ollenkan

Yhteishaku, pääsykokeet, valintakokeet.

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Huomenna aamulla siis amk pääsykoe. En oo lukenu yhtään siihen enkä oikeestaan ajatellu koko hommaa mutta nyt kun pitäs mennä vähän aikasemmin nukkuu nii kauhee ahistus ja stressi päällä. Oon nyt kaheksasta asti vaan pyöriny sängys ja yrittäny nukkua

oishan se kiva nähä et millanen se on, mut tiiän sen et se ei tuu meneen hyvin koska en oo missään parhais kehon ja hengen voimis atm D: en usko et pystyisin ottaan ees opiskelupaikkaa vastaan jos semmonen jollain ilveellä tuliski.

ahdistaa kun toisaaltahan ois järkevä mennä ja kokeilla mutta hitto kun stressaa ja itkettää ja kaikki
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Kallistun kyllä nyt vahvasti siihen että en jaksa mennä D: oon nyt varmaan 4h putkeen vaan porannu sängyssä kaiken maailman asioista. En tiiä kumpi ahdistais enemmän se et meen vai se et en mee. Koska tiiän et kaikki tulee pettyyn muhun ja joudun varmaan valehteleen kavereille et kävin sielä :(
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kallistun kyllä nyt vahvasti siihen että en jaksa mennä D: oon nyt varmaan 4h putkeen vaan porannu sängyssä kaiken maailman asioista. En tiiä kumpi ahdistais enemmän se et meen vai se et en mee. Koska tiiän et kaikki tulee pettyyn muhun ja joudun varmaan valehteleen kavereille et kävin sielä :(
Mene sinne!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ei tuu kaduttaa jos meet mut jis et mee nii sit ehk taas jää mieleen mietityttää.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
se tais jo alkaa mut kannattaa mennä. kuten joku sanoi ylempänä niin et kadu sitä että menet, mutta tuut katumaan sitä että jätät menemättä. voin sanoa ihan kokemuksella. samaten se paikka kannattaa ottaa vastaan jos sen saat, koska tbh jos on mielenterveysongelmaa niin kotona vailla merkitystä makaaminen lähinnä pahentaa sitä. mä oon siis tehnyt tämänkin virheen :) vituttaa vielä viisi vuotta myöhemminkin
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Mihin päädyit?
Itsekin olen mennyt vain katsomaan lukematta, sillä halusin pitää välivuoden. Ensi vuonna sainkin sitten koulupaikan sieltä.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Menin sit kuitenki. En tiedä mistä universumi nyt mua rankaisi kun kuitenkin sain itteni meneen sinne mit kotimatkalla kaaduin sähköpotkulaudalla + huomasin et avaimet oli jääny kotii (tai tippunu johki en muista otinko niit vai en) :D täälä nyt sit venaillaan huoltomiestä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,985
Reaktioarvo
8,477
Menin sit kuitenki. En tiedä mistä universumi nyt mua rankaisi kun kuitenkin sain itteni meneen sinne mit kotimatkalla kaaduin sähköpotkulaudalla + huomasin et avaimet oli jääny kotii (tai tippunu johki en muista otinko niit vai en) :D täälä nyt sit venaillaan huoltomiestä
Toivottavasti ei soi jazz, kun huoltomies avaa huoneiston oven..
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Menin sit kuitenki. En tiedä mistä universumi nyt mua rankaisi kun kuitenkin sain itteni meneen sinne mit kotimatkalla kaaduin sähköpotkulaudalla + huomasin et avaimet oli jääny kotii (tai tippunu johki en muista otinko niit vai en) :D täälä nyt sit venaillaan huoltomiestä
Hyvä että menit, mikä fiilis jäi? Poislukien vastoinkäymiset D: tsemppiä, toivottavasti ei kestä kauaa huollolla tulla ja ettei käynyt pahasti!
 
Ylös Pohja