Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jenkkiautoista kiinnostuneita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="klovni" data-source="post: 45381" data-attributes="member: 91"><p>En ole mäkään haastamassa riitaa, kuin myös mietin asioita. Nää mun mielipiteet on muodostuneet ihan oman kokemukseni kautta :) Me kaikki kun emme voi (eikä tarttekaan) olla samaa mieltä asioista. </p><p>En ole ajanut mitään uusia (vuodesta -90 eteenpäin) jenkkejä. En pidä niitä "oikeina" amerikanrautoina. Mulle on tulleet tutuksi lähinnä GM tuotteet vuodesta -85 vanhempaan päin. </p><p>Yhdelläkään ajaminen ei ole ollut edullista, kulutus on hurja ja sitä rataa. En sitten tiedä, onko se autojen iästä kiinni, vai asuinpaikasta, kun ei myöskään varaosia saa helposti täältä ja huollot hoituu nopeiten, kun autonomistajalla on kyky rassata ja huoltaa itse. Nyt puhun siis vain jenkkiautoista, tavisauton saa huoltoon vaikka saman vuorokauden aikana. Täällä päin ei siis ole mitään jenkkikorjaamoita.</p><p>Ja itse en pidä jenkkejä kovin luotettavina autoina. Aina on joku ongelma päällä, vaikka sitten olisi pienikin, mutta ongelma silti. Tämäkin perustuu ihan kokemuksiini, olen vierestä "päässyt" seuraamaan monen monta kertaa.</p><p>Ja sitten vielä tuohon talviajeluun. Tuo vanhojen jenkkien jarrujen lukkiutuminen on yleistä. Talviajo-ominaisuudet on mun mielestä muutenkin aika surkeat jenkeissä. Kyllä mä käännyn vahvasti olemaan sitä mieltä, että niitä ei ole tarkoitettu talviajoon. Olkoon siellä Amerikassa sitten lunta tai ei :D</p><p>Tunnen useita jenkkiharrastajia sekä harrastajia, joilla ei enää sitä jenkkiä ole. Yksikään ei aja/ole ajaneet talvisin, vaan auto on nukkunut talviunet tallin perällä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klovni, post: 45381, member: 91"] En ole mäkään haastamassa riitaa, kuin myös mietin asioita. Nää mun mielipiteet on muodostuneet ihan oman kokemukseni kautta :) Me kaikki kun emme voi (eikä tarttekaan) olla samaa mieltä asioista. En ole ajanut mitään uusia (vuodesta -90 eteenpäin) jenkkejä. En pidä niitä "oikeina" amerikanrautoina. Mulle on tulleet tutuksi lähinnä GM tuotteet vuodesta -85 vanhempaan päin. Yhdelläkään ajaminen ei ole ollut edullista, kulutus on hurja ja sitä rataa. En sitten tiedä, onko se autojen iästä kiinni, vai asuinpaikasta, kun ei myöskään varaosia saa helposti täältä ja huollot hoituu nopeiten, kun autonomistajalla on kyky rassata ja huoltaa itse. Nyt puhun siis vain jenkkiautoista, tavisauton saa huoltoon vaikka saman vuorokauden aikana. Täällä päin ei siis ole mitään jenkkikorjaamoita. Ja itse en pidä jenkkejä kovin luotettavina autoina. Aina on joku ongelma päällä, vaikka sitten olisi pienikin, mutta ongelma silti. Tämäkin perustuu ihan kokemuksiini, olen vierestä "päässyt" seuraamaan monen monta kertaa. Ja sitten vielä tuohon talviajeluun. Tuo vanhojen jenkkien jarrujen lukkiutuminen on yleistä. Talviajo-ominaisuudet on mun mielestä muutenkin aika surkeat jenkeissä. Kyllä mä käännyn vahvasti olemaan sitä mieltä, että niitä ei ole tarkoitettu talviajoon. Olkoon siellä Amerikassa sitten lunta tai ei :D Tunnen useita jenkkiharrastajia sekä harrastajia, joilla ei enää sitä jenkkiä ole. Yksikään ei aja/ole ajaneet talvisin, vaan auto on nukkunut talviunet tallin perällä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jenkkiautoista kiinnostuneita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja